copypasta 1

112 1 13
                                    

Moja mama przyłapała mnie na masturbacji po raz pierwszy.  Byłem w drugiej klasie.  Siedziałem na łóżku, z zaciekawieniem dotykając mojego penisa.  Moja mama weszła do pokoju i zobaczyła.  Usiadła obok mnie na moim łóżku, w którym fapowałem.  Kiedy mój penis nadal był na zewnątrz, zaczęła ze mną rozmawiać rodzicielską.  Wprawiała mnie w zakłopotanie taką dziwną gadką o „prezerwatywach” czy jak to nazywała.  Uśmiechnęła się delikatnie, a potem położyła dłoń na moim penisie.  byłem przestraszony i zdezorientowany.  Widziałem takie rzeczy tylko w telewizji.  wtedy powiedziała mi: „sza, wszystko będzie dobrze”.  byłem dość zdenerwowany.  Zaczęła powoli głaskać mojego penisa, gdy jęknąłem cicho pod nosem „mamo”.  Kiedy nieznacznie zwiększyła prędkość, mój kutas zaczął drgać.  Przypadkowo obsikałem mamę.  „Dlaczego moje siusiu jest białe?” „To się nazywa cum, kochanie. To się dzieje, kiedy widzisz bardzo ładną kobietę, która cię tu dotyka”.  Mama kładzie mnie na plecach „Cicho kochanie, wszystko będzie dobrze” Zdejmuje spodnie, a następnie zdejmuje majtki.  - To jest pochwa. W nią wkładasz swojego podglądacza.  Zanim się zorientowałem, byłem pieprzoną mamą.  „O mój Boże, mamo, to takie niesamowite!”  „O tak, właśnie tam, spuść się w mojej cipce OHH” jej biodra zaczęły wściekle kołysać się na moim penisie „Ohhh mamo, ja cuming!”  „OHHHH" Tato wchodzi. „CO DO KURWA DZIEJE TUTAJ!"  - Kenny! To nie to, na co wygląda!  „KURWA CZY MASZ ZNACZY, ŻE NIE JAK WYGLĄDA? POZWÓL MI OBCIĄGNĄĆ JEGO KUTA” Tato wściekle odpycha mamę z mojego penisa, wkłada go do ust i zaczyna ssać.  "O cholera, tak lubisz to gówno, dziwko?"  „O mój Boże! Tato!”  Następnie wsuwa dwa palce w mój odbyt.  Rumienię się "MMMMMM O MOJ BOZE" Spuszczam się w jego ustach.  - Dobrze się spisałeś, mistrzu!  "Dzięki, tato" Koniec.

shitpost olkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz