Sziasztok csajok. Egy kis meglepivel készültem nektek. Remélem tetszeni fog.
Jó olvasást.Love ARMY. ❤️ ❤️ ❤️
Egy hét telt el azóta, hogy Jk megcsókolt. És minden áldott reggel kicsit nyuzottan ébredtek fel.
Lassan kimásztam az ágyból, majd csigalassúsággal vánszorogtam ki a fürdőbe. Hamar elvégzem a napi rutinomat, és vissza sétáltam a szobába. A szekrény elé lépve gondolkodtam mit kéne ma felvenni, de semmi értelmes göncöt nem találtam, így egy kék koptatott farmert és mellé fehér pólót vettem fel. Hamar felkaptam a táskám, majd indultam is lefelé. Már a bejárati ajtó előtt álltam amikor hirtelen megszólalt a csengő, amire nem kicsit rezentem össze. Nem tudom miért de nem mertem ajtót nyitni, csak akkor amikor Nam hangját meghallottam a falap tuloldaláról.
-Jimin kicsim. Én vagyok! - megkönnyebbülve nyúlok a kilincs felé, és nyomom le azt. Majd párom védelmező karjaiba vetem magam. Erősen ölelem, majd magamban szippantom kellemes illatát. De valami nem stimmel nem olyan mint Jungkook mámorító illata. De miért gondolok rá megint? Nem értem magam a páromat ölelem, és közben másra gondolok ez nem kicsit szánalmas. Egy rohadt szemét vagyok. Mert csak azért vagyok Namjoonal, hogy elfelejtem Jk. Ami valljuk be nem igazán megy. Az a csók valami eszméletlen jó volt, de soha nem fogom neki bevallani ezt. Gondolataimból párom hangja ránt vissza.
-Menjünk! - fog a kezemre és ujjainkat összefűzve húz ki a házból, majd vezet a kocsihoz. És megint ez az érzés… olyan mintha valaki figyelne. Lassan 1 hete van ez. És azóta minden reggel amikor elmegyek suliba ugyanezt érzem. Ez lehet paranoia vagy üldözési máni, de nagyon félek. A kocsiba beszállva indulunk el a suli felé. Útközben csend telepedik ránk. Csak az ablakon bámulok kifelé míg azon elmélkedek, hogy mi tévő legyek Jungkookkal kapcsolatban.
-Kicsim?! Figyelsz! - szólít meg a mellettem ülő. Amire felkapom a fejem és kérdő nézzek rá. - Tudod ma lesz a kerületi döntő. Remélem eljössz megnézni engem. - néz rám mosolyogva.
-Hát ne… nem is tudom. Nem igazán akarok találkozni Jk vel. - fejtem ki a gondolat menetemet, amire párom egyből rácáfol.
-Nem is fogsz. Ott lesz Süti és Taehyung is. És én is ott leszek szóval nyugodj meg. Rendben?! - teszi a combomra a kezét.
-Legyen! Mikor is fog kezdődni?
-Délután az órák után. - jegyzi meg mosolyogva.
-Ott leszek! - mosolygok vissza, de egy rossz érzés fog el megint. Lehet kéne beszéljek erről Sütivel. Remélem nem fog flúgosnak nézni ezek miatt.
-Nem jössz? - Nyújtja felém a kezét Nam ugyanis már a sulinál vagyunk, és be kéne menni. Ennyire elbambult?
-Sajnálom, elgondolkodtató valamin! - kezdek el szabadkozni páromnak.
-Hát azt vettem észre. Mostanság sokat merengsz. Mi a baj? - kérdi tőle már a suli felé sétálva.
-Se… semmi. Csak, hogy is mondjam otthon sok a problémám. - terelem a témát előtte. Szégyellem magam, hogy egy ilyen selejttel jár.
-Jimin! - hallom meg nevem és ez rántott vissza a gondolataim sötét bugyraiból.-Jimin állj már meg. - kiabál még mindig legjobb barátom.
-Szia Süti jó reggelt. Szia Tae. - intek nekik.
-Kicsim megyek órára. - fordul felém párom és egy gyenge csókot lehel ajkaimra, amit nem viszonoztam. Hát igen azóta nem csókolóztunk csak szájra puszi volt. De nem jegyzi meg ,nem firtatja. - Délután találkozunk. - mire válaszolhattam volna már ott sem volt. És ekkor Sütiék is ide érték hozzám.
ESTÁS LEYENDO
Szex Kódex (Jikook) Befejezett.
FanficJeon Jungkook kicsapongó életet él. És csak egy dolog tartja életben a notesza, és az egyéjszakás kalandok. De egy nap megismeri a végzetét majd onnantól kezdve neki nincs menekvése. Figyelmeztetés. Lesznek benne csúnya szavak. 🔞 Jelenet. Remélem f...