*Kapitola 17*

330 28 4
                                    

Deku p.o.v

Už nějakou dobu se Shoto hádá s jeho tátou. Já prakticky stojím za ním s Katchanem, který mě objímá s jednou rukou. Ví, že tyhle situace rád nemám,takže se snaží mě uklidnit-

Po pár minutách přišla i Fuyumi a Natsuo, protože už toho měli taky dost..

Fuyumi❄️: Tati.. Notak, už stačí..

Trošku se k němu přiblížila a chtěla mu dát ruku na rameno..
Jenže Endeavour už toho měl dost a 'vytasil' své plameny (jesus to zní debilně xd). Fuyumi nestihla zareagovat a proto ji to zpálilo..

Uskočila a chytla si ruku na místě spáleniny. Natsuo k ní doběhl a vzal její ruku, použil svůj Quirk aby tomu možná aspoň trochu pomohl. (vím Fuyumi to mohla udělat sama--)

Todoroki se na ni podíval,a v jeho očích byl vidět ještě větší hněv než před tím. Rychle jsem k němu doběhl a objal ho ze zadu s myšlenkou, že by to mohlo pomoct...

Todoroki❄️🔥: H-huh? Midoriya?-
Deku🥦:.....

Mlčel jsem jen jsem ho pevně držel..

Enji🔥: Neignoruj mě! Naše konverzace neskončila!-
Bakugo💥: Jste si jistý? Protože Shoto vypadá jakože už tato konverzace skončila-

Přišel k nám blíž, ale postavil se vedle Todoroki-kuna- (ughhh-přísahám že v češtině už nic nepíšu---)

Todoroki❄️🔥: Katsuki, nemusíš se do toho plést-
Bakugo💥: Vypadá, že musím..

Povšiml jsem si malých jiskřiček v Kachanovi ruce..
Svoji ruku jsem natáhl k té jeho a lehce ji stiskl, nechceme přeci aby taky explodoval barák, ještě k tomu barák 2# nejlepšímu pro herovi..

Podíval jse na mě a trošku se uklidnil, teda no uklidnit u něj prakticky nic moc neznamená. Stiskl mou ruku a jeho pohled směřoval zpět na Endeavoura.

Enji🔥: Neříkej mi že..
Bakugo💥: Co? Že spolu jsme? Problém extra?!-

Endeavourouvi plameny jsou větší, mnohem větší skoro jako by před sebou měl padouchy.. Trošku jsem se stáhl a doufal že to nedopadne špatně-.

Enji🔥: Ven...

Chvilku jsme tam všichni stáli a jen koukali udiveně, protože jsme moc nerozuměli..

Endeavour se na nás podíval se vztekem.

Enji🔥: Neslyšeli jste?! Řekl jsem ven!!

Schoval jsem se víc za Kachana, ale i ten věděl, že už s tím nic neudělá.. Něco si zamumla pro sebe a podíval se na Todoroki-kuna.

Shoto se podíval na nás s ustaraným výrazem. Kachan vzal mou ruku a proklouzl kolem Endeavoura, Fuyumi a Natsua ven..

Deku🥦: K-kachan?-
Bakugo💥:....

Pomalu se vzdaloval od domu. Doběhl jsem ho, ale po celou dobu byl zticha..

Deku🥦: Kachane! Posloucháš mě vůbec?!-
Bakugo💥: Buď už zticha!!- Nemám na tebe teď náladu..

S těmito slovy zmizel ve dveřích jeho domu. Cítil jsem, že jsem měl slzy na krajíčku.. Ale udržel jsem je a doběhl domů..

Rychle jsem přeběhl do svého pokoje, aby se mamka nemusela ptát a skočil na svou postel. Zachumlal jsem se do deky a snažil se co nejrychleji usnout.

Zítra bude líp.. Uvidíš.. Říkal jsem si v hlavě a zdá se, že mě to uklidnilo.

,, Milovat dva je hřích?"❣️[Todobakudeku] Kde žijí příběhy. Začni objevovat