18

24.6K 1.4K 245
                                    

Bizi biz yapan neydi  ? Bazılarımız güzel sesiyle,  vücuduyla , aklıyla , yaramazlıklarıyla hatta kötü kalbiyle biliniyor . Peki Korkut abi beni nasıl biliyor?  Şimdi yanımda yatan o kocaman adam . Hakkımda ne düşünüyor?

Onun hakkımda ne düşündüğünü bilemediğim  gibi kendim onun hakkında ne düşünüyorum bunu da bilmiyorum.  Yanımda yatıyor,  burnumu yastığa yaklaştırıyorum erkeksi koku burnumu işgal ediyor,  arada hareket edip derin nefesler alıyor  , sakalları daha çok uzamış ve birbirine girmiş , siyah hafif uzun saçları dağılmış.  Bu görüntü neden kalbimi hızlandırıyor.

Adem elmasına bakip iç çektim,  çok çok güzeldi. Yanımda ki adam insanı  büyüleyen cinstendi . Gözlerini hafif açıp yeniden derin bir nefes alıyor , hafif bana dönüyor.  Elimde olmadan gülümsüyorum , onu izlediğimi anlaması şuanlık umurumda değil. Dudakları kıvrılıyor,  sakalları arasından küçük gamze ortaya çıkıyor. Gözlerim yeniden yüzünde oyalanmaya başlıyor,  onu izlemekten zevk alıyorum .

Bana dönüp o da beni izlemeye başlıyor,  ikimiz de susup sadece bakıyoruz. Gözleri arada gözlerime bakıyor daha çok gülümsüyoruz . Şuan ne yaptığımız ya da pişman olacağım umurumda değil . Bedeninin biraz bana yaklaştırıyor , sıcaklığını ve kokusunu daha yakından hissediyorum . Kalbim giderek daha çok hızlanıyor . Elini kaldırıyor,  önüme  gelen saç tutamımı geriye atıyor.  Elini çekmeden parmağını yanağıma sürtüyor.

" Saat kaç oldu ?" Elini çekip kendi saçını düzeltiliyor.  Sanki bir rüyadan uyanmışım gibi kendime geliyorum.

" Efendim? " bu hâlim onu daha çok eğlendirmiş olacak ki kahkaha atıyor.  Kızaran yanaklarımı  saklamak için yataktan kalkıyorum  , banyoya geçiyorum.  Arkamdan attığı kahkaha daha çok kızarmamı sağlıyor.

İşlerimi halledince banyodan çıkıp üstümü giyiniyorum . Ilk defa  Korkut abinin odada olmasını umursamadan yapıyorum. Aynadan yüzünü incelerken şaşırdığını fark ettim.  Bu hâli beni eğlendirse de  sadece içimden gülüyorum .

" Bugün ne yapacağız?  Hâlâ Yağmur yağıyor " O da üstünü değiştirmeye başlayınca şimdi utanma sırasının bana geldiğini anladım,  gözlerimi kaçırdım.

" Kahveye gideriz "
" Ben ... gelmesem?" Göz ucuyla bana bakıp kafasını iki yana salladı.
" Sende geleceksin daha sonra kuaföre gideceğiz. "
" Saçlarım boy-"
" Hayır " oflayıp kendimi yatağa yeniden atıyorum.
" Babam kahvaltıya çağırdı,  ilk bizim eve geçeriz daha sonra kahveye " yatakta küçülüp gözlerimi kapattım.

" Aaa uyumuşum yazık , uyatma da uyuyayım " kendi kendime söylediğim şeyler onu eğlendirmiş olmalı ki kahkaha atıyor,  üstümde ki yorganı  çekiyor.

" Hadi kalk , babam senin için endişelenmiş seni görmek istiyor. " ona dönüp bir gözümü açtım.

" Neden endişelenmiş ?" Uzun zamandan sonra birinin benim için endişelendiğini duymak beni heyecanlandırıyor . Anlamış olacak ki gülümsüyor .

" Sana zarar vermemden korkuyor . Uzun zamandır sinir için psikoloğa gitmem için konuşma yapıyor. Bu sefer konuşmayı seninle birlikte yapacak "

" Sende gitsene "
" Gitmek istemiyorum  " bir şey demedim onu zorlayamam ya

Cengiz abiyi kırmamak için yataktan kalkıp aynadan kendime baktım.  Kıyafetlerim fazla mı rahat oldu ?

