Lily'den
Sabah alarmımın sesiyle uyandım da, burası neresi? Yoksa kaçırıldım mı? Dur bir dakika, şuradaki kız kim?!
Hatırla beyin hatırla! Hah, tamam sorun yok, burası bizi getirdikleri okul, adı neydi ki? Neyse, önce şu oda arkadaşlarımı uyandırıyım da öyle tanışalım.
Önce İs'in yanına gittim, çünkü onun uykusu çok derin değildir.
Parlak, güneş saçlı kankamın, saçı başı uyurken dağılmış, sarhoş güneşe dönmüş haline gülerek onu dürttüm.
Bana dönüp "Yaa, ama saat çoooook erkeeen!" diye itiraz etti, ama ben onu rahat bırakır mıyım? Cık.
"Kızım saat 7:30, kalk da hazırlan, senin hazırlanmam uzun sürüyor. Çok şükür ki çok fazla makyaj yapmıyorsun, sen hazırlanırken ben de diğer oda arkadaşımızı uyandırayım" deyip siyah saçlı, yanık tenli kızın yanına gittim.
Onu hafifçe dürttüm, fakat kıpırdanıp "5 dakika daha" deyip bana sırtını dönerek yat... amadı, çünkü yataktan düştü.
Yataktan düştükten sonra belini tutarak ayağa kalktı ve bana pis pis bakmaya çalıştı, çünkü onun haline güldüğümü, daha doğrusu ciklediğimi görünce o da bana katıldı.
Üçümüzde giyindikten ve kahvaltımızı yaptıktan sonra bahçeye çıktık, çünkü saat 8'de ön bahçede toplanın denmişti.
Etrafa bakındım, neredeyse bizim okuldan gelen herkes vardı, ve İs'i sevgilisi ve arkadaşları da, şükür! Herkes toplandıktan sonra bana seslenen orta yaşlı sarışın kadın, senırım okulun müdiresi, söze başladı.
"Yeni öğrencilerimiz, hepinize merhabalar, sözü fazla uzatmayacağım çünkü zaten az çok herşeyi biliyorsunuz. Ben sizin müdireniz Cilvia Willsburg. Sizin de bildiğiniz gibi bizim bir sürü krallığımız, şehrimiz ve okulumuz var. Gurur duyarım ki, biz en iyilerden biriyiz. Ve tabii ki krallıkların da prens ve prensesleri var, bildiğiniz gibi. Ama burada herkes eşittir.
Helal lan, sevdim bu okulu, hiihihihih.
Özel güçleri olanların hepsi asil soydan gelmemekle birlikte çok az kişide bulunur. Evet, sizi hayal kırıklığına uğrattı ama unutmayın ki sizin de güçleriniz var.
Burada, sizi olabileceğinizin en iyisi olmanıza yardım edeceğiz. Ve Büyü Tarihi, Büyü Kullanımı, Tılsımlar ve Sihirli Nesneler, İksirler ve Zehirler, Fantastik Canlıları Tanıma, ve klupler gibi bir sürü ders göreceksiniz. Tenefüsler 15, dersler 40 dakikadır. Öğle tenefüsü ise 50 dakikadır.
Bazı zamanlarda okul dışına da gezilerimiz olacak, onun için ailelerinizden izinlerinizi aldık. Gelemeyecek olwnlar lütfen önceden bilgi versinler. Hepinizin aramıza katıldığına çok mutluyum."
Diyip konuşmasını bitirdi. Hepimiz müdire inene kadar alkışladık. Daha sonra ders programlarımızı, kitaplarımızı ve üniformalarımızı alıp odalarımza dağıldık. Üniformamı giydikten sonra sınıfıma baktım. 1-C sınıfındaymışım.
İs ve siyah saçlı kız İvey Kellowey de benimle aynı sınıftalardı, yaşasın!Hepimiz hazırlandıktan sonra odadan çıktık ve sınıfımıza ilerledik. Yolda ilk derse baktım, saat dokuzdaydı. Günde toplam beş ders alıyorduk ve bu gün salıydı, yani sırayla;
1. Büyü Kullanımı: Hekate Sellena
2. Büyü Kullanımı: H. S.
3. Büyü Tarihi: Kierra Vallece
4. Öğle Arası
5. Tılsımlar: Christof Kingsley
6. Fantastik Canlılar: İldevya Maxivia
Biz de geç kalmamak için saate baktık, on dakikamız vardı. Kızlarla hemen sınıfa girdik ve ortalarda yan yana tekli sıralara oturduk.
Tam kitaplarımı ve kalemkutumu çıkarmışken üstümde bir gölge belirdi.
Selam! Kimmiş uzun yıllardır bölüm atmayan yazar? Ben! Evet, bu da çok uzun değil ama ne yapayım, benim de aklıma pek bir şey gelmiyor.
Neyse, umarım beğenerek okusunuz.
Sevgiler, Cadı yazarınız💙🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtaatsiz Kız
FantasyBu zamana kadar herkes ona itaat etmişti, ama sevdikleri için değil, popüler olduğu için. O güçlerinin farkındaydı, ve bunları hiç de iyi amaçlar için kullanmıyordu. Ama bilmediği bir şey vardı, onun gibilerden daha fazla vardı ve ben onlardan bir...