chapter 15

557 82 20
                                    

Taehyung in jungkook te in a dinner an ei laia thil thleng engkim a hrilh lai chuan jimin chuan a bestfriend chu chik zetin alo en a..

"I hria em chim.. Mr.jeon chu ka rin phak bak ani" atih lai chuan jimin a rawn nui chhuak hawk.. Mak ti hmel takin tae chuan a melh a "enge nuihzatthlak??"

"Jungkook room atanga in chhuah dawn a darthlalang a ilo in en lo kha chu i inchhir dawn chiang ani" jimin chuan nuih insum zetin ati a.. Tae in a hre thiamlo,  a hmai te chu a dap ruai a...

Jimin bawk chuan "mawla.. Tunah khan va in en rawh"

Zawimuangin a tho a.. Darthlalang hmaa a din chuan a thlawk lo chauh.. "Fuck fuck fuck fuck fuckkk jeonjungkook hmela ivahan chak dawnlo tak em zawnga chu..."

Jimin erawh za em+ in alo nui tlak+... "Engtin nge hickey a awmloh i rin theih zawk.. I mawl nge i â zawk??"

Taehyung a tlu hnawk a.. A zawi vek ni berin a inhria.. "Hei vang hi anihhi mr.jeon leh ms.haera te khan min melh ngun ka ti reng ani.. "

"Okay drama queen... Tho la insiam rawh.. Clients kan ngah viau ania.. An lo buai tawh maithei... "

Minute nga vel lai an in buaipui hnuah an inkai tho thei hram..

Taxi hmangin scenery ah an kal nghal a.. Jungkook pawh alo awm tawh...

Rum zetin jungkook chu a melh a, jungkook lahin alo hrethiamlo nasa..

"Red?? I tha em??" Alo ti ban deuh..

Taehyung lah in hrelo ang maiin yoongi lam a hawi a ''hyung room ah an awm tawh ami??"

"Aw.. An nghak reng che.. Duhdan anneih awm pawh anla sawilo a.. I design thenkhat i entir dawnnia" yoongi pawn alo ti ve mai bawk a.. Jungkook tum bur chu jimin tih loh chuan an notice tawh lemlo...

Taehyung luh hnuah jimin chuan coffee in thlit pahin "hey jungkook.. Tha maw? Va lungawi loh hmel ve"

"Tinge red kha? A damlo mi??" Alo ti deuh hu.. Jimin erawh anui ringawt "damloh pawh ka hrelo.. Hyung ilo tha maw" yoongi lam en pahin atih zawm nghal zat a..

Hoseok alo chhuak ve chiah bawk nen thil eng eng emaw sawiin an hlim angreng viau a.. Reilo te ah taehyung pawh a rawn chhuak ve leh mai...

"Tinge?? " jimin chuan alo ti vat a...

Tae chuan a kut sil pahin "thumal pakhat chiah a duh a.. Chupawh L "

"Nihchuan kan client thenkhat teh naktuk zanlamah an rawn sawn a.. Kan leng chhuak dawn mi?? Pitari pawh kha tlawh leh chakawm lawm.. " yoongi chuan ati a,  anui deuh sak bawk a...

"Chuchiah.. Min lo ngai tawh viau in ka ring ani" hoseok in a rawn ti ve nghal..

"Naa keichu ka peihlo.. Haw ka duh" tae in a rawn ti tum bur a..

"Timaw red??"

"Lo buai suh.. Ka haw dawn" tih pahin a jacket a ha nghal a..

Yoongi leh hoseok chuan hriatthiamloh hmel zetin jungkook an en nghal   .. "Ka hre biklo" jungkook chuan hmui phunin alo ti nghal..

An vaiin taehyung an en thap a.. Ani lah a insiam sawk+ bawk si...

"Anih chuan kal ang" tih rualin jungkook pawh a rawn ding ve a..taehyung in  rum zetin alo melh "tu in nge ka kal pui dawn che ti?? Kal ang jiminie"

"M-mahse red kan pahni-

" kal ang jimin... "

"Nahh.. Kala haw hman lo.." Tih pahin jimin in yoongi banah a kuah nghal..

SCENERY (kooktae)Where stories live. Discover now