8. Bölüm: Olaylar Olaylar!

21 3 6
                                    

Bir önceki bölüm doğum günümde (yani 11 Mart) geldi, ve bu bölümde biraz (tamam tamam, çok) bazı şarkılardan etkilenerek yazmayı planlıyorum, sadece bir tane video ekleme hakkına lanet girmesin emi! Siz sözlü olanlarını youtubedan izleyin, ben en sevdiğimi koyacağım, tabii karar verebilirsen! 😅

Lily'den

Öğretmenimiz pek şaşırmış görünmeyerek "Genelde özel güçler diğer güçlerinizden çok önce açığa çıkar, bu yüzden kullanabiliyorsun. Ve telekineziden diğer telekinezi kullanabilenler, bunun için eğitim alanlar ve... Çok özel bazı kişiler atkilenmezler. Evet bir sonraki derste Güç Yarışı size daha ayrıntılı anlatılacak, ders bitmiştir. Çıkabilirsiniz." deyip sınıftan çıktı.

Alex ile birbirimize baktık, ikimizde (tabii tahminimce) aynı şeyi düşünüyorduk, ben eğitim görmediğime göre diğer ikisinden hangisiydim ve bizim okuldaki diğer alkışlamayanlar bu ikisinden hangileri?

Umarım çok yakında bir cevap bulabiliriz.

Ben bunları düşünürken sınıfa bir erkek girdi. Uzun boylu (ama baya böyle upuzun sarmaşıklar varya, onun gibi) saman sarısı saçlı mavi gözlü bir erkek sınıfa girdi.

Onu gören Elena'nın suratının asıldığını gördüm. Elena "Cidden mi? Bu kadar başka bir kız mı bulmuş? Hemde bizim sınıftan?! Olacak iş değil!" diye hayıflanıyordu, bu sırada o (yani sınıfa gelen erkek, Elena değil) sarımsı kahve uzun saçlı, yeşil gözlü bir kızın yanına gidip onun dudaklarını öpmedi, yapıştı resmen!

Stephen, İs'in sevgilisi olsa da anlaştık, ve Lily'nin söylediğine göre Chen'in hoşlandığı çocuk olan İsaack, kızıl dalgalı saçlı, mavi gözlü açık tenli William ve son olarakta sarı saçlı, yeşil gözlü, hafif esmer tenli Nicholas, yani Nick.

Alex ve arkadaşları yanımıza gelip, William "Elena, sakin ol, o kendisi kaybetti." dedi.

Onlara tip tip bakmayı kesip "Ee, acaba burada neler oluyor bana biri söyleyebilir mi? Şu anladığım kadarıyla salyangoz beyinli kuru fasulye kılıklı hipopotam kim ve Elena senin onunla ne gibi bir bağlantın vardı? Tahminen eskiden sevgilisiniz ama detaylarını merak ediyorum."

Elena ve diğerleri bana şokla bakıyordu, İs hariç, çünkü o benim ne kadar zeki olduğumu ve benzetmelerimi iyi bilir.

Elena bana şokla bakmayı bırakıp "Adı Michael, benim eski sevgilim, beni o öpüştüğü kızla aldattı. Hemde ben öğrenmeden bir kaç ay önceden beri sevgililermiş. Benimle sırf param için çıkıyormuş, ailem çok, ama çok zengin de! Ona hala çok sinirliyim, ama onunla yüzleşecek cesaretim yok!" deyip yüzünü elleriyle örttü.

Ona sarılıp, sarılmayı çok severim de, "O zaman onunla bir şarkı yardımıyla, Acapella ile yüzleşelim! Bunu yalnız yapmak zorunda değilsin, artık bizler dost olduğumuza göre senin arkanda olacağız, hadi gel, şu orangutan poposu kılıklı Cayp kurbağasına gününü gösterelim!" diğer kızlarda onaylayın ayağa kalktılar.

Elena'yı çekiştirerek ayağa kaldırdım, biraz ilerledikten sonra erkeklerinde peşimizden geldiğini fark edip onlara döndüm ve "Sizin gelmeniz gerek yok, biz hallederiz!" deyip göz kırptı ve sonra diğer kızlara katıldım ve Michal'ın sırasının yanına gittik.

(Acapella'yı burada açın! ;) )

Masasına elimle vurarak sözlere girdim "Used to be your "baby", used to be your "lady" tougth you were the perfect lover (!!!)"

Sonra İs devam etti, bu arada ikimizin de harika sesi var! Ama ben pek sık diğer insanlara söylemem, tabii böyle durumlar hariç! "All the harmony went fallin outta key, so now you gotta find another!"

O sırada Michael araya girip "Siz de kimsiniz? Neyse, umrumda değil! Ama Elena seni bu günkü popüler haline ben getirdim!" dedi.

Elena da bu sözlerine gülüp "Now you talkin crazy, saying that you 'made me' like I was your Cindirella! You and me are trough though, watch me hit it solo."

Ben, Elena, İs ve Melany birlikte kollarımızı kavuşturarak "Ima do it Acapella! Yeah!"

Sonra Elena devam etti "Once upon a time, I met the perfect guy. He had that Colgate smile, he had that suit and tie."

Sonra ben araya girip "Mama always said 'Get a rich boyfriend', 'you don't gotta love em girl, you can pretend'."

Sonra Melany "You better totes believed her, yeah every word ya said. Thought he was gluten free but, all that I got was bread."

Sonra ben tekrar girdim "Mama always said 'Nice guys finish last', 'Beat him at his own game, honey take the cash!' "

Ardından İs "Ohh, and what a lucky girl you will be. But, no he didin't do Jack for me."

Sonra Elena Michael'a yaklaşıp devam etti "I want a bean with the beanstalk, and if the magic ain't rigth, time to walk." dedikten sonra yanımıza geri geldi.

Sonra tekrar ben devam ettim "Used to be yor "baby", Used to be your "lady", thought you were the perfect lover (!!!)" diyip kollarımı kavuşturdum.

Sonra Melany ile sırtsırta verdikten sonra Melany devam etti "All the harmony went fallin outta key, so now you find a nother. Yeah!"

Michael bizi bölerek "Kızlar, yeter artık bu saçmalık, ve Elena bana bu günleri borçlusun, çünkü seni cedden ben baştan aşağı yarattım!" dedi.

Elena ile güldükten ve İs ve o sırt sırta verdikten sonra sonra Elena devam etti "Now you talkin crazy, sayin that you 'made me', like I was yor Cinderella! You and me through though, watch me hit it solo."

Sonra dördümüz beraber "Ima do it Acapella! Yeah!"

(2:31'e geçin (: )

Sonra Elena masaya vurduktan sonra (masa da bizden ne çekti be!) "Wo-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh. Ima do it Acapella. Wo-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh- oh. Watch me do it infalsetta!"

Chenna o sırada (Çenna diye okunuyor)

Uhh, kızlar çok iyi söylüyor, ben de mi denesem? Ayy, denemekten zarar gelmez!

Söze girdim "Wo-oh-oh-oh-oh-oh-oh- oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh."

Sonra Lily beni bölüp, iyiki de böldü, yoksa utançtan ölecektim! "Never mind (sırtımı sıvazlayıp) - Bring the beat back!"

Lily'den

Son kısmı Elena tek başına söyledi "Used to be yor "baby", used to be your "lady", thought you were the perfect lover (!!!) All the harmony went fallin outta key, so now you gotta find another! Now you talkin crazy, saying that you 'made me' like I was your Cindirella! You and me are trough though, watch me hit it solo."

Sonra beşimiz de (evet Chenna da!) "Ima do it Acapella, YEAH!" deyip suratına iğrenircesine baktıktan sonra erkeklerle birlikte sınıftan çıktık.

Hellüüü!! Ayhhh, yoruldum lan! Neyse, bu bölüm bu kadar olsun, bakalım erkekler performanslarını nasıl buldu?! Ve işte beklediğiniz entrika da geldiii!!! Şimdi, şarkıyı nasıl buldunuz? Bence çok uygun! Tabii bazı yerleri şarkıya uydurdum ama bence güzel oldu!

İyi okumalar baykuşlar! 💙🍋🦉

İtaatsiz KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin