"Chim.. Thil diklo a awm tiraw? Sawi tehh"
Jimin chu a phu deuh zawk.. Ni e, hoseok angin a ti der ve thei thlawt lo.. Hoseok chu a rilru a hah velo tihna ni lovin, ani chu a inthup thei a.. Mahse jimin erawh in a theilo, a thil hmuh khan a rilru a luah khat a, thildang a ngaihtuah theilo, a rilrua awm chu a dik ngei em tih a hrelo, diklo se a ti ngawih ngawih..
"Nahh.. Engmah diklo awmlo" ati vin deuh hlar a.. A hawi sawn nghal.. Taehyung pawhin a zawt zui lem bik lo a..
A phone a en a
zanin pawh hetah ka riak leh mai ang, naktuk ah class ah kan inhmu dawnnia tih message alo awm.. Reply lem lo in a phone chu a ak tha leh mai a...Zan dar 10 velah scenery atangin yoongi in a thlah a.. A mu nghal.. Zanin a jimin awmdan erawh zawh leh ala tum tho...
First period an neih vangin jimin nen chuan class ah an thu leh a, an tlai vangin language professor in minute 10 chhung ala din tir zui.. Jimin mood off sa nen tawng pawh an tawng peihlo...
Class zawh velah jungkook pawh taehyung te thutna ah rawn kalin taehyung kut a rawn khawih neuh+ a.. Tae in alo chik viau.. Jungkook chu a hma ai zawngin a cher a, a mu thalo tih hriat takin a dark circle pawh a hmuh theih..
"Kook i tha em?" Taehyung chuan ati sap a.. Jimin erawh dawhkan bawhin a muhil nge muhil lo tih pawh a hriat theihloh...
"Imm ka tha lawm.. Ka ngai lutuk che" jungkook pawh in alo ti ve mai a.. A nui sak bawk..
"Zanin chu ilo haw ang tiraw? Mr.jeon chu enge a an?"
"Imm.. Nia.. A tha tawh lutuk.. Mahse mansion lama insawn leh turin min tia" jungkook chuan ati sap a.. A chau ani tih a aw ah ringawt pawh a hriat theih hial...
"Chuan i insawn dawn em?" Taehyung in alo ti vat a.. Jungkook a ngawi..
A thaw halh a.. Chhan atum laiin jimin a rawn tho a.. "Kal ang tae.. Thil hrilh tur che ka nei.. Min lo hrethiam rawh jungkook" tih pahin a ding a.. A lehkhabu leh taehyung lehkhabu an table a inchhawp chu la in a chhuak nghal a...
"Enge maw in hriat hlawm le.. Diklohna nei ang hialin ka in ngaih phah" tia phun chungin taehyung pawhin jungkook a kalsan a...
Kawngka athlenin tu emaw nen an in su a, tihpalh tih thu sawi atum zet na in a mi sut a hmuh chuan kal tlang leh mai atum chawpchilh nghal.. Jimin leh jungkook awmdan vangin a mood a fuh bik hlawl lo ani...
A kal pel chiah tih ah "fim khur tache.. Nunna pahnih i tina thei ania" selly chuan a rawn ti sap a.. Taehyung a ding deuh dat.. A hawi let a, ngei awm fe in a unaunu chuan a lo melh..
"Min be lo law law teh" ati sap a..
"Ni e tiraw.. Mahse a hmingin unau kan la ni ve a" tiin selly chu a nui sak a.. Taehyung in engmah sawi loin a kal san...
"I theih veloh tur ka ti thei tih i hriat hunah chuan a hming pawn unau kanni tawhlo maithei"
A kal pel tawh na in selly aw chu a hrefiah takzet... Cafetaria lam a pan a, dawhkan bawh chung bawk in jimin chu alo awm leh.. A bulah chuan a thu ve mai a..
"Chim??"
"Immm"
"Unau pianpui hi hetiang khawp hian alo inhiat theih tih hi i hria em??" Tae chuan ati sap a.. Jimin pawh a rawn hawichhuak..
"Selly chungchang ami?" Tiin a zawt nghal a..
"Ni e.. Amah mimal hi ka haw hran anilo, ka nu leh pa te nen ka huat dan a thuhmun reng.. Ka be peihlo a, a hmel ka hmuh hian ka thinrim.. Ka chhungte dang ang tho in.. Mahse amah hian min huat na chhan tur a neih awm ka hrelo"
YOU ARE READING
SCENERY (kooktae)
FanficTah chu mi chaklo te hna ani.. mi chaklo ka nilo -kth Topkook Bottomtae Side ship- Yoonmin Namjin Start date: 28th october 2020 End: