8. Fejezet

1K 100 25
                                    

Sziasztok csajok.
Szóval itt a kövi rész. És alakulnak a dolgok lassan.... De nem is húzom tovább az időt.
Jó olvasást. ❤️❤️❤️

Jungkook szemszöge. 

Nem igaz, hogy nem érek el semmit ennél a csajnál. És még a védelmező is ott vannak, ha jól tudom valami Jimin és a másik… ahh faszom se érdekel. Akkor is megszerzem magamnak. Ha ne egyből akkor taktikát kell váltsak. Ez tuti be fog jönni. Eddig mindig bejött, és én jártam jól. Mint a múltkor is avval a kis csajjal a suliban. Hát ahhoz képest, hogy azt mondta, hogy szűz akkora volt neki mint egy ház. Lazán befért a kicsi kook. Szóval noteszba kerül, és F betűt kap. A másik a pontszám. Mivel hazudott így elég gyatrán kezdett a munkája is siralmas volt, így csak 3.5 kap. Borzasztó volt, de muszáj volt levezetnem a feszkot. Amint végeztem a megbeszélése magamban a fürdő felé vettem az irányt. A kis helyiségbe lépve gyorsan lekaptam magamról a ruhát, majd a szennyesre dobtam. Hamar beállítottam a vizet és a tus alá álltam. Csak hagytam, hogy a meleg vízcseppek végig csorogjanak a testemen engem, evvel a nyugalom felé terelve. Ekkor ismét Jimin ugrott be, és láttam lelki szemeim előtt azt a formás kerek seggét. A gondolatra egyből bekeményedett, a farkam úgy állt mint a cövek. Lomhán lenéztem kisebbik énemre, és azon járt az agyam, hogy most mit is kéne csináljak vele. Kiverni nem szeretem, és már elmenni sem akarok itthonról. Viszont akkor marad az első verzió. Elzártam a vizet, és finoman ráfogtam álló tagomra, majd  elkezdtem lassan le-fel húzogatni rajta a kezem. Közben lehunytam a szemeimet, és csak Jimin kerek félgömbjeire tudtam gondolni. Ahogy erősödött az orgazmus előszele úgy gyorsítottam a kezem mozgását. Hirtelen neki támaszkodnak a másik kezemmel a csempének, fejem hátra vetem, és várom a beteljesülést. Kezem egyre gyorsabban mozog tagomon mikor egy nagyon sóhaj  szalad ki a torkomon. 

-Ahhh…. Jimin! - nyögtem ki ezt az egyet nevet. Majd egy nagyobb rántással a csempére spricceltem ki örökíti anyagomat. Légzésem szapora és érzem, hogy leizzadtam. Hamar újra megnyitottam a vízsugarat, majd lemostam magam. Amint végeztem kiléptem a zuhany alól, és a kikészített törölközőt magam köré csavarva léptem ki a szobámba. Gyorsan megtörölköztem és felvettem egy szürke mackó nadrágot, és egy fehér trikót. Hulla fáradtan dőltem be a puha ágyamba, és nyomott el az álom. 

Másnap reggel nagy nehézségek árán lenyomtam az ébresztőm és másztam ki az ágyból. Kicsoszogtam a fürdőbe és a tükörbe néztem.  Bazd meg szörnyű a látvány. Csapom magam homlokon képzeletben. Gyorsan megnyitom a csapot és arcot, majd fogat is mostam. Vissza siettem a szobába és a szekrény elé léptem. Egy normális ruhát kell találjak mára. Keresem a megfelelő ruha darabokat mire nagy nehezen a kezembe akadt egy fekete szaggatott farmer, hamar kerestem hozzá egy pólót. Gyorsan felöltöztem és már indultam is lefelé. Magamra kaptam a dzseki és mentem a suli felé. Út közben azon gondolkodtam, hogy hogyan kéne azt elérni. Lehet megpróbálom a taktika váltást. 






Tina szemszöge. 

Amikor beértem a suliba Tae megfogta a kezem, és úgy mentünk végig a suli folyosóján. Én alig mertem felnézni annyira zavarban voltam. Majd hirtelen megálljt és a hátának ütköztem. 

-Aucs…. - szakad fel torkomból a fájdalmas nyöszörgés. 

-Jól vagy Süti? - fordul felém aggódó tekintettel. 

-Igen, csak beütöttem a homlokom, és az orrom. - ekkor olyat tett amitől a füle botjától a lábam ujja hegyéig elpirultam, és az egész testem bizseregni kezdett. Lágy csókokkal lepte el a homlokom, és az orrom hegyét. Lassan távolodik el tőlem, és ekkor találkozik tekintetünk. Az ő gyönyörű barna szemei csillognak a legfényesebben, és most is ezt teszik. 

Szex Kódex (Jikook) Befejezett. Where stories live. Discover now