"Chuan maw.. ka kookie chu kei aiin kum khat in a naupang a, mahse kei aiin a puitling zawk, ka hmuh tawh ah chuan ala hmel tha ber.." zawi tea phun sep+ chung chuan a kut a teddy bear chu a chul a..
"Hyung bulah sawi miah suh.. i intiam em?"
"Hyung aiin ka kookie chu a hmel tha zawk a.. mahse hyung pawh a hmeltha tho.."
A nui ver+ a, a teddy bear ken chuan a nuih ver+ nimaiin a hria..
"Lungngai suh.. ka kookie in minlo hruai hunah chuan ka bulah ilo kal ve zel dawn nia.. imm??"
Kawngka a rawn ri rak a..
"Chu.. doctor hyung alo kal ania.. tihian ngawi rengin lo thu rawh aw" tih pah chuan a teddy bear ken lai chu a lukham ah a thuttir a..
Kawngka atangin doctor a rawn lut chhunzawm nghal...
"Heyy.. taetae.. doctor hyung hi ilo ngai tawh em?" Tiin hmel nelawm zet hian a rawn nui lut a...
"Doctor hyung.. teddy hnenah hian ka kookie chungchang ka lo hrilh leh a"
"Maw? Kan ring chhin, 'ka kookie chu a hmeltha lutuk' a dik em?" Tiin dortor chu a nui ver+ a, a syringe ken lai ah chuan damdawi dah lut in a siamrem a..
"Aw a dik chiah... chuan maw doctor hyung, ka kookie in minlo hruai hunah teddy hi ka keng tel ve thei ang tiraw? Amah chauh a ka kalsan chuan alo ṭap palh ang.. heta ka rawn awm tirh a ka ṭah ang khan"
Dr.choi chuan taehyung sam, blonde tawh, a sen rawng tlem la kai deuh chu a tuai sak a.. "tehreng mai taetae.. le, inchiu a hun e.."
A banah damdawi an chiu luh chu na pawh a ti hran tawhlo, thla hnih liam ta kha chuan an chiu dawn khan mi pathum vel laiin dawm beh ngai khawp in a duh lo nasa a, mahse tunah erawh engkim a dang ta..
Ni e, thla hnih lai chu he room te reuh te ah hian a awm tawh a.. a mizia engkim a hlauh a, mi in rawn hmu se chuan mi â ah an ngai ngei ang...
teddy bear lian vaklo chu a biak tur neih chhun ani a, dr.choi nen.. a phone leh engkim laksak ani a.. amah a intih nat loh nan cctv hmanga enthlak reng ani bawk... engtianga rei nge he hmunah hian a awm tawh a inhre lo a, chhun leh zan pawh a thliar hrang thei lo.. a kookie chungchang sawi chu a thupui ani a.. engvanga a hyung in rawn tlawh ngai tawhlo nge anih a hrelo.. mahse an rawn la chhuak ngei dawn tih erawh a teddy bear hnenah a hrilh reng thin!!
a room zimte pawn lam khawvel erawh buaina hlir ani thung... a bestfriend vangin jimin chuan tupawh a hua a, thil atthlak zawk atih loh nan a room ah kalh hnan a ni.. darkar tih deuh thaw in a bestfriend chu a call a.. a pickup dawnlo tih hre mahse a call tho.. chubak tih theih aneihloh vang tepawh ani mahna..
Jungkook erawh nitin mental hospital ah kalin guard te nen an intih buai thleng rak a awm thin... vawi khat te pawh hmuh an phalsak lo chu mak ati a, guard ten 'mr.kim taehyung chuan tumah hmuh a duhlo, chuan tupawh tihnah a hrehlo a, chuvangin hmuh loh a him ber' tia an hrilh ziah chu chhete pawhin a awih hlek lo...
Vawin, taehyung mental hospital a an dah atanga ni 65 na ah chiah pawh hian taksa chau zetin a red hmu tur bawkin a car a khalh chhuak leh a.. a ngai te bawkin anlo dang leh...
guard pahnih nen an in hnial buai lai chuan-
"Khawngaihin mr.jungkook.. taehyung chuan tumah hmuh a duhlo, abik takin nangmah, khawngaihin duh tawk tawh mai teh..."
A hawi nghal vat a.. ahnungah doctor ni awm tak alo ding..
"Thla hnih lai a liam tawh... chibai le, taehyung enkawl tu dr.choi minho ka nia" a rawn ti a.. guard te an kal sawn nghal...
YOU ARE READING
SCENERY (kooktae)
Hayran KurguTah chu mi chaklo te hna ani.. mi chaklo ka nilo -kth Topkook Bottomtae Side ship- Yoonmin Namjin Start date: 28th october 2020 End: