Naruto 7yıl boyunca hem jiraiya nın hikayesini devam ettirirken hemde klasik naruto gibi güçlenmeye ve antrenman yapmaya devam ediyordu 6. Yılın sonunda nihai kyubi yi ortaya çıkarmıştır artık kyubi naruto nun karnındaki mühürü naruto tehlike esnasında açarak kendini komple dışarı çıkarabiliyordu çıkarkende narutoya çakrasinin çeyreğini bırakıyordu ki narutoyu korurken kendi başına destek olabilsin diye. Naruto sasuke nin arkasında siluetini gösterir göstermez kyubi dışarı çıkar ve reebi ile karşı karşıya gelir naruto sasuke nin yanından geçerken Sasukeye azda olsa kendisine destek olabilecek kadar kyubi nin çakrasından vererek kyubi nin üzerinde durur sasuke daha önceki büyük ninja savaşında olduğu gibi kyubiye susano ile destek vererek bir zırh oluşturur ve reebi ye karşı olan comboları başladı lakin reebiyi hafife alıyorlardı reebinin 3.gözü rinnegandir ve susanoyu devre dışı bırakmıştır sasuke rinneganini kullanıcak kadar çakrası olmadığından sadece kalan çakrası ile narutoya reebi nin şharingani ile açık noktalarını aramaya başladı lakin oda nafile reebi 0 kuyruk olarak
Biju ların en güçlüsüydü ama kyubi onu tanımıyordu çünkü büyük savaşdan önce akatsuki tüm bijularin çakralarını toplayarak reebiyi yaratmışlardı. Naruto ne yapacağını düşünürken kage bunshin lerini köyün dışında olan shikamaru lara yönlendirdi naruto ve sasuke reebi yi tekbaşlarına yenemeyeceklerini anlarlar bunu derken sunagakureden gaara ve köyünün mühür takımını yanında getirir reebiyi tek yenme şansları sonsuza kadar mühürlemekti ama konohanın mühür takımı sasuke geri gelene kadar tüm çakralarını bitirmişlerdir. Görevde olan tüm joninler hokagenin çağrısı sayesinde yeniden köye toplanmaya başlıyorlardı kakashi dış ilişkiler den döndü narutoyu ve köyün halini görünce kakashi obitodan aldığı sharingan ile mangekyo şharingani sayesinde susanosunu açıp kyubi yi kaplamıştır çakra konusundan sıkıntı yaşamayan kakashi ile naruto reebi yi oyalarken arkada gaara ve mühür takımı gaaranin büyük savaşda babasını mühürlediği fuuin-Jutsu yu hazırlıyorlardı sasuke ise bir yandan reebi nin açığını bulmaya biryandan çakrasinin toparlamaya çalışıyordu. Gaara lar hazırdı tek yapılması gereken küçük bir fake hareket ile reebiyi başka yöne çekip mühürlemek kalıyordu. Naruto babasından yadigar olan kunai ile hiraisin no jutsu yapmayı planlıyordu büyük savaşda kakashi kunai yi kamui ile başka yere saptırarak madaraya büyük hasar vermişlerdi. Bu seferki hedef reebinin 3.gözü olan rinnegandı naruto önce kunai yi reebinin tam kafasına doğru fırlatdı reebi tam kunai yi engelleyecekken kakashi kamui yaparak engeli ortadan kaldırdı ve elinin arkasına kamui ile tekrar bu zamana getirdi naruto hiraisin no jutsu ile gelirken sasuke arkadan reebi nin diğer eline amaterasu yaparak naruto ya zarar gelmesini engeller naruto ise rasenshurikeni rinneganina fırlatır ve 3.göz rinnegan etkisiz hale gelir tam diğer atağını yapicakken reebinin üzerinde büyük bir Kuchiyose No Jutsu dumanı çıkar acaba bu kimdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hokage Konohamaru
FanfictionKüçük Konohamaru çok istediği gibi Naruto'dan Sonra Konoha'nın 8. Hokagesi olmuştur. Naruto ise Jraiya Sensei verdiği hikaye sözü için 7 yıldır konoha'nın dışındadır ve kimse ona ulaşamamaktadır. Sasuke ve Sakura evlenmiştir ve Sarada isimli küçük b...