Dimineata cand m-am trezit aveam patruzeci si opt apeluri pierdute de la Kevin.Ma intrebam ce s-a putut intampla intr-o singura noapte.M-am ridicat ,Peter plecase,am coborat jos in bucatarie nu era nimeni,nimeni in toata casa,doar eu.L-am sunat pe Kevin ,odata ,de doua ori,si s-au ajuns la 12 apeluri.Kevin nu raspundea,am sunat-o pe mama ,de asemenea nici ea nu raspundea,nu o puteam suna pe Rose caci ea era la terapie intensiva si nu avea telefonul cu ea.Sora mea era una dintre optiuni sau Peter.L-am sunat pe Peter si a dat numar ocupat,apoi am sunat-o pe Evelina sora mea.A raspuns,speriata si a spus ca e la spital.M-am imbracat cat de repede am putut si am chemat un taxi sa ma duca la spital.Pe hol era doar ea plangea ,era plina de sange uscat,alta crima imi spusem. -Ce s-a intamplat?De ce ai sange pe mana?De ce m-a sunat Kevin de atatea ori?Unde e mama ,Kevin,Peter? -Lucrez pentru FBI mereu am sange pe mana,e vorba de o crima noua dintr-un alt oras.Mama e la munca,Peter e plecat din oras pana maine,Kevin te a sunat de atatea ori fiindca azi dimineata Rose a avut un soc ,era sa moara.Acum e stabila. -Minti,e duminica mama nu merge la munca,e imposibil sa fie alta crima in alt oras se auzea repede vestea . -Sarlatana mica...Vino aici. M-a luat in brate si a inceput sa planga.Incepuse sa-mi explice unele lucruri,despre tata care era plecat inca in Los Angeles si ca dimineata venise acasa si fuse impuscat in cap de catre niste camatari.Tata era mort,nu apucasem sa imi iau la revedere.Am cazut in genunchi,si incep sa plang cu lacrimi .Inima mi se rupea in doua de durere . Apoi m-am trezit,fuse doar un cosmar .M-am ridicat in fund,Peter dormea,afara acum se lumina.Am inceput sa plang,mai intai plangam fara zgomot,apoi am inceput sa plang mai tare incat sa-l trezesc pe Peter.Si-a deschis ochii,m-a zarit ,s-a ridicat,si i-am spus ce am visat incat si lui ii aparuse lacrimi in ochi.M-a luat in brate,si m-a sarutat .Primul meu sarut.Buzele lui se lipira de ale mele ,ne sarutam langa fereastra la rasaritul soarelui. Mana lui era pe talia mea ,apoi coboara incat sa-mi atinga fundul rece .Apoi m-a imbratisat,mi-a spus ca ma iubeste. -Si eu te iubesc Peter Andrews! S-a pus langa mine in pat,si m-a imbratisat,apoi am adormit la loc.Cand ne-am trezit era trecut de ora pranzului,ne-am sarutat ca de buna dimineata,si am coborat in living.Tatal sau era acolo,cu mama discutau despre afaceri. -Buna dimineata la amiaz,porumbeilor.Cum ati dormit? -Minunat!raspunse Peter. Dupa ce am luat pranzul intarziat am ascultat stiriile zilei,oribile ca de obicei,apoi ne pregateam sa mergem s-o asteptam pe Rose in fata spitalului.Kevin era in spital cu ea.Cand au iesit din spital se tineau de mana.Apoi au vazut ca si eu cu Peter ne tineam strans de mana.Cand au ajuns langa noi,ne-am imbratisat toti.Am zambit ,si urcasem la Kevin in masina ca sa mergem la el sa vorbim.
CITEȘTI
Sânge și Pedeapsă
Novela JuvenilNew Orleans, sec 21. Toni Gray nou venită în New Orleans,află că orașul este blestemat, și ca se comit crime destul de des. Ultima crimă e foarte dureroasă pentru întreg orașul iar ea cu noii ei prieteni vor să afle cine le comite. Peter, Toni, Rose...