Y/N:SIKILDIM! dedin oflayarak.
Wanda da sana katıldı.Koskoca kulede sadece sen,Wanda ve Vision vardı.
Vision:Ne yapmak istersiniz bayanlar?
Y/N:Bilmiyorum ama böyle de oturmak istemiyorum! Hem Tony nerede? Onun görevi yoktu.
Wanda:Randevusunu olduğunu duydum.
Y/N:Sen ciddi misin? Diye sordun şaşkınlıkla.
Wanda:Kıskandın mı yoksa? Diye sordu kaşlarını kaldırarak.Vision güldü.
Evet,belki... ama bunu onlara belli edemezdin.
Y/N:Ne?! Elbette hayır.Sadece.... bana bir randevusu olduğunu söylememişti.
Wanda:Hiç yalan söyleyemiyorsun.
Y/N:Hey zihnimi okuyamazsın!
Wanda:Okumamıştım....Bunu anlamak için okumama da gerek yok zaten. Derken alttan alta gülüyordu.Vision ise bu halinizi çözmeye çalışıyordu.Bu tür şeylere karşı henüz yeniydi.
Vision:Bayan Y/N, Bay Stark'ı sevdiğiniz halde neden ona söylemiyorsunuz?Vision'a gözlerini açarak baktın. Wanda ise kahkaha atıyordu.
Y/N:Onu sevmiyorum! Yani elbette seviyorum ama arkadaş olarak.
Vision:O zaman neden kalp atışınız hızlandı?
Onlara daha fazla laf yetiştiremeyecektin.
Y/N:Tanrım!.. Sizinle daha fazla uğraşamam,ben gidiyorum.
Wanda:Hey nereye?! Diye bağırdı Wanda arkandan.Kapıdan çıkmadan ona döndün.
Y/N:Kafamı dinleyebileceğim bir yere!
Wanda gideceğin yeri biliyordu.
Wanda:Sahildeki *** Restaurantındalar!!! Diyerek sana Tony'nin randevu yerini söylemişti.Arkanı dönmeden ona orta parmak çıkardın.