Baietii:Casa de caramidaa!!(incep sa aplaude)
Luke:Idioti..
Eu:Adevaru doare(chicotesc)
Deci nu pot sa cred ca m-am sarutat cu Luke..si totusi primul meu sarut..Iieeeec..Da intr-un fel era dulce da totusi ieeec..DILEMA DIRECT..
Daca o sa incep sa il plac si lui sa nu ii placa de mine?Gata stiu..indiferenta ca inainte si daca o sa imi spuna ce simte pentru mine ii voi spune si eu si gata povestea asta gen..
Ea ii spune sentimentele si ale lui nu sunt aceleasi si chestii de liceeni.
Eu:Mike imi dai telefonul te rog?
Mike:Mi-e lene.
Calum:Ce mai frate. (Imi da telefonul)
Telefonul incepe sa sune si raspund si da sunt constienta ca toti o sa ma asculte ce vorbesc la telefon.
La Telefon:
Eu:Da piqu?
Mada:Ce faci ma?
Eu:In masina..
Mada:O manca-te-ar magaru!Cand ajungi?
Eu:In 10 minute cred.
Mada:Ok, apropo fain mozolu din fata studioului.Cand te-ai cuplat?
Eu:Ii o poveste lunga iti povestesc cand mergem afara.
Mada:Ok.
Inchid telefonul si Mike se uita ca bou la mine.
Mike:Mergi la ora asta afara?
Eu:Noo deloc ma duc in excursie.Logic ca ma duc afara.
Calum:Ba laso in pace are 17 ani si copii mici stau pana pe la 10-11.(incepem sa radem)
Mike:In fine daca nu raspunzi la telefon cand te sun o sa mananci bataie la micu dejun.
Eu:Daaa cum sa nu te si cred.
Masina ajunge in fata casei si in fata era Antonia si Mada.Ma dau jos din masina si sar pe ele de bucurie ca am scapat de fraieri si plecam.
Luke P.O.V
Mike:Ash si Luke ducetiva dupa ele.
Luke:Ce ai frate esti mai rau ca un parinte.
Mike:Nu am chef sa mananc bataie de la mama ca Dia a disparut si plus ca Dia profita ca nu ii mama acasa si sta pana pe la 1-2 noaptea..s-a mai intamplat asta o data si nam chef sa o vad distrusa..
Ash:Stai putin cum adica s-a mai intamplat?
Mike:Acum 2 ani Dia a stat pana pe la 2 noaptea cu prietenii de la scoala si in drum spre casa era sa fie violata am avut noroc cu un prieten de al iei ca a salvato in momentu potrivit ca altfel era traumatizata pe viata.SI NU MAI STATI SI VA UITATI LA MINE SI MERGETI DUPA EA!!
Luke:Ok,ok.
Imi pare rau pentru ea..daca stiam asta de la inceput nu imi bateam joc de ea cand ne-am cunoscut..Dar asta e trecutu si practic sunt intr-o relatie falsa cu ea.Adica obligati..
Mada P.O.V.
Eu:Ba abia astept sa pun piedici nereusite din nou.
Dia:Daa.. si dupa sa cazi tu.(rade)
Anto:Macar cade cineva,chiar daca cade ea care pune piedicile.(radem)
Am ajuns in parc si dam de baieti..Cristi si Sergiu.Stam si ne radem pana cand se fac 12 noaptea si ne hotaram sa mergem acasa.Dia si Anto erau in spatele meu asa ca eu am trecut de o cladire si ii vad pe Ash si Luke
Eu:Ce faceti ma?
Ash:Avem grija de Dia.
Eu:Si trebuie sa o spionati?
Luke:Da,Mike o inebunit si naveam chef de el.
Eu:Aha..eu va las sa aveti grija de Dia sau va bat.
Ei:Da da.
Dia P.O.V
O las pe Anto in fata casei si imi continui drumul,dar cineva imi pune mana la gura si vad in ceata...
Scuzati greselile..First Book..:D
Daca vrea cineva dedictie sau ceva comm.:D
CITEȘTI
Rock Star (5 sos)
FanfictionDiana sora mai mica a lui Mike are un talent ascuns si este descoperit si aceasta va deveni o vedeta rock-pop iar ea este sustinuta de 5Sos si 1D..Restul o sa vedeti pe parcurs. :D