Bakalım İsabella'nın başına ne gelecek? Şjşjepjeğjğekğeğje
Lily'den
Hızlıca 10.sınıfları dolaşıp öğle teneffüsünde acil konferans salonunda toplanın dedim çünkü böylece hem hem herkes merak edip gelir hem de erken başlayıp erken biterdi.
Bütün sınıflara söyleyince onun sınıfına gittim. Kapıdan girince sınıfta gözlerimi gezdirip onu aradım, ve bingo!
Onun yanına giderken diğer öğrenciler bana bakıyordu, ben de onları takmamaya çalıştım. Yanına varınca "Herkese söyledim" deyip başımı salladım. O da "Sağol" deyip başını sallayınca sınıftan çıkıp kantinden kendime çikolatalı süt aldım. Ne var? Çilekli milkshake sevsem de çilekli ve muzlu süt sevmiyorum!
Sınıfa vardıktan sonra kitap okumaya çalıştım, ama odaklanamıyorum. Ben de resim çizmeye karar verdim zil çalana kadar.
Öğlen tenefüssüne kadar heyecanla ve merakla bekliyordum, acaba neden bizi çağırıyordu?
Dersler ağır çekimde bitince hemen yerimden fırlayıp yemekhaneye koştum. Neden mi? Çünkü meraklıyımdır.
Hızla yemeğimi ve içeceğimi alıp (feustea falan sanmayın, karışık meyve suyu, en azından kayısılı değil) İs'in yanına oturdum.
Yemeğimi yerken bir yandan da insanları izliyordum, herkes neden çağrıldıklarını konuşuyordu, kimin onlara söylediğini değil.
Bunu fark edince rahatladım. Tam yemeğime dönecektim ki... İçeri Alex ve 'popülerler' girdi. Tam gözlerimi devirip önüme dönecektim ki Alex bana baktı.
Göz göze geldiğimizde hemen gözlerini kaçırdı, bende omuzlarımı silkip yemeğime döndüm.
Yemeğim bitince hızla tepsimi koyup konferans salonuna gittim. Aradan yirmi dakika civarı geçtiğinde herkes salondaydı, ve bunu gören Alex ayağa kalkıp sahneye çıktı.
Söze "Herkese merhabalar, bu gün size çok önemli bir duyuru yapacağım" deyip, duvarda bir video başlattı, videoda... Bir kız bir erkeği öpüyordu, bana ne bundan?
Sonra da "Bu videodaki kız benim eski sevgilim, ve görüyorsunuz, nasıl bir... olduğunu, şimdi onu sahneye davet ediyorum!"
Sonra videoya tekrar baktım. Ama, ama bu İs? İs benim en yakın arkadaşımdı, o eski erkek arkadaşını aldatıyor gibi görünüyordu. Ama gerçeği biliyordum, İs onu sevmiyordu.
Bu yüzden ondan ayrılmak için ve onun kalbini kırmamak için onu kendinden soğutup ondan ayrılacaktı ama bu sırada başka birine aşık olmuştu ve bu ilişkiyi saklıyorlar, tabii benim ve bir kaç kişi dışında.
O gün onlar buluşmuştu yine, ama onu eski sevgilisinin takip ettiğini bilmiyorlardı, sonra onları öyle görünce de (artık eski sevgilisine Alex diyeceğim direk) Alex İs'in yeni sevgilisini dövecekken vazgeçip çekip gitmişti.
İs ona bir sürü sefer gerçeği anlatmaya çalışmıştı ama o dinlememişti, ve şimdi eski sevgilisinin bu Alex olduğunu öğrenmiştim.
İs önce şaşırdı, ama sonra kalkıp sahneye çıktı, o çıkarken herkes alkışladı, benim ve birkaç kişi dışında.
Alex'den
İsabella'yı sahneye çağırdıktan sonra telekinezi ile onu sahneye çıkardım, bu arada herkes telekinezi sayesinde alkışlıyordu, bir kaç kişi dışında, ama pek önemsemedim.
Onu önceden hazırladığım x'in üstüne getirdim, ve kafasından aşağı süt, yumurta ve un boşalttım telekinezi ile, tam şekeri de boşaltacakken biri "Dur!" diye bağırdı, o, Lily?
Lily'den
İs sahneye çıkıp bir çarpının üstünde durdu, sonra kafasından aşağı süt dökülmeye başladı, kız ağlarken herkes şoktaydı. Sonra kafasından, yumurta ve un döküldü.
Buna daha fazla seyirci kalamam, ayağa kalkıp "Dur!" diye bağırdım. Ve hemen koşup sahneye çıktım.
Ve konuşmaya başladım "O seni aldatmak istemiyordu, ama seni sevmiyordu ve seni üzmemek için senden ayrılmak için önce seni kendinden soğutuyordu, ama o bu sırada başka birine aşık oldu ama sen onları böyle görünce ve onu dinlemeyince hiç bir şey yapamadı!"
Sonra İs "Özür dilerim, seni bu kadar kırmak istemezdim" dedi.
Bize kafası karışmış bir şekilde bakıyordu.
Sonra Alex "Ben de seni sevmemeye, senden soğumaya başlamıştım, beni aldatmadan yani işyite şeyden önce, o gün senden ayrılmak istiyordum o yüzden seni takip ettim ama seni onunla öpüşürken görünce gururum incindi, o yüzden oradan çekip gittim ve bit daha seninle konuşmadım, özür dilerim."
İs başını sallayıp akan makyajını düzeltmek için tuvalete gitti. Ben ona dönüp "Bak biliyorum, çok kızmıştın ama bunları yapmak zorunda değildin, ama seni affediyorum çünkü böyle saçma bir sebepten konu uzamamalı" deyip İs'in yanına gittim.
Nabersiniz?
Umarım bölümü beğenmişsinizdir, ve biraz olmuştur.
Ve ilk bölümü de biraz değiştirdim, özellikle sonuna bir bakın derim😉
Umarım beğenirsiniz😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtaatsiz Kız
FantasyBu zamana kadar herkes ona itaat etmişti, ama sevdikleri için değil, popüler olduğu için. O güçlerinin farkındaydı, ve bunları hiç de iyi amaçlar için kullanmıyordu. Ama bilmediği bir şey vardı, onun gibilerden daha fazla vardı ve ben onlardan bir...