(a hmasa in, chapter 28 ah Khan Mr.kim kha hospital ah Khan a awmve tiin ka sawi a.. ka edit leh tawh tho nain, a chhiar tawh te ho Khan a awm velo ani tih minlo hriatsak leh mai rawh u... Tihsual Chang hi chu awm vea 🙃🤣)
"Dan ang in thil kalpui kan tum mai ani e, Kim selly, I unaupa hian a nam che em? Hlauh tur a awm lo a, thudik chiah min hrilh dawnnia"
an ngawi ṭhap a, police in taehyung a melh dan chu jimin in a duhlo takzet.. jungkook ngawi tlat chuan a thin a tirim viau bawk..
"Ih.. ka-ka h-hlau--- " selly chuan a rawn ti khur dat+ a, mrs.kim in nghet zetin a kuah bawk a..
taehyung erawh tawng nachang pawh a hrelo.. selly chu sawiloh a chhungte awmdan chuan a rilru ati na a, mahse ana ber erawh jungkook inrawlh miahlo chu ani...
Jimin pawh a rilru a buai.. chu hmeichhe zaktheilo chu a sam a keh bawrh+ a chak a.. a tawng dawn lai takin
"A tawk selly.. tae in chutiang ati dawnlo tih chu kan vaiin kan hria..tinge hetiang zawnga i khawsak a??"
An vaiin jungkook lam an melh ṭhap a.. ani erawh in selly chu thinrim tih hriat zetin alo melh thung...
Selly ring zetin a au a.. a awmna khum atanga tla ṭep khawp in a tal chiam bawk.. "duhtawk rawh bawihte.. a tha vek dawn.. in beng dai rawh imm.??" Tiin mrs.kim in alo kuah bet bawk...
"T-tinge tuman min rin ve loh?? K-ka naute ka chan phah tep asin!! Ka unaupa chu thil tisual theilo turah in dah a.. kei ve chu hospital khumah, naute ka pum chhunga mi chân ṭep a ka mut laia ka thusawi pawh min ring lo..." tiin aw ring zetin a rawn ti.. mrs.kim en chungin "nu, nang chuan min ring tiraw?" Ati tham ṭiak a..
"Shhh bawihte ... ka ring che lawm... engkim atha vek mai ang.."
Taehyung a rawn nui chhuak hawk.. a zat vanga nui chu ani chiang ani.. ni e, a thil hmuh chu a pian tirh atanga a hmuh tawh zawng zawngah ala nuihzatthlak ber hial ang... a granny thih laia dinner ei tura chhuak thei ho lakah beiseina tlem alo la nei chu a in haw ngawih+ ..
"I sawi zo tawh em?? Naute thah sak che ka tum amaw? Eng vangin nge nang leh hriat ngailoh mipa fa chu thah ka tum ringawt anga?" Taehyung chuan ati sap a..
"Hriat ngailoh fa a?? Baby enge awmzia" seokjin in a rawn ti nghal...
Rang zetin jungkook in a rawn pan a.. "red.. e-enge i sawi awmzia?" A rawn ti khur dat+
"Kook..i fa anilo.. midang fa ani.."
Jungkook a meng kawk.. sawi tur mai pawh a hrelo...
"Mipa bathroom ah selly leh tu emaw tawng thawm ka hria a chuan---
"Duhtawk rawh.. tinge i unaunu hlimna chu tihchhiat sak kher i tum a? Jungkook fa anilo amaw? Thu awmze neilo anih chu.. tae naute.. i unaunu hnenah hian ngaihdam i dil thei mai lo emni?"
Chu thu chuan a ti kehsawm vek ni berin a hria... a nu, amah hringtu ngei mai chu a en tlawk+ a, a thiamthu sawi turin a dang a ro mah mah, engmah a ka atangin a chhuak theilo...
"Nu.. engtin nge khatiang i sawi theih? selly naute pai lai chu a tihnat duh i ring amaw?" Tiin seokjin alo inrawlh vat.. mrs.kim erawh a ngawi thung...
"Engpawh chu nise.. Kim, station lamah minlo zui phawt tache" inspector chuan a rawn ti a..
Taehyung erawh in engmah a ngaihtuah theilo, a rilru a bing mup mup a, a thaw tha theilo ni berin a hria.. inspector in a bana a rawn kaih laia jimin au tuarh+ te, jungkook leh seokjin in engkim a thatleh tur thu sawia an auh zui lai te.. inspector pakhat zawk in jimin alo pawm beh tlat te chu a hre ruai+ a.. police motor an luh tir tepawh a hre mumal lo..
YOU ARE READING
SCENERY (kooktae)
Hayran KurguTah chu mi chaklo te hna ani.. mi chaklo ka nilo -kth Topkook Bottomtae Side ship- Yoonmin Namjin Start date: 28th october 2020 End: