Ráno.....
Deku p.o.v
Ráno jsem se probudil v obětí těch dvou. Vypadali strašně roztomile, když spali.
Jaksi jsem se vyprostil z jejich obětí, oblékl se a šel si udělat snídani. Samozřejmě jsem udělal i jim. Bylo docela brzo, měli jsem dost času než nám měla začít škola. Zapnul jsem konvici, připravil si hrnek s kávou a šel jse trochu osprchnout.
Todoroki p.o.v
Když jsem se vzbudil, Midoriya tu nebyl. Slyšel jsem vařit vodu tak mě napadlo, že asi dělá snídani. Oblékl jsem se a šel jsem do kuchyně.
Hmm... Nikde, nikdo...? Kde může být? Najednou jsem uslyšel jak teče voda v koupelně. Heh~ Samozřejmě, že mě napodlo něco strašně dirty~
Otevřel jsem potichu dveře, a potichu je i zavřel, svlékl jsem se a pomalu šel ke sprše. Otevřel jsem prudce vchod a..
Deku🥦: Ahh! Todoroki-kun!
Todoroki❄️🔥: Heh~ Dobré ráno i tobě~
Deku🥦: Co to děláš, běž pryč!
Todoroki❄️🔥: Nějak se mi nechce~
Deku🥦: Hmpf!
Todoroki❄️🔥: Jseš tak strašně kawaii~
Deku🥦: Nejsem.....
Todoroki❄️🔥: Hmm~? Takže ty budeš odmítat, jo~?
Deku🥦: Eh?! *ztěžka polkl*
Deku🥦: Mhm~Jaká snadná hračka on je~ A proto je tak strašně kawaii~
Deku🥦: Mhmm... ~ Todoroki-kun.. ~
Todoroki❄️🔥: Hmm~?
Deku🥦: Dal jsem si sprchu jen kvůli tomu, že jsem se vzbudil brzo... 😒💗
Todoroki❄️🔥: A mě napadlo, že si ji dáme společně 😏❤️
Deku🥦: Tohle mi moc, ale jako sprchování nepřijde!
Todoroki❄️🔥: Ale líbí se ti to~
Deku🥦:.... Možná.... ~Heh~ Tohle mě tak strašně vzrušuje, ale jak říkal Midoriya, máme školu. Hold to budu muset vydržet....
Todoroki❄️🔥: Notak, ty už určitě jseš, takže se osprchuju já a půjdeme vzbudit Bakuga, hm?
Deku🥦: Okey.. 💗Po tom co Midoriya odešel z koupelny, jsem si dal rychlou sprchu a šel do kuchyně za ním.
Todoroki❄️🔥: Víš, že jsi nemusel dělat snídani, že?
Deku🥦: Vím, ale já chtěl✨💗
Todoroki❄️🔥: Heh... Příště mě nebo Bakuga vzbuď, okey?
Deku🥦: Dobře😊Bakugo💥: O čem se bavíte...?
Deku🥦: Dobré ráno, Kachane! 💗
Bakugo💥: Tys udělal snídani?
Deku🥦: Uhm~✨ 💗
Bakugo💥:.... Víš, že jsi mě mohl vzbudit, abych ti pomohl.... 😒❤️
Deku🥦: Jojo.. Říkal to i Todoroki-kun, ale tak příště.. 😅❤️
Bakugo💥: A proč jsi nás vlastně nevzbudil?
Deku🥦: Emm.... Noooo, byly jste tak strašně cute, když jste spali.. 😖❤️Todoroki, Bakugo: 😳❤️!
Todoroki, Bakugo p. o. v
Heh... ~✨