Dragă Jurnalule...

8 5 0
                                    

Era a doua zi. Voiam să-mi ocup timpul făcând teme. Mi-am găsit jurnalul neînceput, era nou. Mi-l cumpărasem din Los Angeles când încă locuiam acolo. M-am decis sa ofer câteva pagini din jurnal descrierii vieții mele până în prezent.
"Dragă jurnalule..
     Mi-am petrecut 15 ani din viața în orașul cel foarte popular Los Angeles împreună cu familia mea, mama mea Elena, tatăl meu Hunter, sora mea Evelina și eu, mezina familiei. Am dus o viață nemaipomenit de bună. Tatăl meu era plecat 2 săptămâni din lună cu munca sa de pilot de avion. Mama era avocată. Iar sora mea care acum are 23 de ani lucrează la FBI. Când mama a hotărât că cheltuielile is prea mari în Los Angeles, s-a gândit să mă ia ia în New Orleans. Sora mea stătea și ea cu noi, era majora, petrecea mult timp cu FBI, și nu prea era acasă. Tatăl meu se hotărî sa rămână în Los Angeles și sa vină mai rar acasă. Bunicii mei locuiau în Los Angeles. Ii vizitam zilnic pana s-a iscat un scandal monstru pe seama banilor din vina lui mătușa mea Katty,sora tatălui meu. Bunicii din partea mamei erau în Europa. Mergeam în fiecare vară la ei până când banii nu mai erau suficienți pentru 4 bilete de avioane. Apoi mama a reușit sa devina o femeie de afaceri pe lângă munca de avocata. Și-a deschis o firmă de sirop de căpșuni și asa am ajuns ca noi să avem bani. Am reușit sa ne cumpărăm o casa în New Orleans, modestă, nu prea mare și suficient de buna pentru o mama și doua fete. Viața mea s-a schimbat când m-am mutat aici, tata era pilot, venea rar, sau deloc, mi-am făcut cei mai mișto prieteni, Rose cea mai bună prietena a mea, Kevin cel mai bun prieten al meu, Peter iubitul meu, dar împreună formam un grup de prieteni, pe care niciodată nu-l avusem. Totul a fost roz în viața fiecăruia până când criminalul Hunter Gray, da... tatăl meu, a luat viața unui bătrân, bunicul lui Peter,Max Andrews. Atunci am trecut și prin prima despărțire, am suferit de-a binelea, mama a vrut să-mi de-a ore la psiholog, dar am refuzat asta. Deja tata, adică Hunter Gray era în pușcărie de o perioadă destul de lungă, acolo avea să-și petreacă o parte din viata. Părinții mei divorțasera înainte de a afla ca tata e criminalul, nici în ziua de azi nu știu de ce. Urma sa fac 17 ani. Și apoi sa ating vârsta de fată majoră. Adoram gândul ăsta. Momentan viața mea era între lumină și întuneric, deoarece după lumina mereu vine întuneric și după întuneric mereu urmează lumina. Îmi doream să lucrez pentru FBI. La fel ca sora mea, era un vis din copilărie. Era singura mea dorința în prezent. Acum urmează alte mistere de deslușit, alte pagini de exprimat sentimentele, voiam doar să fiu fericita alături de prietenii și familia mea ".
Am închis jurnalul, și m-am pus sa dorm. Deja eram în decembrie. Încă zăpada nu ajunse la noi dar era frig în cea mai mare parte a timpului.
Când m-am trezit, am stat în pat toată dimineața alături de sora mea. Am dezbătut crima, și încercam să căutăm suspecți. Am petrecut ziua alături de ea.

Sânge și Pedeapsă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum