6. Bölüm

569 32 3
                                    

Seher

Uyandığımda saat 15.33'ü gösteriyordu uyuyunca tüm yorgunluğum gitmişti. Akşam yemeğini hazırlamak için mutfağa geçtim. Hazırladıktan sonra oteli arayıp yarın işe geleceğimi söyledim. Abimin bugün iş yemeği olduğu için akşam yemeğe Zehra'yı çağırdım kız kıza vakit geçirmek için. Markete gidip abur cubur aldım.

KIRIMLI KONAĞI

Yaman şirkete gitmesini fırsat bilen İkbal ve Zuhal Yusuf'a sürekli annesini hatırlatan şeyler ile üzülmesini sağlamışlar. Canı sıkılan ve annesini özleyen Yusuf annesiyle gittikleri parka gitmeyi istemiş Cevriye hanımdan ama işleri olduğu için Cevriye Hala kabul etmemiş. Yusuf daha sonra odasına çıkmış ve bütün gün ağlamış. Ağlarken uyuya kalmış.

Zehra

Seher hem konuşmak hem de vakit geçirmek istediği için onlara geldim. Yemek yedik sohbet etmeye başladık. Benim mesleğimden dolayı son zamanlarda çok konuşma fırsatımız olmadı.

Seher

Yemekten sonra Zehra'ya Yaman'a karşı olan hislerimden bahsettim. Hem şaşırdı hem de benim adıma sevindi. Biraz ondan bahsederken Yusuf adında bir yiğeninin olduğu onu çok sevdiğini söylemem ile birden Yaman'ın soy adını sordu. Kırımlı dediğimde kendisinin ismini duyduğunu ama tanışmadıklarını söyledi. Yusuf'u tanıdığını ve onun doktoru olduğunu kontrollere Cevriye Hanım getirdiğini söylediğinde bu kez de ben şaşırmıştım.

Yaman

İşlerimi bitirip konağa geçtiğimde herkes salondaydı Yusuf'u göremedim. Halama sorduğumda  uyuduğunu söyledi. Normalde bu saatlerde Yusuf'un uyumadığını bildiğimden hemen odasına çıktım. Terlemişti ve anne diye sayıklıyordu ateşide vardı. Hemen Cenger'e doktorunu aramasını ve konağa çağırmasını istedim.

Zehra

Telefonum çalınca hemen açtım. Arayan kişi Yusuf'un 39 derece ateşi olduğunu söyledi ve beni konağa çağırdı. Bende hemen ılık bir duş aldırmalarını söyledim. Hemen konağa geleceğimi söyleyip konum atmasını istedim. Seher'e dönüp Yusuf'un ateşinin olduğunu söylediğimde oda benimle gelmek için montunu giydi hemen konağa doğru yola çıktık.

Yaman

Yusuf'un ateşini ölçtüğümde 39 derece olduğunu görünce Yusuf'un kıyafetlerini çıkarıp kucağıma alıp hemen banyoya gittim suyu ılık olacak şekilde açtım ve Yusuf ile beraber suyun altına geçtim. Bir süre sonra Yusuf kendine gelmişti. Ben Halamı çagırdım. Yusuf'un üstünü değiştirmesini söyledim ve bende ıslandığım için odama geçerken Cenger bu taraftan doktor hanım diyerek  merdivenlerden  çıktılar. Yusuf'un odasına doğru yürürlerken yanlarında Seher'inde olduğunu görmemle ben şaşkın bir şekilde bakarken karşılaştık. Ben hemen kıyafetlerimi değiştirip geleceğimi söyleyerek odama geçtim.

Seher

Yaman kıyafetleri ıslak bir şekilde odasına giderken karşılaştık. Ben onu öyle görünce ona şaşkın bir şekilde bakarken Zehra çoktan Yusuf'un yanına Yaman'da odasına gitmişti. Bende kendimi toplatıp Yusuf'un yanına geçtim. Daha sonra Yaman üzerini değiştirip gelmişti saçları hala ıslaktı Cenger hemen havlu verdi. Yaman saçlarını silerken Zehra konuşmaya başladı.

Zehra Yusuf'un şuan iyi olduğunu tam zamanında müdahile edildiğini yarın kan tahlilleri için hastaneye gelmeleri gerektiğini söyledi. Evde Yusuf için ağrı kesici ve ateş düşürücü şurup olup olmadığını sordu. Olduğunu öğrenince gerekli olursa tahlil sonuçlarından sonra ilaç yazacağını biraz yemek yedikten sonra bir kaşık şurubu içirmelerini söyledi.

Yaralı KuşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin