Capitolul 20

327 20 7
                                    

Diana p.o.v

Ajung in sfarsit in Australia,a fost un zbor destul de lung si obositor mai ales ca imi venea sa plang din 2 in 2 minute.Imi i-au bagajul si sun un taxi.Dupa ce am terminat cu taxiul imi sterg celelalte mesaje.Mike nu mai are ce vorbi cu mine dupa ce m-a facut in toate felurile si nici nu era vina mea,logic ca eu l-am aparat pe Niall dar totusi..ii urasc pe toti.In vacanta asta,presimt ca nu o sa fac prea multe chiar daca mai sunt 2 luni..abia astept sa inceapa scoala,macar acolo am niste prieteni cu care ma distrez si fac toate tampeniile posibile si nu ma fac in toate felurile.

Ma trezesc din gandurile mele cand taxiul ajunge.Ii arat soferului bagajele si acesta le pune in portbagaj in timp ce eu ma uit melancolica pe geam.Sper ca mama sa nu fie acasa,altfel o sa il sune pe Mike.Taxiul ajunge in fata casei,ii dau banii soferului,imi i-au bagajele si intru in casa.Se pare ca mama este acasa..presimt ca o sa iasa o cearta,ehh..oricum nu imi pasa.Trantesc usa de la intrare si urc sus in camera mea.Bineinteles ca mama isi face aparitia ingrijorata,nu putea sa lipseasca din peisaj macar o data.

-Hei..am vorbit cu Mike,esti in regula?Imi spune si se aseaza in pat langa mine.

-Da,sunt foarte bine,am vazut ce frate dragut am.Spun sarcastica si o lacrima isi face aparitia dar o sterg repede fara ca mama sa vada.

-Scumpo,Mike doar s-a enervat dar el tot tine la tine....Spune dar eu o contrazic repede.

-Sa stii ca tine foarte mult la mine ce sa zic,e normal ca un frate care tine la sora lui sa o faca in toate felurile?Aa..e perfect normal.

-In fine..o sa iti treaca peste cateva saptamani,imi spune si pleaca din camera.

Telefonul imi suna si pe ecran vad numele lui Anto si fara sa vreau ii raspund.

-Diana,hei..ce faci?ii aud vocea lui Mike

-Ce mai vrei?ii spun si acesta ofteaza.

-Nimic,doar ca imi pare rau pentru ce am spus.

-Tarziu,Mike..tarziu.Spun si incep sa plang.

-Hei..nu plange,stiu ca sunt un mare bou dar nu plange,mai bine as fi calcat de o masina decat sa te aud plangand,pe bune..

Incep sa rad cand il aud ce spune.

-Tot un idiot ramai.

-In fine..o sa ne vedem cand se termina turneul.Vreau sa ii inchid dar el spune repede.

-Turneul o sa se termine mai repede.

-Cum?aproape tip.

-Mda..Luke mai are putin si ramane fara voce,iar noi suntem rupti de oboseala..

-Si concertele?intreb eu.

-Cei de la 1D o sa cante in locul nostru.

-Nasol asa..

-Mdea..hai ca mai vorbim,ma pun sa dorm,sper ca nu mai esti suparata.

-Poate ca da..poate ca nu.

-Femeie,nu ma ajuti deloc.spune trist

-Shh,mars la culcare.

-De cand imi spui mie mars?

-De cand m-o facut mama,hai pa.Si ii inchid telefonul.

Imi pun telefonul pe noptiera si ma intind in pat,stau si ma uit pe pereti sperand ca voi putea dormi dar am ghinionul sa primesc mesaj.De ce nu am pus telefonul pe silentios?Mdeaa..buna intrebare.I-au telefonul de pe noptiera si observ doua mesaje pe wapp.Era si logic ca Anto a facut un grup nou,ca doar na..batman batman.

Conversatia.

-Anto Vtm:Ce faceti baa?:D

-Mada cealalta Vtm:Anto..stii ca eu sunt langa tine,nu?-.-

-Anto Vtm:Shhh,poate raspunde Dia.:>

-Mada cealalta Vtm:Nu o sa raspunda..-.-

-Anto Vtm:Dia,scoala fa!:))

-Eu:Prezentabila!:D :))

-Anto Vtm:Deci ba Dia,am invatat sa fac aripioare picante!:3 :))

-Eu:Aoleo,direct emisiune de gatit cu Anto,acum si in cinema in 3D.:))

-Mada cealalta Vtm:Stii sa faci aripioare?:O

-Eu:Aoleo,s-o sculat asta.:))

-Mada cealalta Vtm:Citeam,posedata puli.:))

-Eu:Shh,nu mai zi la nimeni.:))

-Anto Vtm:Iar te apuca Dia?

-Eu:Da de unde..visezi,scoala fa!:)))

-Mada cealalta Vtm:Iar te apuca.

-Eu:Stiu.. de ce ma apuca doar noaptea cand tre sa dorm?:))

-Anto Vtm:Pentru ca esti Diana Clifford.

Eu:Diana,Diana Clifford pentru tine.:))

-Mada cealalta Vtm:Ai de..-.-

-Anto Vtm:Ba macar nu mai esti suparata pe Mike,nu?:D

-Eu:Stai linistita ca mai is.:P

-Anto Vtm:Si pe ceilalti?:(

-Eu:Yep..:P

-Mada cealalta Vtm:Fata,noi ne culcam ca maine ne trezim la 5..si dracu se trezeste la ora aia..:))

-Eu:Baa..si eu cu cine mai vorbesc?

-Anto Vtm:Ce mai trebuia sa vorbesti cu cineva?Huua uitate la ea ce nesimtita!:))

-Eu:Mdea..o sa vedeti voi maine.:P


Scriu si imi pun telefonul pe silent sperand ca voi putea dormi..



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Omg..am terminat capitolul..care e scurt si plictisitor.Sorry..:D

Anyway..am strans ceva lecturi si stelute.:D Multu' guys!Va iubesc din tot ficatu si pancreasu meu.:D


Rock Star (5 sos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum