JUNGKOOK POV___
Red in bual zo chu bathrobe nen alo chhuak a.. A kut vei lamin red wine a rawn keng chhuak bawk a..
"Où as-tu eu ce vin mon chéri??(where did you get that wine honey?)" Tiin khuma thatchhe zeta mu chungin kalo nuih sak a.. Min melh rum leh viau..
A wine ken chu dressing table ah a dah a, darthlalang hmaah in en in a sam a hru a.. "Khawngaihin korean ngei ka be thei angem?"
Ka tho a, ka phone khawihlai dahtha in amah ka pan a, a bul ka thlen rualin a hnunglam atangin ka kuah a.. A rim ngaihbo bei zet vanila cream chu hnimin a nghawng velah ka kiss a.."I korean bialpa i ngai emni babe?"
"Zanin zankhua in french tawng zir ta ila.. Naktukah chuan korean taehyung i ngai viau ang.. Chumi ti tur chuan min nawrlui miah suh" zawi te in a ti sap a, mahse a sawi zawh rualin nuamti thawm in a zui nghal...
A hair dryer kenlai chu muangchanga dah chungin a rawn in her a.. Inbual zo hlim tih hriat tak a akut vawt deuh tak chuan ka nghawngah rawn vuanin keiin bathrobe chhanah a kawng kalo vuan ve nghal bawk a.. In ngai leh in thlahlel tawn tih hriat takin kan in fawp a.. Kan rum dun hak+ thawm chu hriat nuam ka ti..
Kan inthlah rualin chal in si in kan in en reng a.. Tun ang em+ hian zan ni se kala ti ngailo..
"Va intifai ve rawh kalo insiam ang" ati sap a.. Kalo nui ringawt..
"Engti turin maw?" Tiin ka zawt leh kher a..
Min thlah a.. A hair dryer chu la leh in ahma a a awm dan ngai bawkin a awm leh a.. "Dinner ei turin min chhuahpui itum lo ami? I van zeilo tak"
"Kan plan zawh ah chiah hruai che kalo tum a.. Mahse apawi chuanglo" nui chungin ka ti sap a.. Darthlalang atanga rum zeta min melh pahin "va inbual mai teh"
Ka thawh pahin a biangah ka fawp leh zauh a, na vakloin minlo nam sawn nghal.. Ka luggage atangin towel leh boxer kala a, bathroom ka luh dawnah "chuan babe.. I lipbalm kha a rimtui lutuk, mahse in kiss dawn chuan in hnawih tawhlo la imm?? Ka ei nual a, dinner ka ei theih loh ka hlau"
"Hmela.. Thlasik anihhi! Nilengin thlawhna ah kan chuanga ka inhnawih ve bawk lohin.. Chuloah tu in nge min kiss turin hrilh che??" A rawn ti vin tuarh..
"Je t'aime aussi Mon chaton (i love you too my kitten)"
Engtin nge min chhan tih ngaithla hmanlo khawpa rangin ka lut a.. Bathtub bulah chuan red wine alo awm.. Hotel changkang tak hi chu..
A theih anga rangin ka inbual a.. Ka inbual zawhah in siam nghal in kan chhuak dun nghal.. Restaurant changkang ber nia ka hriat, hnai bawk si ah ka kalpui a... Ka book lawk sa bawka VIP customer angin minlo dawngsawng..
Kan thil order kan nghah laiin "tae ka hmangaih che"
Min rawn melh nghal a.. Tawng mai loin kan in en reng a.. Ahnu deuhah lai tih htiat takin a hawi sawn a, a hmeltha takzet...
"I thi dawn hnai ami?"
"Enge ka hmangaih theilo che mi?" Tiin kalo zawt let..
A khuh deuh kharh+ phawt a "ka sawi tawh thin angin.. Ka lai ve thei tho ka tihkha.. Khatiang thu hmaichhana sawi techu" ati deuh sap a..
YOU ARE READING
SCENERY (kooktae)
أدب الهواةTah chu mi chaklo te hna ani.. mi chaklo ka nilo -kth Topkook Bottomtae Side ship- Yoonmin Namjin Start date: 28th october 2020 End: