"Awle.... Kook i chau awm si.. Haw tawh rawh anih loh chuan heng ho hian thil thalo tak an tih tir dawn che nia" yoongi chuan a ti a..
Jungkook pawh in pawi ati lem lo.. An bula awm nuam atilo tihna nilo in, ni lengin thlawhna ah a chuang a, korea a thlen velah mr.kim fanu hruai turin a chhuak leh a, dinner ei zawh velah yoongi hmu turin akal leh a.. Chau tak ani..
"Thil tha lo a???" Jungkook chuan Ati deuh hu a.. Taehyung in "ati mai+ nihkha.. Thil thalo tih tir che kan tum lo" alo ti vat..
"Ila hre mai ang kook.. Zanin atan chuan tawk rawh se.. Ila chau dawn chauh ania" nui chungin yoongi chuan ati leh a.. Jungkook lah in engmah a hrethiamlo..
"Ee taka.. Bike i rawn keng tiraw jungkook?? Taehyung te in i hre tho a.. A hla vak chuang lo bawka.. Thlah lawk la?? " jimin chuan a rawn ti a..
Jungkook in a chhan hma in tae chuan "nahh ka tha lawm.. Keimah in ka haw thei.. Chuloah hetah ka riak ve chak alawm" alo ti tum deuh bar a..
Yoongi chuan "ateuhlo.. Heta i riah chuan Mr.kim thinrim ka hmu peih lo.. Chuan US president thi ta Abraham lincoln hmingin kim taehyung, nangmah in i haw lul lo ang.. Thu tawp anih chu.. Nangmah a i haw ai chuan taxi pawn ka thlah mai angche"
Jungkook alo nui sak.. A hriat theih chinah yoongi hi tu chungah mah a tha ngailo tih a hria.. A nu leh pa chungah ngei pawh.. Mahse a thiante tan chuan engkim tih a huam thung.. "Lungngai suh yoongs.. Kalo thlah ang.. "
"A tha.. Ka car tlaiah khan a chhia a.. Naktuk ah chuan atha leh tawh ang.. Nilo se chuan buaina a awmlo tur ania"
" buaina awm hleinem.. Kal ang Red.. " jungkook chuan ati a.. A helmet a khum nghal bawk a..
Taehyung chuan phawk fe hian "Red a?? I fiam thu tiraw??"
Jungkook a nui sak a.. Pawnah a chhuak nghal..
..
An tlan chhung zawng chuan an in be hran lo na in nuamlo an ti lemlo.. Rei vaklo ah KIM mansion an thleng a..
Bike atanga chhuk pahin "chuan selly nen chuan in in ngaizawng lo maw??" Tae chuan ati a...
"Vawin ah khan kan in hre ve chauh lawm" tiin alo chhang..
"Awle.. Anih.. Ka lawm e aw jungkook" ati a.. A nui bawk a.. Jungkook chuan zawi te in "no worries"
"Lawk in red"..
Taehyung chu a ding a.. Rang takin a hawi let vat.. Jungkook chuan nui chungin " goodnight"
"Nangpawh le "....
...
In chhung aluh velah chuan a nu leh pa sitting room a lo thu te chu melh pawh melh loin a room lamah achhoh san a.. A room ah alut dawn chiah tih ah " jungkook nen khan in in hria ami"
A hawi let a, hlim hmel teh chiam lo in selly alo ding..
"Eng vangin nge i hriat duh??"
Selly chu za lo fe hian anui a.. "Kim taehyung.. I unaunu ka nihhi khatiang khan min be suh.. "
Taehyung in chhan a tumlo tih a hriat chuan selly bawk chuan "jungkook khan tinge alo thlah che??"
"I buaina turah chiah buai rawh" tih pahin a room ah aluh san.....
..
In chhung aluh velah haera chuan jungkook alo kuah nghal chung+ a..
"Nuuu.. Ka thaw theilo aniaa"
"Awwww ka bunbun.. Ka ngaih tehreng che nen tinge i chhuah rei em+ a.. " tih pahin a fapa biangah leh chalah te chuan a fawp mawlh+ a..
"Nahh nu tawp tehhh.. "
YOU ARE READING
SCENERY (kooktae)
FanfictionTah chu mi chaklo te hna ani.. mi chaklo ka nilo -kth Topkook Bottomtae Side ship- Yoonmin Namjin Start date: 28th october 2020 End: