İbrahim çocuklukkkkkk
" İbooo gelsene lan " gözlerimi hafif açıp saate baktım. Korkut ve Murat'ın bana söylediği saat geçmişti. Hemen yataktan kalkıp pencereyi açtım. Korkut bana sinirli bir şekilde bakarken Murat gülümsüyordu . Kocaman gülümseyip 2 dakika işareti yaptım.
" Annneee çıkıyorum " banyoya girerken bir yandan bağırıyor bir yandan da işlerimi hızlı hızlı halletmeye çalışıyordum.
" Akşam ezanı okunmadan evde oluyorsun " yüzümü buruşturup üstümü degistirdim.
" Ben artık çocuk değilim "
" 10 yaşındasın"
" Koca adam oldum , olmadıysam çöpleri sen atarsın " annemin konuşmasına izin vermeden evden koşarak çıktım.Korkut kaşlarını çatmış beni beklerken Murat her zaman olduğu gibi kocaman gülümsüyordu. Korkut benden 3 yaş Murat 2 yaş büyük olsa da oyun oynuyoruz.
" Bugün ne yapacağız ? "
" Karşı mahallede ki çocuğu döveceğiz"
" nee " Korkut acımasız gibi konuşunca gözlerimi sonuna kadar açtım. Ama ben birilerini dövecek kadar büyümedim ki ..." Futbol oynayacağız " Murat 'a bakıp kafamı salladım . Korkut hep beni korkutuyor çok kötü birisi gibi duruyor ama çok iyii
Mahallede ki çocukların top oynadığı yere gelince duruşumu dikleştirdim. Onlara göre güçlü durmalıyız ki kimse bizi ezemesin . Top bize gelince grup oluşturup hep birlikte oynamaya başladık. Arada kenarda evcilik oynaya Buse'ye bakıyor, gülümsüyordum . Buse de bana bakıyor, saçlarını geriye atıyor ve yanakları kızarıyordu.
Buse' yi izlemeye o kadar dalmışım ki ayağıma gelen topu çok geç fark ettim. Sinan topu benden alıp gol atınca yanağımın içini ısırdım .
"Laan "
" Dalmışım ya " Murat kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Çok arada kaşlarını çatar , sinirli olurdu . Şimdi neden sinirlendi anlayamıyorum." Aynı bebek gibi oynuyorsunuz " Karşı mahalledeki çocuk laf atınca Korkut üstüne doğru yürümeye başladı. Mahalledeki en iyi oynayan oydu çocuk sadece kıskançlık yapıyor. Karşı mahalledeki çocuklarla karşı karşıya geldik . Murat yanımda duruyor sanki beni korumaya çalışıyordu.
Cengiz abi her zamanki gibi gelip kavgayı ayırmış, onları evlerine yollamıştı. Korkut bu duruma hep sinir olur , karşı tarafı dövmek için zaman kollardı.
" Baba yapma şunu yapma "
" He he " Bu konuşma her gün gerçekleştiği için alışmıştım. Korkut yine sinirli bir şekilde evine doğru yürümeye başladı bizde arkasından izledik ." Arabasını kıracak "
" Topunu bıçaklayacak " ikimiz de aynı anda konuşmuştuk." Hayır benim dediğim olacak " Yine aynı anda konuşunca omuz silktim .
" Var mısın iddaya " kafamı hızlı hızlı salladım.
" Kim kazanırsa diğeri onun istediğini yapar "
" Tamam " onunla iddaya girmek çok zevkli çünkü ben kazanıyorum demek isterdim ama o kazanıyor." Ne yapalım? " etraftaki çocuklar dağılmış, sadece evcilik oynayan kızlar kalmıştı.
" Abiii bizimle oynasanıza " Buse gözümün içine içine bakınca hızlı hızlı kafa salladım.
" Evet onlarla oynayalım "
" Hayır " Murat yine kaşlarını çatmıştı. Çatılan kaşlarına dokundum , kocaman gülümsedim. Kaşlarını çatınca çok tatlı oluyor ama bunu söyleyemem ." Ne olur yani oynasak " kafasını yavaş yavaş salladı, kaşlarında ki elime baktı. Elimi geri çekip Buse'nin yanına oturdum . Heyecanlı heyecanlı oyunu anlatıyordu.
Onlarla bir süre oynadık. Buse'yle oynamak güzel olsa da evcilik oynamak güzel değil. Hava yavaş yavaş kararmaya başlayınca diğerleri de gitmeye başladı. Buse , ben ve Murat kalmıştık. Gitme zamanı gelince Murat'la kalktık. Buse yanıma yaklaştı , dudağıma küçük bir öpücük bıraktı. Hemen geri çekilip ara sokağa doğru koşmaya başladım. Arkamdan gelen seslerle Murat'ında koştuğunu anladım.
Yorulunca ikimiz de durduk , dudağımı hızlı hızlı silmeye başladım. Murat yanıma gelmişti, ikimizin de gözleri dolmuş.
" Neden ağlıyorsun ?"
" beni öptü " sesim giderek kısılıyordu.
" İlk öpücüğüm gitti "
" Evet " ikimiz de ağlamaya başlamıştık. Midem bulanıyordu" Eğer sen istemezsen ilk öpücük olmaz. Hem hoşuna gitmedi . Değil mi ?" Sonunda sesi titremişti. Gözlerine uzun
uzun bakıp kafa salladım." Nasıl temizlenecek ?" Bana doğru yaklaştı.
" Belki ben öpersem temizlenir " onun öpmesi düşüncesi kalbimi hızlandırdı.
" Ama ayıp olmaz mı ?" Kafasını iki yana salladı, dudağama küçük bir öpücük bıraktı. Kendimi tutamayıp gülümsedim. Dudakları sıcak ve ıslaktı..." Bundan sonra o kıza yaklaşma " eve doğru yürüyorduk, gülümsememe engel olamadım . Dudağımı yalayıp kafamı salladım, yanaklarım kızarmıştı.
O günden sonra sadece dudaklarımız değil kalplerimiz de birleşti. Bunu birbirimize söyleyemeyecek utangaç olsak da böyle mutluyduk . 10 yaşında dudakları birleşen 2 çocuğun 20 yaşında elleri de birleşti...
1 hafta bölüm yok dememin üstünden 24 saat geçmedi. kararlı biri olduğum nasıl da belli oluyor . Tam istediğim gibi olmadı ama idare eder .
Yorum ve beğeni atmayı unutmayınnnnnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALI SAHA (bxb)
General Fiction"Ne olmuş yani mahallenin ağır abisine aşık olduysak , götümüzü vermedik ya" Eşcinsel kurgu +18