"Psikoloğa gitsen onlar hakkında ne anlatırdın?"
Natasha Romanoff
Natasha kız kardeşin ve küçükken birbirinizden ayrıldınız.Büyüdüğünde ise birkaç kötü olay yaşayıp yapayalnız kalınca psikolojin bozulmuş ve psikoloğa gelmiştin.En büyük eksikliğin Natasha olduğu için bu konu üzerinde doktor uzun süre kalmıştır.Onun yanına gitmeye hiç cesaret edemedin çünkü ayrılmanızın sebebini o olarak görüyordun ve ona kızıyordun.
"Haberi ilk duyduğunda nasıl tepki verdin Y/N?"
"Kalbim sıkıştı.Ciddi anlamda.Bir an nefes alamadım."
"Bu çok normal,aniden gelen kötü bir haber herkese böyle bir etki yaratabilir."
"Ama ben zaten onun yokluğuna alışkındım neden bu haber beni bu kadar etkiledi ki?"
"Sence neden?"
"Doktor olan sizsiniz."
"Tahmin yürüt sadece."
"Pişmanlık duyduğum için...onunla buluşmayı erteleyip erteleyip durdum ve sonra...Nick Fury gelip 2 kelime ile onun öldüğünü söyledi."
"Onun senden haberi var mıymış?"
"Natasha kayıp bir kız kardeşinin olduğunu laf arasında söylemiş.O da ölünce...hala bu kelimeye alışamadım.Fury beni bulmak istemiş."
"Sana başka bir şey söyledi mi?"
Dolu gözlerinle kafanı salladın.
"Beni arada gözetlermiş.Hatta..." aklına gelen anıyla gülümsedin.
Gülümsemeni gören doktor merakla sordu.
"Ne oldu Y/N?"
"Size bir erkek arkadaşımı anlatmıştım.David.Sürekli sarhoş olup bana kötü şeyler yaptığını."
"Evet,hatırlıyorum.Ama sonra senden özür dilediğini ve bir daha da karşına çıkmadığını söylemiştin." Doktoru onayladın.
"Bunun sebebi Natasha'ymış." Gülümseyerek söyledin.
"Hastaneye yattığımı öğrenmiş ve sebebini araştırmış.Sebebin David olduğunu öğrenince de onu dövmüş.Ciddi anlamda dövmüş." Güldün.
"Zaten yanıma geldiğinde de gözleri içine çökmüş her yeri kan kabuk bağlamıştı." Bunları anlatırken gülüyordun.
"Gülüyorum ama beni anlayın lütfen.Cani biri değilim ama David bunların hepsini sonuna kadar hakediyordu."
"Sorun değil." Dedi doktor.
"Ona benden özür dileyip bir daha da karşıma çıkmaması eğer çıkarsa bu sefer içine çökecek bir gözü bile kalmayacağını söyleyip tehdit etmiş."
"Senin koruyucu meleğinmiş desene."
"Kesinlikle öyle."
Gülümsemen soldu ve iç çektin.
"Keşke yanıma gelseydi." Dedin ve ağlamaya başladın.
"O da senin gibi yanına gelmekten korkuyordur."
"Sanırım öyle. Berbat bir insanım hala onu suçluyorum." Derken ağlamaya devam ediyordun.
Hıçkırıklarının arasından konuştun.
"En çok kızdığım şey ne biliyor musun?"
Doktor sorar gözlerle baktı.
"Ailem dediği o Avengers ekibi onun için bir cenaze bile düzenlemedi."
"Y/N-"
"Hayır,hayır bu konuda çok ciddiyim.O herkes için kendini feda etti ama onlar..."
"Hepsi için büyük bir acıydı Y/N.Onları suçlama lütfen."
"Onun için biraz zaman harcayabilirlerdi. Her neyse bundan sonra böyle devam etmek zorundayım.Beni izlediğini biliyorum ve bir gün tekrar buluşacağımızı da.O güne kadar onun anısını yaşatmak için her şeyi yapacağım.Clint Barton ve Bruce Banner ile buluşmak istediğimi Fury'e söyledim Natasha hakkındaki her şeyi öğrenmek için.Bu cumartesi benimle görüşeceklerini söylediler.Bakalım ben yokken o neler yaşadı?..."