Sarada ve Bolt Akademiye Giriyor

199 4 0
                                    

Sasuke 1 haftalık izni tamda Bolt ve Sarada'nın akademiye gireceği güne denk gelmiştir. Sarada ve Bolt Çok sevinçli olmasına rağmen bi yandanda Boltun içinde bi hayalkırıklığı vardır. Nedeni ise akademiye herkes ailesi ile gelirken Bolt sadece öz amcası bile olmayan Sasuke ile gelmiştir ve bunu fark eden Sasuke bolta derki; Genin Sınavına Kesinlikle O lanet pislik burada olacak merak etme tamammı Bolt der ve kahkaha atar Bolt ise tamam diyerek bir sevinçle Akademiye girer. Sasuke ise Konohamaru'nun yanına doğru gitmeye başlar yolda yürürken kiba ve Choji'nin lokantadan sesleri geliyordur kiba; Choji yeter artık aldığımız tüm maaşı lokantadaki Et'lere ve sakelere yatırıyoruz. beni geçtim ama senin bi ailen var böyle şeylere fazla para harcama Şişko. NE DEDİNN SENNNN!!! O arada kavga çıkacağını anlayan Sasuke lokantanın içerisine doğru koşmaya başlar ve Choji yi tutar o sinirle Choji garsona bağırır 4 porsyon daha et getirebilirmisiniz acaba. Kiba ve Sasuke lokantadan ayrıldıktan sonra Naruto hakkındaki onu getirme hislerinden bahseder ve Kiba sonuna kadar ben varım der. Kibaya derki; bu aramızda kalsın kiba daha kimsenin haberi yok helede Hinata'nın. Kiba ile Sasuke'de ayrılır ve Sasuke kage binasına doğru yola devam eder. Kage binasına geldiğinde Shikamaru ile karşılaşır Shikamaru derki; Aaa Sasuke ne zaman döndün görevden diye sorar ; Sasuke de daha bu sabah döndüm der. Neyse Shikamaru ben seni fazla tutmayayım işlerin vardır hadi görüşürüz diyerek Hokage'nin odasının önüne gelir ve kapıyı tıklatır içerden hiç bir ses gelmez ve kapıyı açar Konohamaru'ya müsait'misin diye sorar oda evet gel diyerek cevap verir. Konohamaru senden bi ricam var ama kabul etmeyebilirsin Kazekage'nin dediklerini düşündüm ve kararımı verdim Naruto'yu Köyü'ne gelmesini istiyicem. Boltu bu gün akademiye bıraktım ve neden beni sen bırakıyorsun dediğinde ben senin amcanım diyemedim. Bunun için herkesi toplayıp onu aramaya çıkıcam bi itirazın varmı diye sorar konohamaru derki ; O Benim Sensei'im ve onu bende özledim derken içerideki konuşmaları Hinata Kulak misafiri olmuştur ve birden odaya dalar bende gelicem Sasuke-kun diyerek lafı bitirir. Yeniden konohamaru devam eder; onu bende özledim ve onu buraya getirebilecek ne varsa onu yap ama o buraya geldikten sonra beni neden buraya getirdiniz derse sen açıklama yaparsın diyerek ortamı yumuşatır ve kahkaha atarlar.

Hokage KonohamaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin