Dia p.o.v
-Trezireaa!Aud vocea lui Anto in capu meu.Clar am baut.
-Mada si tu o auzi pe Anto?spun eu confuza.
-Daa..cred ca visam.Spune Mada adormita.
-Cat ati baut ieri?intreaba iar Anto.
-Cum o opresc?o intreb pe Mada.
-Nu stiu..ii futi un picior?Spune amuzata.
-Gata..cu voi nu se mai poate.Luke!!Ashton!!striga iar vocea din capul meu.
-Politia fugitii!Spune Mada si dă sa se ridice dar cade peste mine.
-Bubaa!Te-ai ingrasat ma..ai auzit de sala?spun amuzata.
-Ce ii aia?spune Mada.
-Nici eu nu stiu da hai sa o intrebam pe Anto ca ii in capu nostru.Spun amuzata.
-Vocea lu' Anto ce ii aia sala?spunem amandoua si incepem sa radem.Anto p.o.v
Doamne ajuta!Astea se poarta ca doua drogate!
-Luke!!Ash!!Veniti azi?tip nervoasa.
-Mai incet nenea ca surzim!Spune Dia si chicoteste.Clar nu mai pupa nici un energizant.
-Ce nenea ba?Tu esti prost?Ii Lady Gaga baa!Doamna dai si mie un autograf?spune Mada si vrea sa se ridice de pe Dia dar cade iar.
-Ce s-o intamplat.Spune Ash si intra pe usa cu Luke in spatele lui.
-Acum inteleg.spune el.
-Astea s-o drogat?spun nervoasa.
-Nu cred..poate o baut iar energizant.Spune Luke.
-Nu stiti sa ascundeti energizantu' de ele?tip nervoasa.
-Hoo nenea!!Ce te crizezi asa?Esti in perioada aia?spune amuzata.
-Nenea ii baiat sau fata?spune Mada confuza.
-Neutruu!!Rade Dia.
-Clar astea tre' duse la spitalu' 9.Spune Ashton.
-Daca o sa le legam de pat?Are ceva?Intreaba Luke.
-Buna idee.Spun eu.
-Voi sunteti handi?Cum sa ne legati?Nu vreau la puscariee!!Spune Mada si vrea sa se ridice dar cade a treia oara peste Dia..saraca.
-O luati pe batoza asta de pe mine?De mai cade de doua ori pe mine o sa mancati coliva peste 3 zile.Spune Dia nervoasa.
-Mergem la inmormantaree!!Coliva pe gratis!!Tipa Mada.
-Nu dau coliva la nimeni!Eu mananc toata coliva chiar daca o sa fiu moarta!Spune Dia.
Luke si Ashton o i-au pe Mada de pe Dia si Luke o i-a pe Dia in brate si o pune in pat.Mada sta sprinjinita de mine si presimt ca o sa adoarma pe mine.
-Ash poti sa o iei pe Mada de pe mine?Presimt ca o sa saliveze pe bluza mea..spun amuzata.
Ash o ia de pe mine si o pune in pat langa Dia.Iesim din camera lui Dia si mergem in bucatarie unde ii vedem pe Calum si Mike.
-Ce faceti?ii intreb eu plictisita.
-Bine,ce o facut vaca de sor'mea iar?intreaba el.
-Pai..am presimtirea ca cineva nu o ascuns energizantele de ele..Spun si ma uit la Luke.
-Nu ii vina mea!Alea doua o venit in camera mea si o ciordit(WTF)energizantele.
-Sa ghicesc..le-ai pus pe birou?spune Mike
-Da..imi era somn..nu am crezut ca is disperate.spune Luke enervat.
-In fine..eu plec sa vorbesc cu mami despre turneu..aveti grija de nebunele astea.spun si ma ridic de la masa.
-Nici pe tine nu te lasa ma-ta?rade Mike.
-O sa ma lase.Shh!spun si ies afara.DUPA 5 ORE.
Dia p.o.v.
Ma trezesc cu dita' mai durerea de cap.Cine naiba m-o pus sa beau energizant.Va dau niste indicii:Blonda si nebuna dupa ciocolata.Mada bingoo!
Imi i-au telefonul de pe noptiera si vad ca e ora 7.Mama cat am dormit.Il caut pe Mike la contacte si il sun.
La telefon:
-Oo buna dimineata "frumoasa adormita".rade Mike.
-Ooo mai taci cretinule.Adumi niste pastile pentru durere de cap si gat.spun ragusita.
-Ce ai facut aseara?intreaba el.
-Nu stiu..doar am baut 3 doze de energizant si restu' ceata.Spun eu.
-Esti praf.Rade el.
-Esti bou.Rad eu.
Ii inchid telefonul si il pun pe noptiera.Mada se tot foieste prin pat si nu stiu cum..dar am ajuns pe jos.Mersii Mada..raman datoare.Energizantu' masii.Jur ca nu mai beau never..
-Ce ai facut iar?spune Luke amuzat cand ma vede pe jos.
-Pai vaca asta s-o intors si pleosc!spun si incep sa rad.
-Si nu poti sa te ridici?spune amuzat.
-Nu imi mai simt nimic.Zici ca is paralizata.Spun amuzata.
Vine spre mine si ma ia in brate si iese din camera.
-Unde ma-ta ma duci?spun eu.
-In camera mea..vrei sa dormi iar cu Mada si sa te arunce din pat?spune amuzat.
-Ai noroc cu vaca de Mada.spun printre dinti.
-Daa cum sa nu.incepe sa rada.
Intram in camera si ma pune in pat,imi da pastilele pentru cap si gat.I-au paharul de apa si beau apa cu pastilele.
-Cum sa ajungi asa de la energizant?spune razand.
-Pai...am baut 3 doze de Monster si am cantat aseara cu Mada.spun eu.
-Daca te vad ca mai bei o singura gurița de energizant nu stiu ce fac cu tine.spune el serios.
-Am inteles mami.spun amuzata.
-Vorbesc serios.Nu vreau sa te vad prin spitale.spune el din nou serios.
-Am inteles..scuze.spun suparata.
Imi trag patura peste cap si vreau sa plang pentru ce am ajuns dar nu pot.Urasc ce am devenit..Adica sa bei 3 doze de energizant si sa nu iti mai simti corpul..e ingrozitor.Sper sa treaca repede.Aud cum Luke vine spre mine si inima imi bate si mai tare.Vreau sa ma ridic..dar nu pot am mai spus ca nu imi simt CORPUL.Se pune langa mine si imi trage patura de pe cap.
-Ce ii cu tine?spune el.
-Pai..daca nu ai observat abia pot sa ma misc.spun si doua lacrimi dau sa cada dar el le opreste.
-Shh..nu plange,o sa fie bine.Spune si ma imbratiseaza strans.
Gata cu capitolu' asta..o sa ma chinui sa fac si maine..Doar ca nu o sa fie asa lung..Aveti noroc ca m-o stresat o prietena si daca nu faceam capitolul ajungeam in spital.
Bye Unicornii mei(WTF x2):))♥♥
CITEȘTI
Rock Star (5 sos)
FanfictionDiana sora mai mica a lui Mike are un talent ascuns si este descoperit si aceasta va deveni o vedeta rock-pop iar ea este sustinuta de 5Sos si 1D..Restul o sa vedeti pe parcurs. :D