Ella

8 4 0
                                    

A doua zi, am ieșit pe afara cu Rose, Kevin și Peter.
-Vine și Ella.spuse Rose, sper că nu vă supărați
"mda, vine nebuna aia"
-Glumești nu? Spuse Kevin. Îmi aduci FOSTA.
-Iubire nu te panica, nu se va întâmpla nimic..
-Tu fata, ești bolnava cu capul? Nu gândești ca te folosește, spuse Peter nervos.
-Ești nebun? Cum să mă folosească, chiar e de treabă, voi no cunoașteți îndeajuns
-Io o cunosc, spuse Kevin.
-Terminați odată, lăsați-o sa vina, s-o iau puțin de cap.
-Las-o, nu ți-o greșit cu nimic, spuse Rose
Așa a continuat cearta într-una timp de câteva minute.
-Dacă o bagi în grup, eu părăsesc grupul, spuse Kevin.
-Mda, și eu. N-am chef de o panarama.spusem eu
-Nu e panarama! N-o aduc, stați liniștiți..
-Dacă iese odată cu noi, dupăia se învață. Și o sa vrea sa ieșim mereu toți spuse Kevin, O cunosc destul de bine, am stat 5 luni cu ea.
-Eeh. Nu-mi pasa, sa vina dacă vrea, oricum nu prea are prieteni.. Spuse Rose
-Rosselina!
Se auzi o voce din spate.
-Ella!
Mda.. Venise dracu în persona
-m-hey, sunt Ella!
-Hey. Spusem în cor..
Eu m am ridicat de pe banca pe care stăteam, și am zis nervoasa
-Plec, nu mai am chef sa stau afara
-ohh, așa repede? Spuse Ella
-Da!
Am plecat liniștita, prin dumbrava parcului. Eram nervoasă. Geloasa. Toate erau pe capul meu, aveam nevoie de spațiu, și să văd ce se intampla cu Rose mai departe.
Kevin fugea în spatele meu.
Respira greu.
-Am crezut ca dacă mai stau acolo o sa mor. Spuse rasufland greu.
-Mda. Și eu.
-Vi acasă?
-Da.
Am mers la pas, povestind, prin dumbrava, la intersecție, ne-am despărțit, el stătea la conacele din partea sudica a orașelor.
-Mno, ne vedem mai târziu!
-Bye!
Am continuat drumul singura. Strada era goala, mașinile nu circulau prea mult în partea asta a orașului, era mișto ca era liniște și pace, și puteam gândi limpede situația, am întrat în casă, bunica stătea și se uita la știri, sora mea, gătea o prăjitură.
-Buna
-Hey. Ai ajuns repede acasă. Spuse Evelina
-Mda..
Am urcat sus, mi-am luat schimburi și m-am băgat sa fac un duș. Era atât de calda apa pe pielea mea, și simțeam că mă încălzește sufletește.
După ce am ieșit, am luat cina mai repede, și am urcat la mine în camera, să mă uit la televizor. Eram curioasa. Demult nu mai spuse absolut nimic de vreo crimă, și deja era cu semnul întrebării la mine tot.
-Rosellina. Ce naiba? Vorbisem singura.
Nu-mi putea lua gândul de la fata asta, era inacceptabil sa facă asta, ne distrugea prietenia.
A doua zi am mers la școală, am stat singură toată ziua, Peter era în casa, nu voia sa vina azi, era puțin bolnav.
Ella Și Rose au stat împreună toată ziua, iar Kevin era in echipa de baschet a scolii și avea competiție azi.
Nimeni nu era cu cine sa stau.
Le vedesm  fete cum se distrează.
Mi-a luat locul în viața Rosei..
Mi-a căzut o lacrima pe obraz.
În fața mea erau pițigoaicele scolii
Sam și prietenii ei
-Măi, măi, măi, ce avem noi aici?
-Măi, măi, măi. Un căcat aveți aici
-Cât tupeu. Unde ți-e gagicu?
-La mama, în fund.
-Nesimțito! Spuse Sam
M-am înfuriat,în mana aveam ghiozdanul, și l-am luat și i am dat doua în cap.
-Acum, lasă ma să plec, tipa bad
Am plecat la școală, nepăsătoare ca mâine directoarea se va lua de capul meu. Eram deja obosita de lumea asta rea. Sam îl plăcea pe Peter, iar când aflase ca is cu el împreună, înnebuni de-a binelea. Mi-a pus vopsea în papucii de sport, mi-a rupt manualul de chimie, și altele.
Restul după amiazei am stat în pat, și mi-am făcut temele. Nimic interesant, eram supărata pe tema cu Ella.

Sânge și Pedeapsă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum