Dia p.o.v.
-Cat o sa stam in turneu?Intreaba Mada.-Voi stati o luna,iar noi doua.Spune Ash.
-De ce o luna?Intreb eu.
-Pentru ca esti in ultimul an.Spune Calum.
-Oricum o sa i-au bacu'.Fac o pauza si spun:Doar la mate nu.
-Deasta o sa stai pana venim noi cu mama lui Luke.Spune Ash.
-Ieee!Spun plictisita.
Iesim din casa si intram in autocar.E destul de luxos.Logic ca e luxos..daca mergem in turneu cu 5Sos si 1D.Idioata m-o facut mama.Ma uit prin autocar...si vad un xbox.Sunt salvataa!Macar o sa pot sa ma joc pe xbox si nu o sa stau toata ziua pe telefon.
Apropo de telefon..Mi-am uitat telefonul in casaa!!
-Mada hai cu mine dupa telefon!!Spun eu.
Ies din autocar cu Mada in spatele meu si merg in camera mea unde vad telefonul pe pat.Il i-au si ies din camera.Pe hol o vad pe Mada pe jos.Iar s-o impiedicat.
-Sa ghicesc...Michael Jackson ti-o pus piedica?Spun si ma duc langa ea si ii intind mana sa se ridice.
-Daa!Era si Mos Craciun si piticu' ala Morocanosu'.Spune si se ridica.
Iesim din casa si ii vedem pe baieti si Anto vorbind.Intru in autocar cu Mada si ne ducem la xbox.Ma uit printre jocuri si aleg Mortal Kombat 9.
Incepem sa ne jucam eu eram cu Mileena si ea era cu Jade.
-Nu ma mai manca, canibaloo!Tipa ea cand avatarul meu sare pe al ei si "o mananca"(Daca va uitati pe youtube o sa vedeti..is prea dependenta de Mortal Kombat..sorry.)
-Nu ii vina mea ca pun miscarile la nimereala!Spun si apas pe toate butoanele de pe maneta.
-Vezi bătul asta?Spune si imi face semn spre avatarul ei care avea un băț.-Da.Spun confuza.
-Daca ma mai mananci o sa ti-l bag in fund.Spune ea.
-Ieeeeeeeeee!Tip ca si o nebuna care o scapat de cancer.*Bravo Dia pacat ca nu poti sa scapi de cancer* Spune inconstientul meu.Super acum ma fac proasta singura!Mersii Doamne!
-Hoo nebunelor!Ba eu v-am zis ca trebuia sa le ducem la spitalul de nebuni..Da nu ca voi Batman,Batman.Spune Mike.
-Idiotule.Murmur eu.
Ceilalti urca in autocar..adica Luke si Ashton.Si incepem drumul de 12 ore spre Londra.Baietii au facut concurs cine ajunge mai repede in spate unde sunt cateva paturi,ala isi alege orice pat.Si bineinteles ca sunt 5 paturi si noi suntem 7 o sa fie nasol.
Pana la urma baietii si-au ales paturile si eu,Mada si Anto va trebui sa impartim un pat..sau mai simplu doua dorm pe jos.Adica Mada si Anto.-Voi de ce nu puteti dormii doi intr-un pat?Spun eu.
-Credema ca nu ai vrea sa dormi cu Mike si Calum.Spune Ash.
-Why?Te rog sa nu zici ca sforaie.Spune Mada.
-Te dau jos din pat.A trebuit sa dorm o data cu Mike si am cazut de 5 ori din pat.Spune Luke.
Eu si Mada incepem sa radem si dupa ceilalti ni se alatura.-Acum pe bune..unde naiba dormim noi 3?Spune Anto.
-Anto si Mada pot sa doarma intr-un pat si tu dormi cu fratele tau.Spune Mike.
-Mersii idiotule!Spun ca si un copil.
-Ohh!Tu credeai ca dormi cu mine?incepe sa rada si dupa continua: Ai uitat de Luke?E fratele tau o saptamana.Spune Mike.
-A dracu de idiot.De nu te bag o data in coma.Murmur.
-Baa jucam sticluta?Intreaba Anto.
-Daaa!Strigam toti.
Ne punem toti jos in cerc, turceste.-Eu primaa!Spun si invart sticla,care se opreste la Luke.
-Ce mai asteptati?Pupativaa!!Spun toti.
Eu si Luke ne apropiam si dintr-o data ii simt buzele dulci strivite de ale mele.Acesta ma musca de buza si pot sa ii simt piercingul rece.-Gata porumbeilor!Stim ca va iubiti da nu de fata cu noi!Spune Anto.
-Ce gluma buna Anto!Era sa rad.Spun sarcastica.
Jocul decurge destul de bine..Mada s-o sarutat cu Ash si Mike si Anto cu Calum.Era iar randul meu si cad cu, Calum.Acesta se apropie usor de mine, dar este dat la o parte de Luke.-Ce naiba?Intreaba Calum.
-Luke ce naiba ai?Intreb cand il vad ca ii spune soferului sa opreasca.
In secunda 2 ma duc dupa el.Ce naiba era doar un sarut!-Luke!Il strig cand il vad pe o banca.Ma pun langa el si acesta ofteaza.
-Scuze ca am reactionat asa.. doar ca ...............
Suspans iee!E scurt capitolul.I'm sorry.
Tot am zis ca o sa fac in fiecare zi capitol si nu am facut.Nu ma pot tine de promisiuni..plus ca mi s-o dus inspiratia.Nu prea imi place ce a iesit.Am facut o alta carte Verisoare(sau lasa) e tot cu 5sos bineinteles.
Sa imi spuneti daca sa sterg cartea..mie unu nu prea imi place..depinde de voi.
Si daca puteti sa imi lasati niste idei..asa as putea sa fac mult mai repede capitolele.APROPO..PASTE FERICIT!:D ♥♥
CITEȘTI
Rock Star (5 sos)
FanfictionDiana sora mai mica a lui Mike are un talent ascuns si este descoperit si aceasta va deveni o vedeta rock-pop iar ea este sustinuta de 5Sos si 1D..Restul o sa vedeti pe parcurs. :D