Κ:"Τέλος πάντων αφού δεν το έμαθε τελικά τέλος καλό, όλα καλά." ξεφύσησα ήρεμη πλέον.
Με μια απότομη κίνηση, που με έπιασε απροετοίμαστη, ο Ηλίας τοποθέτησε το χέρι του στο σαγόνι μου και το γύρισε προς το μέρος του.
Η:"Νομίζεις μικρό. Τίποτα δεν τελείωσε. Τώρα αρχίζει το καλό..."
Κ:"Ρε άντε γαμήσου πρωί πρωί και 'συ." αναφώνησα κατεβάζοντας με δύναμη το χέρι του από το πρόσωπό μου.
Του γύρισα πλάτη και απευθείας πριν προλάβω να απομακρυνθώ, με άρπαξε από το μπράτσο και ψιθύρισε:"Νομίζω πως σου είπα να προσέχεις την γλώσσα σου μικρή..." και στο πρόσωπό του είδα να διαγράφεται ένα ελαφρά ειρωνικό μειδίαμα.
Μικρή; όχι μικρό;
Κ:"Γιατί ρε μεγάλε τι θα κάνεις αλλιώς;"μου ξέφυγε ένα γελάκι.
Πλησίασε έτσι ώστε να μην τον ακούσει κανείς παρά μονάχα εγώ:"Θα σου δείξω τι μπορώ να κάνω εγώ με τη δική μου."αποκρίθηκε αδίστακτα αφήνοντας με άναυδη να τον κοιτάω.
Χ:"Οοοοκευ τι παίχτηκε μόλις με τον Ηλία;"
Κ:"Εεε τι εννοείς; Απλά βλακείες δικές του φαντάζομαι..."
Ε:"Αφού έχει θέματα το παιδί είπαμε."
Κ:"Ναι ναι αυτό."έγνεψα καταφατικά με ένα άβολο χαμόγελο. "Τέλος πάντων, τι λέτε να κάνουμε σήμερα;" προσπάθησα να αλλάξω το θέμα.
Χ:"Επειδή δεν σας βλέπω και για πολλά πολλά, θέλετε να πάμε παραλία να κάτσουμε όλη μέρα; Και κάνουμε από αύριο ότι είχαμε κανονίσει ψώνια, κατακόμβες, βόλτα με το σκάφος και λοιπά."
Ε:"Άντε καλά και ήμουν ενθουσιασμένη να σου κάνουμε το τουρ του νησιού, αλλά έχουμε μέρες ακόμη."
Χ:"Άσε ρε που μου ήθελες και τουρ στα χαλιά που είσαι."
Ε:"Σιγά μωρέ είμαι καλυ- *αχ* το κεφάλι μου."
*Χριστίνα Death stares Έλενα*
Ε:"Και η μονοήμερη στην παραλία ωραία ακούγεται τελικά." εμφανίστηκε ένα πλατύ ψεύτικο χαμόγελο στο πρόσωπό της.
Κ:"Ωραία ωραία. Άντε ετοιμαστείτε να φύγουμε."
Η:"Επ επ επ που πάτε;"
Κ:"Λογαριασμό θα σου δώσουμε πάλι;"
Χ:"Μονοήμερη στη Φυριπλάκα για μπανάκι και αποφασίσαμε να κάτσουμε μέχρι το βραδάκι."
Η:"Κάτσουμε; Ποιοι να κάτσετε;"
Ε:"Εγώ, η Χρί και η Κάτα τζινιους."
YOU ARE READING
My best friends' brother
RandomΠερίληψη στο πρώτο κεφάλαιο . . . . . *Βασισμένη σε αληθινή ιστορία* ❌ Απαγορεύεται η οποιαδήποτε αντιγραφή. Μην αντιγράφεις μπορείς να γράψεις την δική σου ιστορία.❌ **ΠΡΟΣΟΧΗ!! Η ιστορία περιέχει κεφάλαια με Ερωτικό, Υβριστικό και Ακατάλληλο περιε...