Pov:Matt'i,Peter'ı savunması için ikna edersin.
-Matt Murdock'u birkaç yıl önce Frank Castle davası sayesinde tanımıştın.
-Daha sonra onu araştırmıştın.
-Birilerinin kendini soruşturması garibine gitmişti Matt'in.Bu yüzden peşine düştü.
-Evine girdiğinde anahtarları her zamanki yerine attın.
-Işığı açtığında koltukta birini görmeyi planlamadığın için irkildin.
-Ama onun olduğunu anlayınca rahatladın.
"Sonunda tanıştık!" dedin yüzündeki sırıtışla.
"Kimsin sen?"diye ciddiyetle sordu Matt.
"Oh hadi ama.Beni gayet iyi araştırdın.Öğrenmen gereken her şeyi sana bildirdim."
"Neden beni arıyorsunuz bayan y/l/n?"
-Aranızdaki ilk diyaloglar bunlardı.Onunla böyle tanışmıştın.
-Onun Daredevil olduğunu yaptığın gözlemlerden anlamıştın.
-Anlayacağını hep biliyordu çünkü sen hayatında gördüğün en zeki kadındın.
-Seni akşam yemeğine davet etmişti.Bu onun için bir randevuydu.
-Ondan hoşlanmıştın.Ama Thanos du Blip di çok uzun süre ayrı kalmıştınız.
-Her şey düzeldikten sonra da onunla görüşmemiştin.Çünkü düzeltmen gereken Avengers işlerin vardı.
-O,seni hep televizyonlarda görüyordu.Ama arama cesareti bulamamıştı.
-Uzun zaman sonra onunla görüşecektin.Her ne kadar Peter için olsa da.
-Birbirinizin evine gizli girmeyi severdiniz.Bu ilk tanışmanıza bir göndermeydi.Aranızdaki bir şaka....
-Onu uyurken bulmuştun.