*Kapitola 8*

730 37 6
                                    

15/18+
Bakugo položil Izuka na postel a začal ho líbat. Todoroki si lehl vedle Izuka a dával mu letmé polibky na krk. Párkrát mu ten krk i olízl,to pak byli slyšet malé heky. Když se Bakugo a Izuku od sebe odtrhli kvůli nedostatku vzduchu. Bakugo se pak přesunul níž, sundal mu tričko a dělám mu malé cucfleky po hrudi. Todoroki se přesunul na Izukovi rty. Začal pracovat i s jazykem. Bakugo se mezitím přesunul na podbřišek. Pomalu začal Izukovi sundávat tepláky.,, Mh~ Ah~ Kachan~"
,,Shh..~" řekl Bakugo a přesunul se na boxerky. Todoroki se furt věnoval Izukovím rtům. Potom co Bakugo sundal Izukovi boxerky, Izuku trošku zakňučel.,, Shh~Jen klid, uvolni se~" řekl ti a vášnivě Todoroki Izukovi do ouška. Izuku, tiše zakňučel, ale utišil ho Bakugo malou pusou. Hned potom se Bakugo přesunul na Izukovu chloubou, která se už hlásila o poroznost.                                                   ,, Hmm~? Tady se někdo těší~"
Řekl Bakugo a olízl mu špičku chlouby.,, Ahh~!" tiše vyjekl Izuku a skoro se mu hrnuli do očí slzy. Jedná slza se se spustila, ale Todoroki ji chned olízl a následně dal Izukovi malinkou pusu na tvář. Po tom co Bakugo strčil celou Izukovu chloubou do pusi Izukovi uteklo mnohem víc slz. Todoroki ho uklidňoval vlídnými a vášnivými slovy do ouška. Izuka to vzrušovalo a uklidňovalo zároveň. Bakugo začal pohybovat nahoru a dolů. Podporovali ho slastné Izukovi heky. Čekal jen na... Tuhle chvíli! Když se Izuku udělal přímo Bakugovi do pusy, všechno spolikal bez jediného slova.,, Hodný chlapec~. Teď je výměna Icehot". Izuku nestihl už ani nic říct a jeho ústa byla spojená s těmi Bakugovi.,, Mhh~". Zakňučel z důvodu, že Todoroki olízl celý obvod jeho chlouby. Olízl zbytek sperma a strčil si ji celou do pusy.,, Ahh~!". Izukovi uteklo pár hlasitých heků, ale to jen Todorokiho podpořilo, aby přidal. Izuku se po pár minutách opět udělal a Todoroki to též všechno spolkl.,, Tak, my jsme pomohli tobě teď ty nám~". Izuku se trochu lekl když se ho mezi nohy dal Bakugo a Todoroki se svlékl.
,, Budu něžný, ano~?" řekl Todoroki slastně a vrazil svoji hlásící se chlubu do Izuka.,, AHH~!" vyjekl Izuku, ale hned byl uklidněn Bakugo letním polibkem na krk. Todoroki začal pomalu přirážet. Izuku mu v tom slastně hekal po pokoji. Najednou se, ale Izuku zvedl z Bakugova obětí a chytil se Todorokiho...
,, V-víc~". Řekl Izuko a Todoroki se jen pousmál.                                                      ,, Heh~Jak se princátko přeje~"
Todoroki začal přirážet a Izuku mu přitom hekal do ouška. Bakugo se zvedl a zezadu se chytl Izuka. Teď byli všichni prakticky propojeni. Bakugo udělal Izukovi několik cucáků na krku.
,, Ah~ Už... Budu..." řekl Todoroki a taky se tak stalo. Izuku hekl z pocitu tepla uvnitř jeho těla. Ani si nevšiml, že byl otočen a Bakugo byl teď na místě, kde byl předtím Todoroki. Izuku ani nepromluvil a Bakugo už byl v něm. ,,AHH~!" hekl Izuku a Bakugo to bral jako povel zrychlit. Když se i Bakugo už udělal, Izuku se lehl vedle nich a oni na něj jen koukali ze sedě. Najednou přišlo něco, co Izuku čekal i nečekal. Oba dva vzali jeho ruku a...
,, Milujeme tě~"
Řekli oba naráz a dali na Izukovi ruce letmý polibek. Izuku bál tak vzrušený a zamilovaný zároveň, že nevěděl co dělat.

,, Já vás taky.." řekl a na okamžik se rozbrečel.

Ti dva si pak lehli vedle něj, objaliho a v tomhle obětí i usli.

---------------------------------------------------------

Erotická Kapitola 🤣👌. No, mám to za sebou, bože mám nose bleeding, jako kráva😅😂. No, ale co bych pro vás neudělala. Doufám, že se líbí a těšte se na další. 😉❤️

,, Milovat dva je hřích?"❣️[Todobakudeku] Kde žijí příběhy. Začni objevovat