Yeni Kararlar (14.bölüm)

502 27 16
                                    

*Ertesi gün Saat 12*

Seher evdeki işlerini halledince Yaman ile kafede buluşmak için hazırlanıp evden çıktı.
Yaman kafeye erken gelmiş Seher'in gelmesini beklerken 3 çay içmiş yanında da sandiviç yemişti. Seher kafeye gelince hemen yerinden kalkıp sarılıp oturması için sandalyesini çekti. Beraber oturduktan sonra Yaman garsonu çağırıp iki sade kahve ve yanınada çikolatalı yaş pasta istedi. (Seher'in çok sevdiğini bildiği için.)

Kahveler gelince Seher önce Yaman'ın konuşmasını istedi. Yaman kabul edip. Seher'e bugün seninle yeni kararlar almamız lazım. Ben kendimize ait bir evimizin olmasını istiyorum. Başlarda abim alışana kadar konakta kalmaya devam ederiz. Ama sonra kendi evimizde sen ben bide Yusuf kalırız. Ben bunu çok istiyorum. Eğer sende kabul edersen hemen ev bakmaya başlayalım.

Seher Yaman'nında kızlar ile konuştuğu konu hakkındaki düşunceleri aynı olmasına sevinmişti. Yaman'a tamam bakalım. Ama benim bir şartım var evimizde yabancı birileri olsun istemiyorum yemekleri ben yaparım. Eve sadece haftadan haftaya genel bir temizlik için gelirler. Şimdiden anlaşalım. Yaman kafasını olur anlamında salladı ve Seher'e seninde söylemek istediklerin vardı. Sıra sende dedi ve Seher'i dinlemeye başladı.
Seher bende seninle ayrı bir evimiz olsun istediğimi söyleyecektim. Tabi sen benden önce davrandın. Birde Yusuf'un velayet konusunu halledelim bizim evleneceğimizi kuruma söyleyelim. Bir aksilik olmadan Yusuf'un anne ve babası olalım istiyorum sende istersen. Bugün halledelim ertelemeyelim dedi.

Yaman gerçekten bir kez daha doğru insana aşık olduğunu anladı. Seher'in Yusuf'u bu kadar benimsemesi çok hoşuna gitmişti. Seher'in ellerini tutarak önce o zaman nikah dairesindeki işlerimizi halledelim. Belgeleri alıp kuruma geçeriz dedi. Seher tamam ama gün alırken babama ve halana sormamız lazım onlar bizim büyüklerimiz dedi.

*Nikah Dairesi*

Yaman ve Seher nikah işlemlerini tamamlamışlar ve tam 3 hafta sonra nikahları olacaktı. Seher ile Yaman nikah dairesinden çıktıktan sonra hemen sosyal hizmetlere gidip evleneceklerini Yusuf'un anne ve babası olmak istediklerini bundan dolayı Yaman'ın velayeti almak istediğini söylediler. Kurumdaki görevli  Seher'e bakarak eğer bu evlilil formalite ve sadece Yusuf içinse tamamen Yusuf'un velayetini kaybedersiniz dedi. Seher kendinden emin bir şekilde ben sevdiğim adam ile evleniyorum ve Yusuf'un da annesi olmak istiyorum. Bana çok alıştı bende ona çok alıştım onunla vakit geçirmek benim için öncelikli hatta Yaman'dan bile çünkü bende annesiz büyüdüm ve annesizliğin ne demek olduğunu nasıl hissedildiğini biliyorum.Görevli kadın Yusuf adına çok sevindim Seher hanım ondan bahsederken gözlerinizin içi gülüyor. Yaman söze girerek konak dışında kendi evlerindede kalacaklarını ama abisinin durumu yüzünden bu yeni eve tam geçişin biraz zaman alacağını söyledi. Görevli peki Yaman bey siz yeni evin adresinide kuruma bildirirsiniz. Biz ara ara sizi ziyarete gelerek Yusuf'un koşullarını ve psikolojisinin nasıl olduğunu değerlendirmeye geleceğiz. Bize yeni evinize geçtiğinizde bilgi verirseniz bizde kontrol için geldiğimizde sorun yaşamayız. Yaman tamam bizim başka bir bilgi vermemiz ya da evrak getirmemiz gerekiyor mu? Dedi görevliye bakarak. Görevlide şuan her şey tamam gibi görünüyor zaten eksik olursa biz sizden isteriz dedi. Yaman teşekkür ederek ayağa kalktı ve iyi günler dedi. Seher ile beraber kurumdan çıktılar. Yaman Seher'in evine geldiler. Seher ğörüşürüz dedi ve arabadan inecekken elinden tutup yarın gelirim evlere bakarız dedi. Seher tamam canım deyince Yaman gülümseyerek Seher'in elini öptü bence 3 hafta çok zor geçicek benim için dedi. Seher gülümseyerek Yaman'ın yanağından öptü ve arabadan indi.

3 gün önce Yaman ve Nedim  beraber evlere bakmışlardı ve Seher'in beğenebileceği 4 tane ev buldular. Bu evler ne konağa yakın nede çok uzaktı. Yarın bu evleri gezeceklerini Nedime haber verdi. Nedim emlakçıyı arayarak yarını sadece Yaman'a ayırmasını söyleyerek beğendikleri evleri söyledi ama her ihtimale karşı baktıkları yere yakın başka evler varsa onlarıda göstermesini söyledi. Emlakçı tamam Nedim bey ben bakarım dedi. Yarın yardımcı olurum ben. Yaman Bey'e dedi.

Yaralı KuşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin