Deku p.o.v
Moc jsem z toho filmu teda Neviděl- ani jsem nechtěl!
BleH! Nemám rád horory...
Todoroki❄️🔥: Vpořádku Midoriya-?
Deku🥦: Huh?! J-jo... Vpohodě-Todoroki se posadil a obejmul mě, jsem si jistý, že jsem červený až za ušima... Zřejmě si toho všiml i Kachan a asi žárlil-... Rukou nás oba objal a koukal se jinam.
Deku 🥦: *giggles*
Bakugo💥: Čemu se směješ nerde?!
Deku🥦: N-ničemuPřítulil jsem se a zřejmě jsem nějak usl protože víc si nepamatuji-....
Todoroki p.o.v
So cute~
Zvedl jsem se a koukl jsem na Bakuga, který se v té roztomilosti normálně topil-...
Todoroki❄️🔥: Heh- vpohodě Bakugo?
Bakugo💥: Huh?! Jasně že jo-!
Todoroki❄️🔥: Pšššt- ať ho nevzbudíš-
Bakugo💥: Tsk-!Začal Midoriyu hladit po vlasech, já jsem si to mezitím obešel, dal jsem jemný polibek Bakugo na tvář a šel na záchod-
Bakugo p.o.v
Tsk-! Zatracenej Icehot-!
Koukl jsem se na Dekua a párkrát ho ještě pohladil po vlasech-
Agh! Kurva, proč musí být tak strašně roztomilý, když spí?! Stupid nerd!
Pomalu jsem Dekua položil na polštář, zvedl se a přikryl ho dekou...
Rozešel jsem se do kuchyně, kde jsem si udělal pití... Po chvíli jsem slyšel něčí kroky, položil jsem skleničku na linku a chtěl se otočit a zjistit kdo se za mnou plíží..
Nestihl jsem to, ten zatracený Icehot mě objal ze zadu-!
Bakugo💥: Eh?! Co to děláš?!
Todoroki❄️🔥: Nekřič... Probudíš Midoriyu..
Bakugo💥: Vypadám že by mě to zají-..Eh?! Ten zatracený Icehot mě umlčel polibkem, Ugh!
Todoroki❄️🔥: Opravdu ho chce probudit~?
Bakugo💥: Eh..?!...ne...
Todoroki❄️🔥: Tak vidíš~Todoroki p.o.v
Políbil jsem Bakuga znovu, a náš polibek jsem trochu prohloubil...
Trochu sebou mrskal, přece jenom je to Bakugo... Ale tak, co jsem si tím mohl dělat..
Bakugo💥:.... Nech toho-..
Todoroki❄️🔥: Dobře, promiň..
Bakugo💥: Tsk-...Pustil jsem ho a šel za Midoriyou. Vzal jsem ho do náruče a odnesl ho do jeho pokoje. Položil jsem ho na postel, přikryl ho a potichu odešel.
Šel jsem do obýváku, kde už se Bakugo oblékal..
Todoroki❄️🔥: Připravený?
Bakugo💥: Já jo, ty zatím ne-
Todoroki❄️🔥: Vždyť jo..Vzal jsem si bundu a šel k botníku si obout boty. Šel jsem ven napřed a čekal až milostiví pan Bakugo vyjde..
Když se asi po 15 minutách vyhrabal z Midoriyovýho (to skloňování je na **** qwq) baráku,přišel kousek blíž a koukal, co dělám na mobilu.
Todoroki❄️🔥: Jseš nějak zvědavej~..
Bakugo💥: Heh?! Nejsem!Trochu jsem se k němu naklonil a mobil si dal do kapsy.
Todoroki❄️🔥: Vážně~?
Bakugo💥: *blush*.. V-vážně!Obešel jsem si ho a dal mu pusu do vlasů (div jses nepopíchal qwq)
(i know, je to na ucho ale lepší fotku jsem nenašla owo)
Bakugo💥: Tsk-!
Todoroki❄️🔥: Heh~.. Jdeme?
Bakugo💥: Klidně, je mi to jedno-..Chytl jsem ho kolem ramen a doprovodil ho domů. Následně jsem šel k sobě.
U Todoroki doma...
Fuyumi❄️: A! Jseš doma, táta se mě ptal kam ses zase vytratil..
Todoroki❄️🔥: Hm- Co jsi mu řekla-?
Fuyumi❄️: Že jsi u kamaráda a učíte se.. Neboj nic o tobě a tvých 'spřízněných duších' neví..
Todoroki❄️🔥: Heh-.. Dík Fuyumi..Jen se usmála, já mezitím šel do svého pokoje, vzal si nějaké oblečení a šel se vysprchovat..
Po sprše jsem si zalezl do postele a šel spát..
U Midoriyi doma...
Deku p.o.v
Deku🥦: Mhh-...
Probudil jsem se.. Ve svém pokoji? Nepamatuji si, že bych usl tady..
Vztal jsem a šel se podívat jestli jsou tady, nebo šli domů.. Nikdo nikde nebyl, takže šli..
???: Izuku-kun~
Deku🥦:?! *bang*Poslední co si pamatuji, je jak padám na zem..
---------------------------------------------------------Další Kapitola na světě! UwU
Snad se líbí. Je trochu kratší ale tak chtěla jsem to nechat napínavé qwq... Nebojte píšu další uwu.