2. Fejezet

1.6K 140 43
                                    

Kora reggel telefonom ébresztőjére keltem. Kicsit álmosan lépkedtem ki a fürdőbe, és megmostam az arcot majd letusoltam. Miután mindennel végeztem visszamentem a szobámba, és egy elfogadható öltözéket szenvedek ki a szekrényemből. Amint megvannak a választott ruhadarabok hamar belebújok és indulok is le a konyhába. Sietve felhörpintem a kávémat, majd indulok el a suliba. Amint kiléptem a házból a kertkapuban legjobb barátomat pillantom meg hatalmas mosollyal az arcán. Oda siettem hozzá, és egy jó reggelt ölelésbe részesítettük egymást. 

-Szia kicsi Mochim jó reggelt! Készen állsz a töri Tz-re? 

-Szia drágám! Nem is tudom. Tanultam, de olyan a fejem mint a szita. - nevettem el a mondatot, amin ő is elkezd kuncogni. 

-Jaj ne már te neked mindig jól sikerülnek, és mindig ezt mondod. - fintorodik el. 

-Jól van na ha kell segítek! - lököm meg kicsit a vállát, majd egymásba karolva indulunk az iskola felé. Ahogy a 3 szintes fehér épület elé érünk barátom hirtelen megtorpan, majd szégyenlősen oldalra néz. És én már tudom mi is a baja. Nem fogjátok kitalálni. Bizony a drágám szerelmes méghozzá Kim Taehyungba a suli sztárjába. Amibe belekezd azt véghez is viszi, és a csajok körébe nagyon népszerű. És hát Tina sütinél is nagy sikert aratott. Most elmondom  hogyan is alakult ez ki nála. A drágám 2 éve érkezett ebbe a suliba egy külföldi diákcsere program keretein belül. Ami 5 hónapos volt. De annyira beleszeretett az itteni környezetbe, és tudjátok kibe, hogy megkérte a szüleit had költözhessen ide. És mivel a szülei nagyon gazdagok így meg is engedhették maguknak. Így maradhatott itt. És letünk legjobb barátok. Na de vissza a jelenbe. Hamar elé állok és próbálom össze vakarni kisebb-nagyobb sikerrel. 

-Menj oda hozzá végre! Nem esz meg. Ő is csak egy ember. - közlöm vele a rideg tényeket mire a vállam a boxol és lesüti a tekintetét. 

-Félek Mochi. Tudod, hogy annyira nem megy nekem az ismerkedés. - jegyzi meg halkan de tisztán hallom mit mondott. 

-Hát evvel nem jutunk előrébb! - sóhajtok nagyot, és elkezdem befelé húzni. Az épületbe hamar felértünk az osztályteremben. Gyorsan elfoglaltuk a helyünket és már jött is a tanár. De nem az akire számítottunk. Mert az osztályfőnök jelent meg az ajtóban. Hamar elcsendesedtünk és… 

-Sziasztok jó reggelt. - köszönt minket hatalmas lelkesedéssel. - Azért jöttem ma be, mert új osztálytársat kaptok. De nem is húzom az időt. - ekkor az ajtóhoz lép és ki szólt valakinek. De aki bejött az ajtón az valami félisten szerű egyén volt. Fekete szaggatott farmer egy fehér póló, és fekete bőrdzsekit viselt. És a haja te jó isten… Ekkor padtársam oldalba bök ezzel vissza rántva engem a valóságba. 

-Hééé csak nem bejön? - teszi fel kérdését nekem halkan. 

-Mii? Dehogy. Miről beszélsz? - rázom meg a fejem. 

-Hát én nem úgy vélekednek róla. - jegyzi meg majd egy zsebkendőt nyújt át nekem, és mutogatja a szám sarkát. Hirtelen nem értettem mi is akar, majd amikor ő törölte le az arcomról a nyálam kicsit lesokkolódtam.- Menj oda hozzá és beszélj vele. 

-Miiii? Nem! Tuti nem meleg! - válaszolok vissza neki. Ekkor egy erélyesebb női hang ránt vissza minket a diskurálásból. 

-Jimin, Tina talán ti is bemutatkoznátok még egyszer? - vonja fel szemöldökét a velünk szemben álló nő. Mi fejrázva lesütöttük szemünket és inkább hallgatunk. 

-Folytasd kérlek. - fordult oda az ismeretlen sráchoz. 

-Sziasztok a nevem Jeon Jungkook. Egyedüli gyerek vagyok, az előző iskolából költözés miatt kellett eljöjjek. Remélem jól kijövünk majd. - mondata végére pedig meghajolt, és az egyetlen üres pad felé vette az irányt, majd leült. Ekkor toppant be a matek tanár így váltottak egymást és már kezdődött is az óra. Az idő hamar eltelt, és már csak a kicsengőre eszméltem fel. Hamar összepakoltam mindent és mentünk ki a teremből barátommal. A folyosón lépésben tudtunk araszolni. 

-Büfé? - teszi fel kérdését Süti. 

-Oké menjünk. - válaszolok neki vidáman. Ahogy a büféhez értünk hamar sorra kerültünk viszont Sütit az egyik csaj megállította. 

-Süti az ablaknál megvárlak. - jegyzem meg neki mire csak bólintott és már ki is álltam a tömegből. Hosszú percekig csak vártam mikor is egy kezet éreztem meg a vállamon, amire nagyon megijedtem és hirtelen hátra néztem, de alig hittem a szememnek. 

-Szia Jimin. Beszélhetnénk?- kérdezi tőlem komoly fejjel. Amire csak bólintottam és alig ocsúdtam fel a sokkból. 

-Szia. Taehyung te…tessek?- dadogtam a szavakat. 

-Te Tina barátja vagy igaz? 

-Öhm igen! Miért? 

-Tudnál nekem segíteni? El szeretném hívni randizni. - mondja nekem a lehetetlent. Hogy mi van? A nagy Kim Taehyung tőlem kér segítséget.!! Az eszem megáll. Ha ezt Süti megtudja biztos odáig lesz. 




Tina szemszöge. 

Végre vége az órának és jön a kivégzésem a történelem Tz. Istenem remélem segít majd Mochi, mert ha nem megbukok. A folyosón araszolgatva megyünk lefelé a lépcsőn. 

-Büfé? - kérdezem a mögöttem sétáló barátomtól. 

-Oké menjünk. - válaszol mosolyogva. Hamar az említett célhoz értünk. Jimin a szokásost kérte banán és ásványvíz. Kifizette majd engem meg árva cövekelt le a büfé ablak mellett. Ekkor a suli hisztis picsája jött oda hozzám és bombázott meg megannyi kérdéssel. 

-Tina igaz, hogy új osztálytársat kaptatok? És hogy néz ki? Hogy hívják? - hogy mi van?? Ez most mi? Soha nem beszélt velem Chio és most még…mi a fasz? Hirtelen zökkenek vissza a gondolataimból, amikor egy kezet éreztem meg a vállamon. Odakaptam a tekintetem és a döbbenet ült ki az arcomra. 

-Hello baby! Volna kedved suli után BESZÉLNI? - nyomja meg az utolsó szót a mondat végén mire nyelnem kellet egy nagyot. Chio mellettem olvadozott és próbálta felhívni Jungkook figyelmét. 

-Öhm ízé szia. Miről szeretnél? - teszem fel félénken a kérdésem, majd egyet hátráltam, mert belépést a privát zónába.

-Jaj baby… Nyugi...nem foglak megenni, csak egy kicsit megkóstollak. - vigyorog rám perverz, ami nekem egyáltalán nem tetszett. Szememmel Mochit kerestem a tömegben de nem találtam sehol. Ekkor egy erős kéz magához ránt és a vállamra teszi a karját. 

-Bocsi Süti már foglalt!- ejti ki a mellettem álló személy. Hirtelen ránéztem és teljes sokkba kerültem. Ez baszki….mi a fasz van ma??? Ő Kim kibaszott szexi Taehyung! És itt áll mellettem és ÚRISTEN!!! Visítók és őrjöngő magamban a boldogságtól. Ekkor Jimin is mellénk lép és kérdőn néz a fekete hajú srácra. Jézusom mi történik ma? 

Szex Kódex (Jikook) Befejezett. Where stories live. Discover now