Deku p.o.v
... Otevíral jsem oči a objevil jsem se v temné místnosti..
Snažil jsem se pohnout, ale měl jsem svázané ruce..
Koukl jsem se po místnosti a nevěřil vlastním očím..Uraraka a Iida?! Co ty tady dělají?!.. Jsou taky svázaní.. To se mi nelíbí..
Najednou se Uraraka pohla a spatřila mě..
Uraraka🌸: Deku-kun! Co ty tady děláš?! Tebe taky chytili?!
Deku🥦:....
Uraraka🌸: C-co se děje-?
Deku🥦: Proč jseš najednou tak hodná-?
Uraraka🌸: O čem to mluvíš, vždycky jsem byla takováhle-?
Deku🥦:..... Nebyla..???: To je pravda nebyla~
Deku🥦: Huh?! Kdo jseš?!
???: Ty jsi mě nepamatuješ Izuku-kun~?
Deku🥦:..... T-toga?!
Toga💉: Mhm~! No vidíš, že mě poznáváš~!
Uraraka🌸:.....
Deku🥦: Co po nás chceš-?!
Toga💉: Nic moc, jen potřebuji vaši krev~
Deku🥦:....Teď mi to došlo.... Tu celou dobu to nebyla Uraraka, ani Iida.. Ale zaporáci..
Deku🥦: Celou dobu, jsi to byla ty-..
Toga💉: Bingo! A teď když mě omluvíš~Přišla ke mě blíž a na ruce mi udělala řeznou ránu.. Trošku jsem sikl, ale zas tak hrozná bolest to nebyla.. Nechala nakapat trochu krve do nějaké lahvičky a pak se, jako obvykle usmála..
Toga💉: Nádhera~!
Deku🥦:.....Podíval jsem se na Uraraku, jak se bolestně koukám na Iidu...
Počkal jsem až Toga odejde a přišel si blíž k Urarace...
Deku🥦: Bude vpořádku, neboj-..
Uraraka🌸:... U-určitě-?
Deku🥦: Určitě..Daroval jsem Urarace laskavý úsměv a pak se podíval na dveře..
Proč mi to nedošlo, že by se začali chovat tak strašně divně ze dne na den...
Uraraka🌸:... Em-.. Vím, že teď není ta správná chvíle... Ale přeji..
Deku🥦:....?
Uraraka🌸: S Bakugem a Todorokim..
Deku🥦:...! J-jak to víš..?
Uraraka🌸: Něco o tom říkala.., že se kvůli tvým 'overprotective boyfriends' k tobě nemohla dostat ,nebo tak něco..
Deku🥦:... A, tobě to vážně nevadí..?
Uraraka🌸: Vůbec, proč by mělo, vždycky jsem tušila, že k nim něco cítíš.. Vždycky ses tak rozzářil, když byl jeden z nich poblíž..
Deku🥦: Jsem rád, že s tím souhlasíš..
Uraraka🌸: Samozřejmě, nechci přijít o kamaráda a navíc... Myslím si, že se mi líbí Iida..
Deku🥦: Určitě se mu líbíš taky..
Uraraka🌸: To nevíš..! Co když ne-..
Deku🥦: Urarako.. Určitě ano, věř mi.. *smile*
Uraraka🌸:.... *smile too*Mezitím na U.A....
Bakugo p.o.v
Zatracený nerd!... Furt, aby ho někdo hlídal. Proč nepřišel do školy?!
Kirishima🦈: Bakubro.. Určitě se mu udělalo jen špatně, nebo tak něco-..
Bakugo💥: A jak si můžeš být tak jistý?!
Kirishima🦈: Nejsem si jistý... Jen hledám rozumné vysvětlení-..
Bakugo💥: Tsk-!..
Todoroki❄️🔥: Bakugo, po škole za Midoriyou dojdeme a zjistíme co se děje..
Bakugo💥:... Fajn-..Po škole...
Todoroki p.o.v
Společně s Bakugem jsme šli k Midoriyovi zjistit proč nebyl ve škole.. Moc se mu to nepodobá.. Myslím si, že se tohle zatím nikdy nestalo, že by nepřišel..
Došli jsme k jeho baráku a zazvonili..
Bakugo💥: Oi Deku! Vylez!
Uslyšeli jsme nějaké kroky, jak se přibližují ke dveřím a po chvilce se i otevřeli..
Deku🥦💉: Huh? O ahojky..
Bakugo💥: Deku, proč jsi nebyl ve škole?!
Deku🥦💉: Promiňte, neudělalo se mi dobře tak jsem zůstal doma-..
Todoroki❄️🔥: Hlavně, že jsi vpořádku..
Deku🥦💉: *smiles*
Todoroki❄️🔥: Chceš s něčím pomoc?
Deku🥦💉: Ne...!To je dobrý..
Todoroki❄️🔥:....
Bakugo💥:.... Oi Deku, fakt se nic neděje-?
Deku🥦💉: Ne, neboj nic se neděje Bakugo....
Bakugo💥:......
Todoroki❄️🔥: T-tak mi půjdeme.. Kdyby něco napiš..
Deku🥦💉: Uhm!Deku (Toga) p.o.v
Zavřela jsem dveře a oddychla si..
Ty jeho 'boyfriends' jsou až moc vlezí..
Budu si na ně muset dávat pozor... Teď si, ale musím dojít pro zásobu krve~✨Oblékla jsem si nějaké tmavší oblečení a šla ven. Měla jsem kapuci, aby mě nikdo nepoznal.. Nechtěla jsem být středem pozornosti..
Prošla jsem ulicí, kde izuku bydlel až na hlavní a po té jsem šla do města. V městě jsem se nějak prodřela davem a šla do temné uličky. Tam byl můj tajný úkryt..
Odemkla jsem ho, a tam už mě čekal můj kámoš Ben(random postava co má quirk takový, že když se někoho dotkne tak se na něj může proměnit qwq)
Ben mi hodil deku a já se proměnila zpátky v sebe. Zabalil jsem se do deky.
Toga💉: Děkuji Bene
Ben: Zamálo..Šla jsem si pro nějaké oblečení a pak do místnosti, kde byli Izuku, tak holka co mi ho chtěla sebrat a nějaký ten kluk.
Toga💉: Chyběla jsem vám~?
Deku🥦:....
Toga💉: No, nezdržím se dlouho, jdu si jen pro dávku..Přišla jsem blíž k Izukovi a udělala mu další řeznou ránu.. Na jeho krev byl, ale pohled~
Nechala jsem ji nakapat do baňky a pak se jen usmála.Toga💉: Děkuji~ No nic, tak já zase jdu, uvidíme se zítra~
Zamavala jsem jim a pak zase odešla, samozřejmě jsem i zamkla..
---------------------------------------------------------
Another Kapitola na světě, snad se líbí jak se to tady zvrhlo uwu