Jungkook szemszöge.
Ahogy a földön feküdtem csak a gyönyörű arcát tudtam nézni. És a csillogó szemeit ami nem lát engem sajnos. A látvány teljesen letaglózott… annyira kívánom őt. A dús telt ajkait, a gyönyörű testét egyik kezemmel felsimítottam az oldalán, mire enyhén elpirult és ezt a csodás pillanatot két nem várt személy szakította meg.
-Hát ti? - jön egy ismerős hang az ajtó felőle.
-Jimin drágám mit csinálsz a földön? És te Jungkook? - kérdezi a másik női hang, mire az említett felpattant, és dühösen nézett rám miután én is felálltam.
-Jungkook? Te mi a francot keresel itt? Ki engedett be? Süti mi ez az egész? - fordul az ajtó felé, és dühösen néz rájuk.
-Jimin nyugi oké? - kezd el mentegetőzni Tae.
-Ne nyugizz… Mi ez? Mit keres ő itt? - kezd el kiabálni az előttem álló.
-Jimin figyelj ez nem az aminek látszik. - szólalok meg végül én is. Próbálok a keze után nyúlni, de elrántja azt, és két lépést hátrébb lép.
-Hát akkor mi? Haaa! Válaszokat akarok most!
-ELÉG LEGYEN MÁR… te is szenvedsz és ő is. Mi olyan nehéz ezt felfogni? Jimin ne legyél hülye. - kiabál rá dühösen Taehyung a barátjára.
-Én nem szenvedek oké! El vagyok a magam világában. Érted? - válaszol vissza neki dühösen.
-Aha persze akkor megmutathatom Jk-nek a füzeted? - jön az újabb kérdése Taehyung szájából.
-Neked ahhoz semmi közöd.
-Ó valóban…
-Na. Jó. A fasz kivan veletek! - szól közbe Süti, majd elindult felém. A kezemre fogott és elkezdett kihúzni a konyhából át a nappali keresztül a vendégszobáig. Behúzott az említett helyiségbe és hatalmas erővel bevágta az ajtót. Nagyot fújtatva dőlt a falapnak majd hajtja le a fejét.
-Pfff ezt nem hiszem el! Tudod Kook sohasem hittem volna, hogy egyszer így fogok veled beszélgetni. - szólal meg és elindult az ágy felé. Óvatosan le ül rá, majd megpaskolja a mellette lévő helyet. Veszem a célzást és, én is leülök az ágyra. Süti nagy levegőt vesz, majd lassan fújja ki és belekezd a mondandójába.
-Jimin mindig ilyen volt… - halkul el hirtelen. - Akit a legjobban szeret azt eltaszítja magától. Ezt sosem értettem, ezt a reakcióját 9.év végéig. Ugyanis az apja elhagyta őt és soha többé nem látta. Könyörgött neki, hogy ne menjen el, ő mégis megtette. Lehet ezzel bünteti magát az apja miatt. Ezeket akkor mesélte el amikor az első szerelmi csalódásán túl volt. Akkor megfogadta, hogy soha senkit nem akar, és nem is fog szeretni. De te… te mindent megváltoztattál. Újra szeret… - itt közbe kellett vágja, mert alig hittem a fülemnek.
-Mi?? Szeret!? Komolyan szeret engem? - esek neki a kérdés sorozatommal, mire rám nézett a mellettem ülő, és gyengén elmosolyodott.
-Hát persze… szerinted miért viselkedik így? Én ismerem őt a legjobban és 100%,hogy szeret téged. De nem meri bevallani az érzéseit.
-De… de miért nem?! Sokkal egyszerűbb lenne minden. - jegyzem meg hangosan tarkóm vakarása közben.
-Hát erre egy igen egyszerű a válasz!
- Várj… tudom - nagyot sóhajtva mondom ki azt az egy szót, ami szívemnek olyan rossz mint az eszemnek. - a notesz!
-Pontosan! De én nem is értem minek kellett neked ilyeneket csinálni!? A másik, hogy nem kellett volna bele írnod Jimint magamról nem is beszélek. Tudod Tae milyen balhét csinált amikor megtudta? Alig bírtam visszatartani… - néz rám dühösen Süti.
YOU ARE READING
Szex Kódex (Jikook) Befejezett.
FanfictionJeon Jungkook kicsapongó életet él. És csak egy dolog tartja életben a notesza, és az egyéjszakás kalandok. De egy nap megismeri a végzetét majd onnantól kezdve neki nincs menekvése. Figyelmeztetés. Lesznek benne csúnya szavak. 🔞 Jelenet. Remélem f...