Bu bölüm için bana fikir verdiğindrn arkadaşım @RVYDGLSL 'ye ithaf ediyorum. Bakalım Lily' i kim tutmuş? Niye tutmuş? Şimdiden hayalleri yıkılanlardan özür diliyorum! Hiihihih, yok ya, ya da dilemiyorum! Muhehahehaheha!
Lily'den
Bileğimi tutan kişiyi merak edip arkama baktım. Kızıl ve kıvırcık, beline kadar uzun saçlı, mavi gözlü ve buğday tenli, (tabii ki) benden uzun bir kızdı.
Elini çekip, utangaç bir şekilde "Selam, sen... İsabella Clayson'ın arkadaşı?"
Kafamı sallayarak onayladım ve "Evet de, neden? İs'den bir şey mi isteyeceksin?" diye sordum.
O da elleriyle oynayarak "Yok, İs ile ve seninle arkadaş olabilir miyiz diye soracaktım, çünkü şey, yani sınıf arkadaşıydık ve burada bir tek sizi tanıyorum da!" diyince tanıdım kızı.
Kızın adı Melany Lechanse'ti. Başımı sallayıp kocaman gülümsedim, o da gülümseyip bana sarıldı. Ben de ona sarılıp sınıflarımıza gittik, onunla da aynı sınıftaymışız, sanki bütün arkadaşlarımı benim sınıfımda koymuşlar, işte ben buna şans derim!
Neyse, sonra işte sınıfa Alex'ler geldi, burada da popüler olmuş bu ne ya ananasını tekmeliyip tüküreyim!
Beni görünce gelip arkama oturdu, sonuçta ben ondan daha kısa olduğum için rahat rahat tahtayı görebiliyor, Allah'ın Jack'in fasulyesi boylu mutant sırığı!
Arkama geçip oturunca "Selam Lily, nasılsın?" diye sordu. Ayyy, onu affetsem de sinir oluyorum ya!
Bu yüzden "Sen geldin daha kötü oldum, inşallah tez vakitte gidersin!" diyip kitabımı çıkardım, o da kitabı elimden aldı ve uzanamayacağı bir yüksekliğe kaldırdı.
Alex'ten
Kitabını aldıktan sonra bana tip tip bakıp "Kitabımı verir misin?" diye sordu, ben de "Hayır, ama eğer benim istediğim bir şeyi yaparsan verebilirim!" dedim.
Oflayarak "Tamam, yalnız yapamayacağım ve yapmayacağım şeyler dışında kabul ediyorum, peki ne istiyorsun?" diyince aklıma bir fikir geldi. Madem onu tanımak istiyorum, o yüzden "Benimle arkadaş olursan olur." dedim.
Önce rahatlamış göründü, sonra da şaşırmış ve en sonunda da kuşkulu bir şekilde "Peki neden?" diye sordu.
Valla bu kız çok zeki, ne cevap versem bilemedim, hımmm, hah buldum! "Çünkü İs ile ayrılmış olsakta ikinizele de arkadaş olmak istiyorum ve ikiniz de çok iyi insanlarsınız." dedim.
O da "Peki, ama diğer arkadaşlarımla da arkadaş olmalısın, olur mu?" diye sorunca meraklandım.
Demek ki yeni arkadaşlar edinmiş, hem de bu kadar çabuk? Onun gibi içine kapanık birinden beklemezdim bu kadar hızlı arkadaş bulmasını! "Peki, kim bu arkadaşlar?"
O da etrafındaki diğer üç kızı göstererek "En yeni arkadaşım, ama aslında bizim eski sınıftaydı, Melany Lechanse; başlarda tartışsakta sonra arkadaş olduğum Chenna Chaddick ve... Ahh, ismini unuttum, ee ismin neydi acaba?" diye siyah saçlı diğer bir kıza sordu.
O da gülümseyerek "Sorun değil, ben Elena Pamminkton, ve İs ile Lily'nin oda arkadaşıyım, ve evet arkadaş olmamız da sorun yok!" diyince diğer kızlar da kıkırdayarak onayladılar.
Artık Lily'i daha yakından tanıyabileceğim, yanlış anlamayın, sadece Lily'i merak ediyorum hepsi bu. Umarım diğerleriyle de anlaşabilirim. Sonuçta onun arkadaşları, İs'i az çok tanıdığımdan bir sorun olmaz.
Yeni arkadaşlarım kahverengi gözlü kumral saçlı ve yanık tenli Stephen, İs'in sevgilisi olsa da anlaştık, ve Lily'nin söylediğine göre Chen'in hoşlandığı çocuk olan İsaack, kızıl dalgalı saçlı, mavi gözlü açık tenli William ve son olarakta sarı saçlı, yeşil gözlü, hafif esmer tenli Nicholas, yani Nick.
Lily de Nick ile Melany'i yakıştırıyormuş, çünkü Nick'in Melany'e bakarken kızardığını görmüş bir kaç defa.
Ben de "O zaman Will ile de Elena olurlar, ne dersin?"
O da "Şimdilik bilemiyorum, ama olabilir." diyince gülmüştük, o, gülerken cikliyor mu?
Lily'den
Gülerek cikliyorken Alex'i şaşkın ve... gülümser halini gördüm!
Ona dönüp "Ne var, gülerken cikleyen insan hiç mi görmedin?" diyince, hafifçe kızar dı mı o? Kafasını iki yana sallayarak "Yo-yok, yani şey, çok güzel gülüyorsun da, yani gülmek sana çok yakışıyor!" diyince afalladım, vay be, sanırım bir erkekten ilk defa böyle bir iltifat alıyorum!
Hafifçe omzuna vurup "Sağol abi, valla sende olmasan kimse bana iltifat etmeyecek!" ikimiz de gülerken öğretmenimiz Kierra Vallece geldi, çünkü bu üçüncü dersti.
Masasının arkasına geçip "Günaydın, bu ay içinde Güç Yarışları başlayacak. bilmeyenlerin için Güç Yarışları, herkesin güçlerini açığa çıkarmak için düzenlenen yarışlardır, burada amaç güçlerinizi açığa çıkarmak olsa da yarışlarda birinci olan takımlara ödül verilir, evet çok mantıksız ama olsun, merak etmeyin, herkesin gücü yarışlar bitmeden açığa çıkar. Tabii bazılarınızın diğerlerinden daha özel güçleri olabilir, mesela telekinezi, dönüşüm gibi. Sorusu olanlar sorabilir."
Alex elini kaldırarak "Peki, küçüklüğümden beri telekinezi ve zihinl ilgili güçlere sahibim, şimdi ne yapmalıyım? Ve kimler telekineziden etkilenmezler?" diye sordu.
Demek o sayede insanları kontrol edip bir şey çekmeden İs'in üstüne onları dökebildi, şimdi de ben ve birkaç kişinin neden etkilenmediğini merak ettim, Alex haklı!
Selam! Bu bölüm bu kadar, bir sonraki bölüm de nedenini öğrenelim dedim, her bölümde azar azar bilgi vereceğim ki merakta kalın, hiihihihih!
Sonra ki bölümde görüşürüz baykuşlar! 😁💙🦉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtaatsiz Kız
FantasyBu zamana kadar herkes ona itaat etmişti, ama sevdikleri için değil, popüler olduğu için. O güçlerinin farkındaydı, ve bunları hiç de iyi amaçlar için kullanmıyordu. Ama bilmediği bir şey vardı, onun gibilerden daha fazla vardı ve ben onlardan bir...