An Hour before...
Deku p.o.v
*toga odešla*
Deku🥦: Urarako?..
Uraraka🌸: Mám to..
Deku🥦: *smiles* Jdeme odsud..
Iida🌀: Počkat..
🥦, 🌸:....? *look at iida*
Iida🌀: Jak se postaráme..o něj..?Iida dal náznak na dveře, a abych měl pravdu... Nad ním jsem nepřemýšlel.. Bude problém, možná...
Deku🥦: Hmm... Mám nápad
*po tom co ten nápad řekl.. Because ima Lazy😐*
Iida🌀: Dobře, Urarako.. Můžeš
Uraraka vyndala ze své kapsy klíč co vzala Toze(skloňování be like qwq). Postavila se a šla ke dveřím, následně je potichu otevřela a mi proklouzli ven.
Prošli jsme pár uličkami, až jsme došli do takové "hlavní místnosti". Nikdo nebyl kolem, jen ten týpek..
Podíval jsme se kolem, jestli neuvidím, něco užitečného, čím bych ho mohl majznout-
Šeptem:
Uraraka🌸: Co teď?, nevidím nic čím bychom se ho zbavili..
Deku🥦: Pracuji na tom-..Po chvilce co jsem to dořekl jsem si všiml prázdné láhve od piva. Pomalu a potichu jsem se za ní vydal. Vzal jsem ji a ze zadu šel na něj.
Napřáhl jsem se a...
Deku🥦: SMASH!! *majz😂*
Odpadl vedle na podlahu.. Všiml jsem si menší kaluže krve, která se objevovala vedle jeho hlavy.
Uraraka, Iida:...
Deku🥦: Jdeme?..Oba trochu zatřásli hlavou a pak jen přikývli na souhlas. Odhodil jsem láhev a šel k východu.
Vyšli jsme ven a abych řekl pravdu, cítil jsem se jako znovu zrozený. Přece jenom jsme sluneční světlo neviděli dlouho..
Popravdě se mi z toho až trochu zamotala hlava. Iida mě trochu přidržel a já mu malým úsměvem poděkoval.
Vyšli jsme z temné uličky a už trochu z dálky jsem viděl park. Vzpomněl jsem si na Kachana a Todorokiho.. Chyběli mi a to dost..
Když už jsme byli nějak tak na okraji té ulice, schovali jsme se za roh. Přece jenom jsme vypadali hrozně, několik měsíců jsme nic moc nejedli a ani se nekoupali. Trošku jsem vykouknul z rohu, abych se rozhlédl kudy můžeme jít. Nejblíž je to k našemu baráku, takže tam jsme měli namířeno.
Jak jsem se tak rozhlížel, uviděl jsem něco co mě silně zaskočilo.. Todoroki, Kachan a... Ona..
Už, UŽ jsem si myslel, že po ní hned vyjedu, ale Uraraka mě zastavila..
Uraraka🌸: Nemůžeš na ni, jen tak hned vlítnout. Promysli si to..
Deku🥦:...
Uraraka🌸: Chápu.. Bolí tě vidět jí s nima.. Ale Deku-kun..
Deku🥦: Hm-?
Uraraka🌸: Vydržel jsi kvůli nim až do teď..Uraraka se usmála.. Možná trošku se mi ulevilo vědět, že jsou vpořádku, ale i tak... Nikdy jsem neměl více 'yandere choutky' než teď..
Přemýšlel jsem, jak to udělat, ale pak jsem je ztratil z dohledu. Běžel jsem trochu zpátky a zahl do strany.. 'Je možné, že jen šli dál..'
Doběhl jsem až na konec ulice a uviděl je..
Deku🥦: Tady jseš...!
Toga🥦💉:?!
💥, ❄️🔥:....?!?!Slyšel jsem za sebou Uraraku a Iidu, jak mě doběhli. Když zjistili oč tu jde, postavili se do menších bojových postojů, to samé udělal já..
Bakugo💥: Tf-! P-proč jsou tu dva?!
Toga🥦💉: Bakugo, je to Toga-! Je to přeci její Quirk!Teď si hraj na chudáčka..!!
Deku🥦: Ohoho.. Tak to moment damo.. Nesnaž se to tady všechno hodit na mě-! Kachan snad ji- *sik*
Snažil jsem se natáhnout ke Kachanovi, ale řezné rány na ramenu mi moc nepomáhali..
Chytl jsem se za rameno a ustoupil trochu dál..
Následovala asi minuta ticha.. Po chvíli se, ale Kachan rozešel blíž k nám..
Stál jsem v pozoru, protože jsem nevěděl co má v plánu..
Nevěděl jsem, ale to co bude následovat bude... Objetí?
Bakugo💥: Věděl jsem, že by jsi jen tak nepřestal s tou stupidní přezdívkou, kterou si říkáme od mala..
Deku🥦: Heh-.. Samozřejmě, že ne..Objal jsem ho zpátky a po chvíli si mě i přitáhl do jemného polibku. Todoroki nebyl pozadu, přidal se k nám, pak, ale bylo důležitější, co s ní..?
Deku🥦: Je konec..nemáš kam utéct
Toga💉: Ugh-!.. Haha~ Oh Izuku-kun~ Jsi rozkošný, když se zlobíš!~
Deku🥦: *grrrr xd*
Toga💉: *giggles* Zatím pá Izuku~Hned, jak to do řekla se za ní objevil portál a s ní následně zmizel.
Když jsem konečně mohl povolit svaly(z nervů),zamotala se mi malinko hlava a já zkolaboval na Todorokiho.. Dál si už nic nepamatuji..
---------------------------------------------------------
Hewou GUYS!! Jak jsem slíbila další Kapitolka je na světě, snad se líbí. Jelikož věřím, že moc lidí nečte upozornění (moje) tak to napíšu i sem.
Chci udělat Vánoční speciál.. Je mi jedno jaký ship to bude, ale bude to oneshot (anime, countryhumans, jiné). Dokud budu vědět oč se jedná můžu to napsat, ale bude jen jeden. 😅😂
Tak mi prosím pište nápady a já si pak nějak vyberu😉.