Deku(Midoriya) p. o. v
Další den v UA a já čekám na svojí novou přítelkyni Uraraku. Nejdřív jsme byli jen přátelé, ale pak jsem zjistil, že na mě měla crush.
Uraraka🌸: Izuko!!
Deku🥦: Ahoj!
Uraraka🌸: Ahojky~ (dala Dekuovi pusu na tvář)
Deku🥦: Tak jdeme?
Uraraka🌸: Jj, Iida mi psal, že už tam je
Deku🥦: OK, tak jdeme nebo přijdeme pozděŠli jsme do třídy a hned na nás skočila Mina.
Mina👾: Božínku vy jste tak roztomilý pár~!
Uraraka🌸: Děkuji❤️
Deku🥦: DíkySedli jsme si na místa, a už přišel pan Aizawa.
Aizawa😴: Dobré ráno třído...
Třída📖: Dobré ráno!Po škole na obědě (jsem líná 😅)
Iida🌀: Tak co máš dneska něco v plánu?
Deku🥦: Nic, jen posilování doma nic víc.
Uraraka🌸: Hej a nechtěl bys ke mě? Můžeme udělat ten projekt.
Deku🥦: Pravda, tak jo tak jdeme, já mám dojedeno
Uraraka🌸: Já taky, tak můžeme pa Iido! ❤️
Iida🌀: Pa!
Deku🥦: Tak čau 👋Vyšli jsme z jídelny a šli do šatny. Když jsme si vzali věci ze skříněk tak jsme vyšli a šli k Urarace domů.
Uraraka🌸: Jinak, budeme tam sami táta s mamkou jsou v práci, jen aby ses nelekl, že tam nikdo není
Deku🥦: Jo jasně, vpohoděKdyž jsme došli k jejímu baráku Uraraka mi řekla ať jdu do pokoje. Poslušně jsme šel a položil si tašku na postel a prohlížel si její pokoj. Byli tam naše společné fotky. Když jsem se kochal ani jsem si Uraraky ani nevšiml.
Deku🥦: Takže s čím chceš začít?
Uraraka🌸: No... ~ Deku... Nepřemýšlel jsi.... nad posunutím našeho vztahu... ~
Deku🥦: Emm... Jak to myslíš?!Začala se ke mě přibližovat...
Uraraka🌸: No tak nevím, jsme už plnoletí takže.... Hmm... Já myslím, že víš~❤️
Deku🥦: Ehh?! No-no j-já... Já to-totiž....Pomalu mi začala stahovat kalhoty...
Uraraka🌸: Hm... Vůbec nejsi vzrušený, no to se může napravit~
Začala se svlékat až do spodního prádla....
Deku🥦: Eh?! Urarako já....
Uraraka🌸: Pšttt... To je dobrý, nemusíš se bát~
Deku🥦: No, já se nebojím, ale....!
Uraraka🌸: Notaaaak~Položila mě na postel a začala mě vášnivě líbat, mě to teda moc nevzrušovalo, ale nevím proč..... Nechtěl jsem, nebyl jsem připravený... Nebo snad Uraraka není ta správná?
Deku🥦: Urarako, já....!
Uraraka🌸: Deku, prosím já to tak moc chci, chci abys se mnou měl sex, jsem zatraceně natržená~!
Deku🥦: Ale já ještě nejsem připravený!
Uraraka🌸:.....
Deku🥦:..... promiň, ale já....
Uraraka🌸:..... Nemluv.... Prosím...
Deku🥦:....
Uraraka🌸: Proč nechceš, už jsme přece plnoletí, nebo snad to nechceš se mnou, nelíbím se ti už?!
Deku🥦: Ne, samozřejmě, že se mi líbíš, ale prostě ještě nejsem připravený...
Uraraka🌸: Jo, okey, fajn, pojďme prostě udělat ten posranej projekt...!
Deku🥦:.... Dobře....Když jsme dodělali projekt a já odešel, šel jsem domů za deště a ještě líp, potkal jsem Kachan... Super!
Bakugo💥: Hej, co tady děláš vždyť prší?!
Deku🥦: Jdu od Uraraky, dělali jsme projekt...
Bakugo💥:.... NA!Dal mi jeho deštník, ale proč?
Bakugo💥: Jestli o tom někomu cekneš tak jseš mrtvej, nerde!!
Deku🥦: Jasně! A díky Kachane...
Bakugo💥: Tsk!!Pak už si šel vlastní cestou, a já taky. Docela byl aj roztomilej v tom dešti... Počkat! Na co to myslím mám Uraraku! A navíc nejsem gay.... A Kachan už vůbec ne...
Když jsem došel domů, hodil jsem rychlou sprchu a šel jsem si lehnout. Ještě chvilku jsem přemýšlel o tom co se dneska vlastně stalo...
Byl to podivný den, ale co už s tím... Byl jsem fakt unavenej tak, že jsem hned usnul.... Zítřek snad bude lepší...
---------------------------------------------------------
Ahojky, tady nový příbech, doufám že se první kapča líbí a těšte se na další. 😉❤️