Mesajları okudukça gözlerim daha da büyüyordu . Gece kendimde değilken Korkut abiyle nasıl konuş muşum ? Adama bildiğin şeytan demişim . Kesin beni öldürecek...
Neyse en azından yalan söylememişim değil mi ? Sanki melekti de ben şeytan dedim. Paramı geri vermemesinden şeytan olduğunu daha iyi anlıyorum. Ne yapıp ne edip o parayı almam lazım.
Bugün babamla tekrar kahveye gideceğiz. Bugün ki planında beni mahallenin gençleriyle tanıştırması var . Korkut Bey yetmedi bir de diğerleri kaldı. Ne güzel gitme hayalleri kurarken olanlara bakın .
Ben de Kağansam o parayı alacağım ve bu mahalleden gideceğim. Eşyalarımı bile ayarladım. Babamın beni beklediğini hatırlayınca hemen giyinmeye başladım .
( daha iyisini koymak isterdim ama bulamadım. Hep serseri tarz çıkıyor nwjxjsd )
Aşağı indiğimde babam değişik değişik baksa da bir şey demedi. Evden çıktık, tek düşündüğüm kahvede ve çevresinde Korkut abinin olmaması ve paramı vermesiydi .
Kahve evimize yakın olduğu için 2 dakika da önünde olduk . Babam selam verip girerken ben sadece gülümsedim. Kenarda oturan İbrahim ve Murat abiyi görünce gözlerimi kaçırdım. Dün yakın davrandılar ve yalanımdan sonra Korkut abinin üstüme gelmesini engellediler . Korkut abi ağzımdan laf almak için bir sürü bira içirmişti.
Ağzımdan kaçırmadığımı mesajlarımızdan anladım. Kenarda otururken aklıma gelen fikirle kocaman gülümsedim. Bu güzel fikri kimseye söylemeyeceğim ( size bileee)
Babam yine okey oynarken cebimden telefonu çıkartıp oynamaya başladım. Yanıma biri otursada oyun çok önemli olduğu için bakmadım.
" Kağan parka gidiyoruz sende gel " Bana seslenen Murat abiye baktım, planlarım var gelemem .
" Yok abi burası iyi " sesini hafif yükseltip " Korkut da seni sordu bence gel " dedi. Babama duyurmak istediğini anlayınca babam demeden ayağa kalktım. Bugün kavga etmek için odama gelirse bavulları fark eder . Park kahveye yakın olduğu için rahattım en azından bir şey yaparlarsa çığlık atarım . Kendi kendime gülüp yola bakmaya devam ettim .
Kalabalığı görünce derin bir nefes aldım. 3 erkek 2 kız vardı Korkut abi oturmuş sohbet ediyordu .
" Ooo Kağan seni burada görmekte varmış " adını bilmediğim çocuk dalga geçer gibi konuşunca gözlerinin içine bakıp göz devirdim . Ne de olsa bu mahalleden gideceğim arkamdan 2 -3 sevmeyen bıraksam ne olur ki ?
Kızlar bana bakıp gülümsedi " Naber" kız cilveli cilveli konuşunca ben gayim diye bağırmak istedim . Bacım ben fazlalık seviyorum demek istedim , diyemedim .
" İyi , senden ?" İsimlerini söylemediler demekki bildiğimi düşünüyorlar. Arada korkut abiye bakıyordum. Aklıma gelen fikri uygulamak için elimi cebime attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALI SAHA (bxb)
General Fiction"Ne olmuş yani mahallenin ağır abisine aşık olduysak , götümüzü vermedik ya" Eşcinsel kurgu +18