"Όταν λέω κάτι θα με ακούς και δεν θα μου φέρνεις αντιρρήσεις το 'πιασες;"αναφώνησε με ένα λοξό χαμόγελο στο πρόσωπό του.
Κάτσε ΤΙ;
"Αγορίνα μου ποιος νομίζεις ότι είσαι; Για ξεκαβάλα λίγο το καλάμι και προσγειώσου στον πλανήτη γη."φώναξα φανερά πλέον εκνευρισμένη, σπρώχνοντάς τον μακριά μου. Γιατί τι νομίζει ότι κάνει; ούτε που με ξέρει και νομίζει πως τι, θα κάνω ότι μου πει;
"Πάλι βγάζεις γλώσσα μικρό;" με ειρωνεύτηκε και πλησιάζοντας κοντά μου ψιθύρισε"Συνέχισε έτσι και θα υπάρξουν συνέπειες."
Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του, πριν μου γυρίσει τη πλάτη και βγάλει το θανατηφόρο πακέτο απ' την τσέπη του και αρχίσει να καπνίζει ένα από τα αναθεματισμένα τσιγάρα.
Το σιχαίνομαι το κάπνισμα. Και περισσότερο επειδή ήταν η αιτία θανάτου ενός πολύ καλού μου φίλου.
Ρίχνοντάς μου μια τελευταία ματιά, κατευθύνθηκε προς το κύριο μέρος του σπιτιού που περιελάμβανε το δωμάτιο των γονιών τους, τη κουζίνα το σαλόνι και το δωμάτιό του.
Τι είπε το βλαμμένο; και 'γω χαζή είμαι, γιατί δεν του απάντησα;
Μήπως σου άρεσε γι'αυτό;
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΦΑΊΝΕΤΑΙ! Σταματά τις βλακείες γιατί-
ΝΑΙ ΝΑΙ σίγουρα σε πιστέψαμε.
Και τι με νοιάζει εμένα τι πιστεύεις εσύ ας πούμε; Μια κωλοφωνή στο κεφάλι μου είσαι τι ξέρεις ακριβώς;
Χ:"Ρε κοπελιά που χάθηκες τόση ώρα; Μια βαλίτσα πήγατε να αφήσετε με τον άλλο."
Κ:"Απλά ο αδελφός σου είναι βλαμμένο αυτό φταίει."είπα λίγο νευρικά.
Ε:"Καλά μωρέ μην του δίνεις σημασία. Πάντα έτσι είναι."
Χ:"Ξεχάστε τα τώρα αυτά. Θέλετε να πάμε παραλία κατά το απογευματάκι πριν την βραδινή μας έξοδο;"
Κ:"Αφού ξέρουμε και οι τρεις πως δεν έχει κανένα νόημα να διαφωνήσουμε και θα πάμε έτσι και αλλιώς άρα..."
Χ:"Με ξέρεις τόσο καλά."συμπλήρωσε δήθεν συγκινημένη και γελάσαμε
Ε:"ΧΡΙΙΙΙ ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΑΓΙΟ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΙΣ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΆ ΜΟΥ;"
Χ:"Δεν στα κλέβω, στα δανείζομαι και επίσης στα απλωμένα κοίταξες;"
Ε:"Νομίζεις δεν κοίταξα ήδη στα προφανή μέρη; Κανόνισε κακομοίρα, δεν πρόκειται να ξανα δανειστείς τίποτα αν δεν βρεις το μαγιό μου."
YOU ARE READING
My best friends' brother
RandomΠερίληψη στο πρώτο κεφάλαιο . . . . . *Βασισμένη σε αληθινή ιστορία* ❌ Απαγορεύεται η οποιαδήποτε αντιγραφή. Μην αντιγράφεις μπορείς να γράψεις την δική σου ιστορία.❌ **ΠΡΟΣΟΧΗ!! Η ιστορία περιέχει κεφάλαια με Ερωτικό, Υβριστικό και Ακατάλληλο περιε...