" Oğlum açsana lan kapıyı " Korkut abi kapıya sert bir şekilde vurunca irkildim . Az önce olanlar beni yeterince şaşırtmışken kapıyı açamam .
" Kağan , özür dilerim aç kapıyı . Oğlum homofobik olduğunu nereden bileyim? Bunu birinden duyarım seni çok kötü yaparım aç şu kapıyı adam gibi konuşalım " ellerim titriyordu. Adamlar gay olduğumu anlamasın diye uğraşırken homofobik olduğumu sanıyorlar.
Ne yani şimdi Murat abi ve İbrahim abi sevgili mi ? Korkut abi bunu biliyor ve bir şey demiyor . Bir yanım rahatlarken bir yanımda sakın gay olduğunu belli etme diyordu . Kapıya tekrar vurulunca düşüncelerden sıyrıldım.
" Lütfen durur muzunuz ? 2 dakikaya geleceğim " sesim titriyordu . Adım seslerinden gittiklerini anladım. Tam oh çekerken kapının kiliti yere düştü , kapı açıldı. Korkut abi anahtarı düşürmüş başka anahtarla açmıştı. Sanki kötü bir şey yapmışım gibi banyoya doğru koşmaya başladım.
Benim suçum yok ki ben mi dedim öpüşün diye . Banyoya girecekken kolumdan tutup duvara itti .
" Bugün olanları tek bir kişiden duyarsam seni keserim . Emin ol kardeşlerim için her şeyi yaparım " yutkundum.
" Kendileri söylediler ben bir şey yapmadım " sesim sanki götüme kaçmıştı .
" Kimseye söylemeyeceksin. İbrahim çok kırılgan birisi onu üzdüğünü görmeceğim . Değişik değişik bakıp onların kalbini kırarsa seni bitiririm ." Kafamı hızlı hızlı salladım.
" Lütfen uzaklaş " üstüme yürüyor ben itmeye çalıştıkça izin vermiyordu . Arkadaşlarını kırmamdan korkuyordu.
" Eğer birinden bile duyarsam " cümlesine devam etmeden cebinden çakısını çıkarttı , boynuma hafif bastırdı. Refleksle kendimi duvara itip kafamı sonuna kadar kaldırdım . Nefes nefese kalmıştım . Çakının soğukluğu içimi ürpertiyor , nefes almamı engelliyordu .
" Korkut abi dur " birden bedenini bedenime bastırınca gözlerimi sımsıkı kapattım. Duvar ve bedeni arasında sıkışmıştım. Nefes alamıyor, kendime gelemiyordum. .
" Uzaklaş yemin ederim susacağım" bedenini ve çakıyı çekince derin bir nefes alıp gözlerimi hafif açtım. Çenesi kasılmış , gözleri kızarmıştı . Bakışlarım çakı tutan elini buldu , titriyordu. Sıkmaktan elindeki damarlar belirginleşmişti .
" Kağan , acımam " o zaman neden elin titriyor dememek için kendimi zor tuttum. Belki de sinirden titriyordu, o benden nefret ediyor . Kafamı sallayıp gözlerimi kaçırdım, nefret ettiği düşüncesi kalbimi huzursuz etti .
Hepten geri çekilince yere çöktüm, dizlerimi kendime çekip kafamı dizime yasladım. Derin derin nefesler alıyor , olanları anlamaya çalışıyordum. Her şey bir anda gelişmiş, kendi içinde savaşlar başlamıştı.
" Git , lütfen " bir süre sadece hızlı hızlı nefes alış verişlerini duydum , daha sonra hızlı adım seslerini . Odadan çıkıp kapıyı kapatınca bekleye göz yaşlarımı bıraktım. Kalbim hızlı hızlı atıyordu , elimi çakıyı gezdirdiği boynuma koydum. Ağlamam şiddetlendi , benden nefret ediyor.
Peki bu neden canımı acıtıyor? Neden bu kadar kötü hissediyorum ? Bende ondan nefret etmiyor muyum , o zaman bu ağlama hissi neden? Ağlamam şiddetlenince dudaklarım arasından bir hıçkırık kaçtı.
Ona söylemeyeceğim dememe rağmen bunu yaptı, beni bitirdi . Bir süre daha ağlayıp ayağa kalktım. Banyoya girip aynadan kendime bakmaya başladım. Burnum , dudaklarım, gözlerim kızarmıştı. Akan göz yaşlarıma bakıp derin derin nefesler alıp verdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALI SAHA (bxb)
General Fiction"Ne olmuş yani mahallenin ağır abisine aşık olduysak , götümüzü vermedik ya" Eşcinsel kurgu +18