9. Fejezet

1K 91 36
                                    

Másnap reggel csak úgy szárnyaltam a suli felé, és még szegény Jiminről is megfeledkeztem. Már a padban ülve várom az óra kezdetét és ekkor esik be a kicsi Mochim a terembe. Majd közvetlen utána a tanár. Épp szerencséje volt ha 2 perccel később ért volna ba állhatna kint a folyosón egész órán. Zihálva ül le mellém, és szúrós szemmel nézett rám. 


Jimin szemszöge. 

Ahogy megláttam drága barátomat dühösen indultam meg felé, és levágódtam a helyemre, majd pont utána lépett be a tanár. De volt még annyi időm, hogy oda súgja neki…. 

-Köszi, hogy szóltál! - jegyzem meg halkan. 

-Ne haragudj, de…ahhh basszus olyat mesélek, hogy kiesel a gatyádból. - mondja nekem, de a válasz a hátunk mögül jöt rá. 

-Na azt megnézném! - súgja előre nekünk Jk. Hát ki más lehetne. 

-Te csak ne legyél kíváncsi az alfelemre. - jegyzem meg dühösen félig hátra fordulva. 

-Hááá...t tegnap nem így vélekedtél róla! - nevetni el a mondat végét, mire Süti csodálkozva néz rám. Majd a vállam fölött legyintett egyet, és vissza fordultam a tábla felé. Lassan elkezdek körmölni a füzetbe ,amikor a mellettem ülő  oldalba bökött. Kérdően nézek rá, de ő csak int, hogy menjek közelebb. 

-Mondjad! - kérdezem halkan. 

-Mi volt tegnap Jungkooknál? - kérdezi csendben. 

-Semmi nem volt. Tanultunk…. 

-Aha csak tanultatok! - húzza huncut mosolyra a száját. 

-Igen képzeld csak tanultunk. Semmi más nem történt. - lettem kissé feszült a témától, amit drága barátnőm észre is vett. 

-Na persze…. - nevét fel és pont ekkor szólal meg a csengő. Ami nekem most megváltás. Hamar összepakoltam, és elindultam kifelé a teremből, de egy kéz megállított. Hirtelen kaptam oda a fejem. És Jk-vel nézzem farkasszemet.

-Most mi van? - kérdezem tőle fintorogva. 

-Legyél nálam pontban 4 órakor. - majd ezután el is sietett. Meg sem várta, amíg válaszolok neki. Ahogy a folyosóra léptem Sütit kerestem az ember áradatban, de eltűnt. Mintha a föld nyelte volna el. Csiga lassúsággal megindulok a torna terem felé, és ekkor olyat láttam az egyik lépcső alatt, hogy….. 

-BAZD MEG! - kiáltok fel és szétrebben a turbékoló szerelmespár. 

-Süti?! Tae?! Ez mi?! - teszem fel a két jó madárnak a kérdésem. 

-Hát Jimin el… el akartuk mondani de,... - nem tudta befejezni a mondatot, mert közbe vágtam. 

-De mi???? - mérek végig rajtuk dühösen, de egyben boldogan. 

-Szóval hol is kezdjem…. - ismét beléjük fojtottam a szót. 

-Jártok? - teszem fel az egyszerű kérdésem nekik. 

-Nem! 

-Igen! - válaszolnak egyszerre amin nagyon jót mulatok.

-Most akkor melyik? - kuncogok tovább. 

-Igen! 

-Nem! - vágják rá ismét… 

-Süti várj!- fordul felé Taehyung. Mire barátom bent tartja a levegőt, és minden figyelmet a mellette állóra összpontosítja.

-Tina járnál velem? - kérdezi tőle, mire szegénykém teljesen lefagy. Most tökre olyan mint egy számítógép, ami éppen bekapta a trójai vírust, és magán kívül van. Más néven kékhalál, Süti esetében taehalál. Nevettem el magam a gondolatra, és ekkor újra felteszi neki a kérdést az említett. 

Szex Kódex (Jikook) Befejezett. Où les histoires vivent. Découvrez maintenant