Dia p.o.v
Aud niste strigate si simt cum stau pe ceva tare.Stai putin.Ceva tare?Omg.Am dormit aseara pe canapea si era Luke,shiit.Imi deschid lenesa ochii si era chiar Luke si dormeam pe el.Pff,sunt imbracata deci nu am facut nimic.Ma ridic de pe el si se foieste.Ma duc in camera mea si o vad pe Anto si pe Mada cum tipa ca idioatele in camera mea.
Eu:Ce aveti maa?
Ele:Mergem la concert 1D!!
Eu:Nu vin.
Anto:Ba vii,Alex si cu Georgi o sa te ia pe sus daca nu vrei.
Eu:Ok..ma dau batuta.(pufnesc)
Ele:Mergem sa ii vedem pe 1D!!
Mada:Eu il i-au pe Harry!!
Eu:Eu o sa i-au aerul!!Incepem sa radem.De ce va place asa mult 1D?
Anto:Sunt amuzanti..si canta fain.
Eu:Da,sigur.
Merg in living unde il vad pe Luke dormind.I-au o sticla de apa si o arunc pe el.Se foieste .Dupa tresare de pe canapea si face o fata gen "Ce dracu?"
Luke:Puteai sa imi spui sa ma trezesc nu sa ma uzi.
Eu:Unde era distractia daca faceam asta?(incep sa rad)Si Luke vine spre mine,iar eu incerc sa fug dar sunt prinsa de incheietura.Se apropie de mine si eu panicata de ce o sa se intample incerc sa ma dau in spate si dau de perete.(Blestemat sa fii perete idiot!)Se apropie si mai tare de mine si isi lipeste corpul de mine simtind abdomenul lucrat.
Luke:Sa nu ma mai uzi niciodata.Sopteste.
Eu:Obligama.
Luke:Ok,tu ai vrut-o.
Luke ma prinde de talie si dupa incepe sa ma gandile.
Eu:Terminaa!Nu voie!(rad)
Luke:Ma mai uzi?
Eu:Nuu gata termina!
Luke:Vezi ce usor te-am obligat(rade)
Se da de langa mine si atunci vin fetele.Fuck..
Anto:Am pierdut ceva?
Eu:Nimic.Zambesc.
Anto:Ok,hai imbracate ca trebuie sa mergem mai devreme.
Eu:Pff..nu ii corect.Nici macar nu am mancat.
Mada:Iti luam o shaorma pe drum.Radem
Luke:Unde mergeti?
Mada:La concert.
Luke:Aha..Distractie placuta.Apropo unde sunt baietii?
Anto:Au plecat la studio.Am vorbit cu Calum si a zis ca trebuie sa mergi la 4.
Luke:Ok.
Eu:Pana la urma sunteti impreuna?
Anto:Asa cred.
Eu:O..kk.. ma balbai.Ma duc sa ma imbrac.
Ma duc in camera mea si pot sa ii vad cum chicotesc.Ce e asa amuzant?Stai putin!Am doar un tricou mai lung si lenjeria intima.Fuuuuck.
In fine ma duc la dulap si scot un maieu negru cu niste buze,niste blugi scurti cu "buzunarele la vedere" si o geaca de piele.In picioare imi i-au niste conversi negri.Imi fac un coc putin dezordonat lasand suvitele la vedere un set de accesorii cu bufnita si multe bratari cu nirvana,5sos,etc..Ma fac cu tus si cu rimel si ma dau cu un ruj rosu.
Ies din camera si le vad pe fete cu gura pana in pamant.
Anto:Dia s-o machiat?Minunee!!
Mada:Si cica nu vrei sa vii ls concert.
CITEȘTI
Rock Star (5 sos)
FanficDiana sora mai mica a lui Mike are un talent ascuns si este descoperit si aceasta va deveni o vedeta rock-pop iar ea este sustinuta de 5Sos si 1D..Restul o sa vedeti pe parcurs. :D