Kahvaltıdan sonra Yaman ve Seher konaktan beraber çıkarlar. Seher dün takip eden kişinin hala konağın kapısında olduğunu görünce tedirgin olur. Yaman'a belli etmemeye çalışır. Seher otelden izin alıp Kiraz'ı arar. Kiraz'ın kreşte olduğunu ögrenince yanına gitmeye karar verir.Yaman şirkete doğru giderken yolda çiçekçi görür. Arabasını durdurup arabadan iner. Çiçekcinin yanına gidince papatyaları çok beğenir. Bir demet papatya alarak arabasına biner şirkete elinde papatyalar ile girince Nedim şaşırır. Sorular sormaya başlar. Bu sırada Yaman asistanından çiçekler için bir vazo getirmesini ister. Yaman akşam yemeğine Seher'e gideceğini söyleyince Nedim gülerek çiçekleri erken almışşın solabilirler. İstersen ben başka bir çiçek sipariş edeyim sen onu götürürsun diyerek Yaman'a bakmış. Yaman kafasını sallayarak doğru söylüyorsun sen bir çiçek siparişi ver. Saat 17'ye kadar şirkete getirsinler diyerek önündeki dosyalar ile ilgilenmeye başlamış.Nedim de odadan çıkmıştı.
Seher kreşe doğru giderken peşindeki araba hala onu takip ediyordu. Bu durumu Ali'ye anlatmasının iyi olacağını düşündü. Ali'yi aradı. Birinin onu dünden beri takip ettiğini şuan Kiraz'ın çalıştığı kreşe doğru gittiğini söyledi. Ali sen kreşe git ben yakınlardayım ekiptekilerden de yardım isteriz yakalarız. Korkmana gerek yok diyerek telefonu kapattı.
Ali ekip arkadaşı arayarak kreşe en yakın polis ekiplerini yönlendirmesini istedi. Kreşe yaklaştığında Seher'in daha gelmediğini fark edince arabasından inerek kreşin yakınlarında oyalanmaya başladı. Bu sırada Seher gelince peşindeki arabayı fark etti. Seher arabadan inip yürumeye başlayınca peşindeki kişide onu takip etmeye başladı. Ali arkasından sessizce yaklaşarak adamı etkisiz hale getirdi. Ellerini kelepçeledi. Adam biran ne olduğunu anlamamıştı. Seher Ali'nin yanına gelip tesekkür edince adam takip ederken fark edildiğini anlamıştı. Polis ekipleri gelerek adamı karakola götürdüler. Ali Seher'e bu adamı tanıyıp tanımadığını sordu. Seher Ozan Yıldırım'ın adamlarından biri olduğunu söyleyince Ali tuhaf bakışlar ile o adamın seninle ne alakasını var nerden tanıyorsun diyerek Seher'e baktı.
Seher
Ali'nin sorusuna Ozan Yıldırım'ın çalıştığım yerde yemek yemeğe arkadaşları ile geldiklerini daha sonrasında kahvaltı yapmaya tekrar lokantaya geldiğini beni kahve içmeye davet ettiğini benım işim oldugunu bahane ederek kabul etmeyince akşama doğru çiçek gönderip akşam yemeğine davet ettiğini söyledim. Bu adamı da benden cevap almak için gönderdiğinde gördüğümü söyleyince Ali daha da sinirlenmişti. Akşam beni neden aramadın Ömer de evde yoktu deyince Yaman'ın yanına gittiğimi orada kaldığımı söyledim.
Biz konuşurken Kiraz yanıma geldi. Ali'yi görünce neden geldiğini sorunca herşeyi anlattık. Kiraz elimi tutup biz senin yanındayız merak etme diyerek bana sarıldı. Sonra da sen benim ile konuşmak istiyordun deyince asıl buraya gelme sebebimi hatırladım. Akşam yemeğe davet etmeye geldiğimi Yaman'ın yiğenini kreşe yazdırmak istediğini ama kafasının karışık olduğunu benimde aklıma yemek yerken konuşmak geldi dedim. Akşam tekrar yemeğe davet ettiğimi söyledim. Kiraz ve Ali kabul edince akşam görüşürüz diyerek yanlarından ayrıldım.
Ali
Karakola geldiğimde Seher'in pesindeki adamın sorgusuna girdim. Seher'i neden takip ettiğini sorduğumda başta inkar etti. Ama Seher'in anlattıklarından sonra gerçekten işinin olup olmadığını merak ettiğim için takip ettim kötü niyetim yoktu dedi. Ifadesini alıp savcılığa sevk ettik. 2 saat sonra adamın salındığı haberini aldım. Şaşırmadım sadece Seher için daha tehlikeli bir durum olacağını düşünmeye başladım. Akşam yemekte onu uyarmanın iyi olacağını düşündüm. Karakolda işlerimi halledip Kiraz'ı kreşten almaya gittim. Beraber eve gidip kiyafetlerimizi değiştirip evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Kuşlar
FanficEmanet Dizisi Ana karakterleri Seher'in Yaman'ın ve Yusuf'un hikayesi