Secretul E În Siguranță

7 4 0
                                    

Am stat în spitalul din New Orleans, mai bine de 3 zile. Mă trezeau, îmi dădeau medicamentele apoi adormeam iar. Mâncăm, și citeam ziare, nu aveam voie cu telefonul în salon, aveam telefonul fix, atașat deasupra patului.
Azi urma să merg acasă, dar înainte, a trebuit să trec pe la recepție să-mi iau rețeta.
Am mers acasă, sora mea conducea, în timp ce îmi explica ce am
-Ai făcut baie cu apa rece?
-Mda...
-De ce?
-Nu știu.
-Ai răceală la plămâni.
Asta mai îmi trebuia, repetam în gând.
-Știu ca ție greu.. Tata, apoi mama, acum Rose... Totul e pe tine, și te înțeleg.
-Da.., nu te stresa.
-Ba din contra, mă stresez. Sunt sora ta, și vreau sa știu ce se intampla în viata ta.
-Sunt bine!
I-am zâmbit.
Am ajuns acasă, în casa mirosea a pește, bunica gatise. Am mâncat, apoi m-am aruncat în patul meu, care mirosea plăcut.
Nu știam nimic de Peter de câteva zile era ca și dispărut.
Cineva, urca scările.
M-am prefăcut că dorm, nu aveam chef de nimeni.
Ușa s-a deschis. Cineva, nu puteam să-mi dau seama după auz, s-a așezat pe pat.. Mi-am întredeschis ochii.
Era prea iubitul meu Peter. I-am sărit în brațe și l-am sărutat. Mi-era atâta de dor să-l văd. Era rece ca gheata, înfrigurat de parca, acum venise din zăpadă, îmbrăcat în haine negre. Ca și în filmele de groaza..
-Peter.. Ești... Ești rece...
-Am ținut mâinile în apa, nu-ți fa griji. Îmi pare rău că nu te-am cautat.. Am avut... Am avut o perioada grea...
-De ce?
-S-a făcut un an de la moartea bunicului...
-Aha.. Am înțeles..
-Am fost la tine la spital, dormeai, asa ca m-am întors acasă..
-Da..
Toată seara am discutat despre lucruri generale.. Prieteni, iubire, sex, familie.
-Rose?
-Rose e.... prietena bună cu Ella. Am zâmbit fals.
-Nu te mai preface, știu ca nu ți-e bine.. Spune-i ce simți.
-Bine..
A doua zi, am fost prima din casa care s-a trezit, am făcut un duș, am luat micul dejun apoi m-am pus în pat.
I am scris lui Rose, sa ieșim la o cafea sa discutam situația dintre noi 2.
Cafeneaua se numea Green Day, cea mai populara cafenea din oraș.
-Hey!
-Hey..
Ne-am așezat confortabil pe scaune, și am comandat niște cafele.
-Un capuccino
-la fel
Ne-am privit.
-Ce se intampla cu noi Rose?
-Am.. Nimic, bănuiesc...
-Rose.. De când ai cunoscut-o pe El..
-las-o, te rog eu frumos, nu ți o greșit.
-Am vrut sa spun ca de când va cunoașteți, ai uitat de mine.
Am observat cum se înroșește în obraji, o cunoșteam, când făcea asta ii era rușine..
-Nu.. N-am uitat..
-Nu mă mintii. Am stat despărțite mult din cauza ei. Nu-ți dai seama ca e toxica? E fosta iubitului tău..
-Nu. Nu e. N-o cunoști îndeajuns
-Kevin o cunoaște.
Kevin și Rose aveau deja un an împreună. Ar fi trebuit sa îl asculte pe Kevin în privința Ellei.
-Rose? Crezi ca e mai ok sa terminam?
-Nu bineînțeles ca nu
-eu sau ea?
-Amm.. Tu bineînțeles.
-Minți
-Toni, nu te-as înlocui..
-Ai făcut-o deja.
Am pus bani pe cafea pe masa, mi-am luat poșeta și am plecat. Fierbeam în mine de nervi..
Am urcat în primul taxi și m-am dus la Kevin. Kevin, am spus bine. El mă iubea, îl iubeam și eu, dar în același o iubea pe Rose, iar eu pe Peter.
Am ajuns la el. Un conac verde smarald era în fata mea.
Am intrat.
-Buna, Kevin?
-Prima camera, cum urci sus
-Mulțumesc.
Am urcat sus, am bătut la ușă.
-Hey.
-Hey, ce faci? Ce cauți aici?
-Kevin, vreau sa îți spun ceva.
-Ce?Ella?
-shht! Las-o pe ea.
Am început să îl sărut, și el m-a sărutat înapoi. Pe mine aveam o rochie mulata. Mi-a dat-o jos, iar eu i-am dat cămașa.
S-a ridicat sa închidă ușa apoi ne-am sărutat în continuare.
-Ce facem?
-Nu știu dar te vreau, a spus Kevin
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mi-a încheiat fermoarul rochiei, apoi m-a sărutat..
-Nu ar trebui să spunem lui Peter și Rose.
-Secretul e în siguranță
Mi-a sărutat fruntea apoi m-a dus acasă..
Peter era afara.
-Hei, ce faceți voi 2?
-Am..am fost in oraș. Și ne-am întâlnit și m-a adus.
-A, ok,Peter m-a sărutat,
-Eu plec! Spuse Kevin
-Bye!spusem ambii
-Vrei să...?
-Plec. Am teme de recuperarat.
-Okey..
Am mers acasă, mi-am deschis ușa și am luat o perna și am urlat în ea.
Începeam sa ma îndrăgostesc de Kevin.Saruta  nemaipomenit. Il voiam cu totul dar era imposibil.

Sânge și Pedeapsă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum