Yaman sabah erkenden kalkmış hazırlanmıştı. Şirketteki işlerini bitirip düğün ile ilgili eksik ya da hata olmasın diye organizasyon şirketindeki görevliler ile son kez kontrollerini yapmıştı.
Seher kına gecesi bugün olacağı için gece heyecandan uyuyamamış ve mutfağa geçip kek, kurabiye, börek ve limonata yapmış Necla hala mutfaktan gelen kokulara uyanıp Seher'in yanına gelmişti. Seher'in bu kadar şeyi ne zaman yaptığını sorunca Seher halasına heyecandan uyuyamadığını söylemişti.
Necla hala Seher'in elininden tutup anlıyorum kızım ama bugün dinlenmelisin yarın düğünün olacak. Hadi git biraz uyu ben seni saat 10 gibi uyandırırım.
S: Hala benim yanında ben uyuyana kadar kalır mısın?
N: tabikide kalırım. Sen küçükken uyuyamadığında senin saçlarınla oynar sana hikaye anlatırdım hatırlıyor musun sende hemen uykuya dalardın.
S: Hatırlıyorum halacım. Iyi ki varsın
H: Hadi bakalım. Geç odana bemde fırını söndürüp geliyorum.
Necla hala Seher uyayana kadar saçlarını okşayıp ona hilaye anlattı. Seher uykuya dalınca Necla hala Seher'in telefonunu sessize aldı ve odadan çıktı.
Yaman Seher'i 15 kere aramış ona ulaşamayınca Ozan'ın kaçırdığı zamanı hatırlayıp hemen soluğu Seher'in evinde almıştı. Kapıyı çaldığında Necla hala Yaman'ın renginin attığını görünce hemen birine bir şey olup olmadığını sordu. Yaman Seher'e ulaşamadığını söyleyince Necla hala Yaman'ın Seher'e ne kadar değer verdiğini bir kez daha görmüş oldu. Seher'in uyuduğunu gece uyayamayınca Seher uyuduğu zaman telefonunu sessize aldığını söyledi. Yaman derin bir nefes alıp oh çektikten sonra Necla hala Yaman'ı kahvaltıya davet etti. Yaman kabül edip içeri girince Necla haladan bir dakikada olsa Seher'i kendi gözleriyle görmek istediğini söyledi. Necla hala tamam ben bakayım müsaitse sende bakarsın dedi.
Necla hala Seher'in yattığı gibi uyuduğunu görünce Yaman'a izin verdi. Yaman Seher'i uyuyor görünce içi daha da rahat etti. Necla hala Yaman'ı kahvaltı masasına çağırdı. Beraber kahvaltı yapıp konuşurlarken Seher Yaman'ın sesini duyunca uyanmış üzerini degiştirmiş ve yanlarına gelmişti.Seher uykusunu almış ve daha enerjik görünüyordu. Yaman bugün işinin olmadiğini gideceği yerlere onu götüreceğini söyleyince Seher kabül etmişti.
Yaman akşam Nedim'in ayarladığı bekarlığa veda hecesine gideceğini Seher'e söyleyince Seher'in yüzu asılmıştı. Sonra kendini toplayıp iyi eğlenceler sana kimler gelecek sizinle diyerek sorularına başlamıştı. Yaman abin Nedim ve birkaç kişi olacağız deyince Seher nereye gideceklerini abisinden öğrenirim diye düsünerek tamam bakalım hepiniz kafa dağıtırsınız güzel olur. Ama sen çok dağıtma sevgilim deyince Yaman gülerek emredersiniz sevgilim dedi. Yaman Ömer ile konuşup akşam kıma gecesinde süpriz yapacağını akşam bekarlığa veda gecesi yapacaklarını söylediğini söyleyip Seher'e pot kırmamasını isteyince Ömer gülerek peki süprizini bozmayalım demişti.Saat 15.00 te Yaman ile Seher kuaföre gidip Seher'in kına gecesi için saçını yaptırmışlar be Seher'i evine bırakırken seheri öpüp iyi eğlenceler çok ağlama senin üzülmeni istemiyorum. Elimde olsa hiç ağlamaman için herşeyimi veririm deyince Seher ben duygusal bir insanın ben her ağladığımda üzgün olduğum için ağlamam. Sen benim yanımda olduğun sürece ben anca mutluluktan ağlarım canım benim. Seni çok seviyorum. Yarın beni almaya geldiğinde görüşürüz deyip Yaman'ın yanağına öpücük kondurdu. Yaman'ın yanagında oluşan ruj izine bakıp aslında çok yakıştı ama sen arabadan inmeden silersin sevgilim dedi ve arabadan indi. Yaman arabanın aynasından yüzüme bakıp gülümsedi ve konağa doğru yola koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı Kuşlar
FanfictionEmanet Dizisi Ana karakterleri Seher'in Yaman'ın ve Yusuf'un hikayesi