" Böyle iyi ama üstüne bir  şey al " dolaptan montumu alıp üstüme geçirdim,  son anda gelen cesaretle onun parfümünü sıktım.

" Ne yapıyorsun? "
" Erkek tavlamaya çalışıyorum " kaşlarını çattı , gözleri kısıldı.
" Elimin tersiyle bir tane çarparım"
" Ya kendi parfümüm bitmiş,  param da yok " Babam para vermedi , teyzeme parasını da geri yolladım . Aslında onunlayken paraya ihtiyacım olmasa da bazen oluyor .

" Maaşını veririm " omuz silktim.
" Daha 1 ay olmadı ki "
" Kağan , bir daha paraya ihtiyacın olursa söylüyorsun " omuz silktim.
" Bende şuan fark ettim "
" Olsun neye ihtiyacın olursa olsun söyleyeceksin . Hadi gidelim babam bekliyor "

Sadece kafa sallamakla yetindim ve evden çıktık.  Onun yanındayken çocuk gibi durmaya alıştım . Hatta hoşuma bile gidiyor , kendimi bu şekilde daha rahat hissediyorum.  Sanki ben bir çocuğum o da beni korumak için gönderilmiş melek ...

Salaksın 2 hafta önce adama şeytan diyordun şimdi salak mı oldu ?

İç sesimi umursamamaya çalışıp arabaya bindim .

Derin bir nefes alıp zile bastım,  kapı hemen açıldı.  Korkut abi tek çocuk olduğu için ailesinin gözbebeğiydi . Aslında bende tek  çocuktum ama sadece annemin gözbebeğiymişim.

" Ay ay kimler gelmiş,  oğluşum gelmiş" Korkut abi gülüp annesine sarıldı , yeniden iç çektim.  Kadın bana dönüp kocaman gülümsedi. Dilek ablayı  çok olmasa da tanıyorum.  Aynı Cengiz abi gibi çok sevecen biri

" Ya sen ne tatlısın?  Bizim ayıları görmeye alışmışım.  Çok da tatlı duruyorsun oy oy " yüzümü mıncırmaya başlayınca kaçmaya çalıştım.

" Karizmam kaydı " Korkut abi ve Cengiz abi kahkaha attılar.

" Mahalle alıştı "
" Kağan bizim öküzleri böyle sevemiyorum , seni bari seveyim . Şunun tipe bak " tamam cana yakın birini bekliyordum da yüzümü de mıncırmazsın yani

" Ya Dilek abla " geri çekilip kocaman gülümsedi.  Ona teyze demek istemiyorum sanki teyze desem daha çok içim ısınacak , sonra gideceklermiş gibi

"Masa hazır " mutfağa geçip oturduk , cidden her şey çok güzel duruyordu .

"Eee alışabildin mi ?" Fazlasıyla demek istesem de sustum .

" Sayılır " kendimi yemek yerken çok garip hissetsem de yanlış anlaşılmamak için yemeye devam ettim. 

" Senin hayırsız arkadaşların daha gelmiyor yanıma " Dilek abla söylenmeye başlamıştı. Bu hâli o kadar çok tatlı duruyor ki içimde ki anne özlemi yeniden canlanıyor.

" Hanım onların da işi gücü var "
" Yok bey yok , bunlar sevgili olunca bizi unuttular . Eskiden yemeklerim için bile gelirlerdiler.  Ben dedim İbrahimi Murata vermeyelim göndermez dedim " bedenim kasıldı.

" Anne evli değiller sevgililer "
" Sen sus şerefsiz " Dilek abla çok hızlı mod değişiyordu . Ama bu konudan önce daha önemli şeyler var .

CENGİZ ABİ VE DİLEK ABLA MURAT ABİLERİ BİLİYOR . ANANISİKİM BEN NEREYE DÜŞTÜM .SIÇTIK CİVCİVLER BEZ GETİRİİNN ...

Pazar günü canlı ders yokmuş snjdjsd
Bende yazdım aha da atıyooreee
Değer bilin değer ama bu sefer cidden 1 hafta yok andnsnd
Kararım kessinnn

Beğenip yorum atmayanı katil civcivler kovalasın.  Hepinizi öpüyorummm

HALI SAHA (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin