Capitolul 21

309 19 3
                                    

Dimineata ma trezesc cu o durere de spate si nu stiu de ce ma mir,ca doar am dormit pe telefon..si totusi e dita mai caramida sub o balena.Ma mir ca nu s-o spart.(Si da..m-am facut balena toata lumea o face.. Stai putin?Adica toata lumea ma face balena?De cee?)Si asa ati facut cunostinta cu inconstientul meu.E mai anormal decat mine.Cred..
In fine ma ridic din pat ca un peste pe uscat si bineinteles ca ajung la performanta de a cadea din pat.Ca doar sunt Dia si ma cred superman.

-Esti bine scumpo?striga mama de jos.

-Aaa,da am cazut din pat nu-i nimic.strig inapoi.

Ma duc in baie si imi fac rutina zilnica,dupa ma duc jos sa mananc.

-Mama,eu ce mananc?spun si ma asez la masa cu telefonul in mana.

-Pai..avem oua ochi..sunca prajita si paine prajita.

-Sunca si paine prajita sa fie.

Acesta imi pune farfuria in fata si eu intru pe wapp ca sa vorbesc cu fetele.
Nu prea am ce face cat timp ele sunt in turneu..

-Scumpo mananca mai repede ca intr-o ora va trebui sa mergem la repetitii.

Aproape ca ma inec cand aud ca trebuie sa ma duc la repetitii.De ce eu?*lacrima*

-Cum adica "repetitii"?

-Daca ai plecat din turneu asta nu inseamna ca nu trebuie sa mergi la repetitii,doar ai semnat un contract nu?spune mama si ma bate bland pe spate.

-Pot sa plang?

-Nup.

-Dar mamaa.spun ca si un copil mic care e obligat sa faca ceva.

-Nici un mama.spune si pleaca sus.

Perfect..acum trebuie sa ma duc la repetitii..si eu care vroiam sa lenevesc toata ziua..
Termin de mancat si urc sus unde ma imbrac cu un maieu negru din dantela niste pantaloni scurti cu talie si niste tocuri..chiar daca e a doua ora cand port asa ceva sper sa nu cad si sa-mi sparg capatana.Imi prind parul intr-un coc dezordinat si gata.Imi i-au telefonul de pe pat si incep sa le scriu mesaje fetelor.

CONVORBIRE PE WAPP

-Eu: Ce face gajicilee?:))

~Ati schimbat numele grupului in Roaba Dumitra~

-Anto Vtm: Cine ii roaba dumitra?

-Eu:E o roaba..Dumitra.:D

-Anto Vtm: Da mersi,am inteles perfect.:)

-Eu: Vezi?Ai inteles fara sa iti explic.:D

-Anto Vtm: Sarcasm Dia,ai auzit de el?

-Eu: Hmm..Sarcasm,nu am auzit de el..ii dragut?:))

-Anto Vtm: Unde ii Mada cand ai nevoie de ea?:(

-Mada cealalta Vtm:Aici idioato.:))

-Anto Vtm:Unde?>.<

-Mada cealalta Vtm:Deasupra ta.-.-

-Eu: Oo,nebunelor.:)) Hai ca ma duc la repetitii.Mada bafta cu Anto.:D

-Anto Vtm:Heei!

Inchid telefonul si cobor jos unde o vad pe mama imbracata intr-o rochie destul de sexy..o avea ea doi copii,da arata de 20 de ani..

-Gata?ma intreaba ea.

-Yep.spun si amandoua iesim din casa si intram in masina.Pe drum mama a asculat melodii destul de siropose si mai aveam putin pana sa ma arunc din masina.
Ajungem pana la urma la studio si observ multee da multe fane langa intrare.Cine naiba vine iar?De fiecare daca cand vin aici dau de fane turbate.Cateodata imi vine sa strig ca sunt niste obsedate si nu au ce face cu viata decat sa urmareasca un om.Dar daca as face asta,o sa ajung cu capul spart.
Ajungem in studio si amandoua oftam cand vedem ca am trecut de cireada de vaci.

-Doamne ce fane..spune mama.

-Obisnuiestete daca o sa mai vii cu mine la studio.

-Ohh,hei Dia.imi spune Harry?Ce naiba face si asta aici?

-Ce naiba faci aici?spun surprinsa.

-Draga,lasa baiatu in pace.spune mama.

-Pai..stii,am venit cu ceilalti sa scriem o piesa noua.

-Aha,bafta.spun si ma duc sa il caut pe Bob sau cum il cheama.
Ma duc aproape prin tot studioul si cand ajung la "cantina" il vad pe Niall.O sa se lase cu bataie.

-----------------------------------------------------

Na,ca am pus si capitolul asta..nu stiu cum da o dat scrisu si inspiratia in mine.:D

Btw..ce ziceti daca as schimba "vedeta" care o joaca pe Diana?As vrea sa fie Luanna Perez cea care o joaca pe Dia,da va las pe voi sa decideti.

Demi Lovato sau Luanna Perez?:D
Astep pareri.

Vă țuc.:)) :*

Rock Star (5 sos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum