chapter 23

385 69 16
                                    

JUNGKOOK POV____

"Rawng eng kha ithlang anihchuan kook, ka tiam ache engtikah mah taehyung hian a mil leh tahw loang che" tiin aw ki hniam takin yoongi in ka hnung lam atangin a rawn ti a.. Rang takin ka dah thla nghal...

Ni e, paris atanga kan let leh hnu atangin thla hnih dawn aliam tawh a.. Red birthday thlen hma in ni hnih chiah a awm tawh... A awmzia chu tun kum ah hian ni hnih chiah a awm tawh tihna..  A bak chu kum thar!!!

Birthday gift thlan ka thiamloh em vangin vawiin ah hian seoul dawr changkang awm zawng+ zinga a chanve aia tam chu kan kal tawh maithei.. Yoongi lah hian min pui duh der silo.. Ka hruai ve em em a ... Tangkai lo lutuk...

"Anih chuan tlem te talin tangkai ve tum la" tiin kutkuangkuah chungin ka va melh a..

Alo nui sak.. "I naute alawm.. Ka naute nilo vin" alo ti sam et! Khawnge kan inthianthatna kha??

Ka enkual zel a.. Thil naran mai+ leh cheap tak pek ka tum lo.. Tin, a special em+ tur ani bawk.. Enge ni ta ang? Zawt ta ila chuan 'i thinlung kha pe rawh' anti vek ngei ang... Mawl hlawm lutuk,  ka hmuh tirh khan ka thinlung te chu ka pe daih tawh..

Ka kekawr ipte atangin ka phone a rawn vibrate a.. Ka en nghal vat..

Message from 'MOM🦋'

<bun.. Yoongi nen in chhuak tiraw? Selly birthday gift tur rawn en sak rawh aw.. A theih phei chuan gown lam i en dawnnia>

Ni e,  buaina dang leh!!

~¥~

Third person POV____

"Naute.. I birthday zan chiah chu imm??" Seokjin chuan ati thawp sat a.. A thutna khum a mu mek a nau sam chu a khawih neuh+ bawk a..

"Ka sawi tawh kha hyung.. Saw inah sawn ka let tawh dawnlo ka tihkha" taehyung in alo ti bur mai si..

Seokjin pawn thawk ala hluai a.. Tihngaihna a hrelo viau tawh.. A nau luhlul zia a hrechiang si..a lehlamah Mr.kim te nupa lungngaihna a hriatpui a, an fapa chuan a birthday tal chu an hnenah hmang se an duh.. A flat luah ah kal lo tur leh tibuai lo turin a nu leh pa te chu a dang bet thei a.. Chupawh chu a harsa thawkhat tawh.. Taehyung pawh hian a birthday chu kim mansion lamah hmang se a duh.. Mahse nau ngaihdan a hriatthiam pui a ngaih chin a awm bawk si... A dinhmun chu a khirh takzet ani..

Chutia an ngawih dun reng lai chuan ring zetin kawngka a rawn in kik dawt+ a.. Kik satliah pawh anilo, an rawn chum ani ber...

"Kim taehyung.. Hawng vat rawh.. Thil sawi tur ka ngah ania" tiin an rawn au zui bawk a...

Tunge anih tih a hriatchian em vangin taehyung pawh muangchangin atho a, kawngka a va hawng...

A rawn kuah nghal thlawp a..

"Awii chim.. Ka thi dawn ka thaw theilo.. Min thlah teh.  Enge thleng??" Tiin taehyung in a zawt nghal..

Jimin chuan athlah a.. Music pawh awm mang silo in roon ah chuan maksak zetin a lam kual vel a.. Mahse seokjin in khuma thu chungin alo en reng ahmuh chuan atawp nghal..

"Ohh.. Hi hyung.." Jimin chuan zak tih hriat deuh hian ati a..

Nui chungin "kan jiminie pawh ahlim viau nimaw.. Tu emaw an awm ve ami?"

"Awiii.. Chutiang pawh anilo .. Hahhahh... I ho emai" tih pahin a bula ding chu a darah a beng pawp a.. Taehyung in na ti hmel zetin alo ner nghal...

SCENERY (kooktae)Where stories live. Discover now