Sunagakure'deki Görev

259 11 0
                                    

Sai Ve Sasuke'yi karşılayan Kankuro dur Kazekage'nin hem öz abisi hemde sağ kolu'dur. Kankuro Konoha'dan gelen 2 shinobiyi Gaara'nın yanına götürür 2-3dakika sohbet ettikten sonra içeriye 5 tane elit ninja gelir Gaara bende sizi bekliyordum der ve bu Konohagakure den gelen Sai ve Sasuke'yi size bahsetmiştim diye konuya girer o ara Kankuro elit ninjaları Sasuke ve Sai tanıtır. " Baki, Maki, Isago, Otokaze ve Satetsu bunlar bizim savaşta önemli şeyler başarmış joninlerimizdir. Gaara yeniden konuya girer ve bu akşam burada dinlenin sabah şafak sökmeden yola koyulacaksınız der ve şimdilik bu kadar dağılabilirsiniz... ( Emredersiniz Kazekage-sama) Sai dahil tüm elit ninjalar odadan ayrılmıştır ve odada tek Sasuke kalmıştır. Kazekage-sama benimle konuşmak istediğiniz bir konu varmış. Gaara derki ; Sasuke Naruto 7 yıl önce köyünden ayrıldığı zaman onunla birlikte gizli olarak Adamlarımızı yollamıştık arkasından ve hala bulmaya çalışıyorlar bu görevden sonra kişisel olarak senden bi ricam olucak. Emredin Kazekage-sama. Lütfen senin gibi Naruto'yu seven arkadaşlarından oluşan bir grub toplayıpta Naruto'nun olabileceği yerleri araştırıp eğer araştırdığınız yerlerde Naruto'yu bulursanız zorlada olsa onu Köyü'ne getirebilirmisin acaba? Kazekage- sama naruto köyden ayrılırken Tsunade-sama Hokage-sama ve Bana beni asla düşünmeyin ben Jraiya Sensei'min hayallerini devam ettiriyorum ve o yüzdende çok mutluyum. Diyerek köyden ayrılmıştır. Çok üzgünüm ama bunu Konohagakure deki hiçbir shinobiye diyemem desem bile kabul etmezler. Bizde Naruto'nun geri gelmesini istiyoruz lakin Bir tehlike oluşturmadığı için Hokage-sama ne zaman gelip gelmiyeceğini fazla düşünmüyor ama birgün geliceğini biliyordur.

Hokage KonohamaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin